CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hot Topic Lihat artikel

Warga Emas Rogol Warga Emas!

25-11-2013 10:34 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 8880| Komen: 57

Description: Limbang 24 Nov. - Seorang Lelaki Warga Emas Sanggup Bertindak Ganas Melampiaskan Nafsunya Merogol Seorang Wanita Berusia 70 Tahun Di Rumah Mangsa Di Ulu Mendamit Dekat Sini Kelmarin.


LIMBANG 24 Nov. - Seorang lelaki warga emas sanggup bertindak ganas melampiaskan nafsunya merogol seorang wanita berusia 70 tahun di rumah mangsa di Ulu Mendamit dekat sini kelmarin.

Kejadian kira-kira pukul 9.30 malam berlaku ketika mangsa yang merupakan jiran suspek bersendirian di rumahnya.

Difahamkan suspek berusia 60-an mengetuk pintu rumah mangsa dengan alasan mahu meminjam lilin dan kemenyan.

Sebaik sahaja wanita itu membuka pintu, suspek terus menolak dan memeluk mangsa dari belakang sebelum menutup mulutnya menggunakan tangan.

Mangsa yang sudah uzur cuba melawan dengan menggigit tangan suspek namun gagal. Dia bagaimanapun dapat mengecam wajah suspek.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Supritendan Mohd. Bukhori Saffai ketika dihubungi berkata, mangsa membuat laporan di Balai Polis Limbang semalam.

"Dia dihantar ke Hospital Limbang untuk pemeriksaan lanjut manakala suspek ditahan pukul 11 pagi ini untuk membantu siasatan," katanya di sini hari ini.

Menurut Mohd. Bukhori, kes ini disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol. 


1

Bagus
6

Marah
1

Terkejut

Sedih
3

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (12 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote clarizsa 25-11-2013 02:02 AM
isk isk... nk pnjam kemenyan wat mnde...
Quote PathFinder@60 25-11-2013 02:04 AM
clarizsa posted on 25-11-2013 02:02 AM
isk isk... nk pnjam kemenyan wat mnde...

Nak buat jampi seru tongkat ajaib

Quote BurningTimes 25-11-2013 02:06 AM
Ingatkan warga emas jantan ini taste dengan yang muda sahaja seperti ahlil sunnah wal jamaah mustapha itu.
Quote PathFinder@60 25-11-2013 02:06 AM
Sakitnyalah hai wanita berusia 70 tahun tuh,
Tapi apa boleh buat, air suda naik kepala,
Habislah kena kaw2,
Sebab warga emas,
Sebat tak kena, penjara tak tau berapa lama....
Kasihannya...

Quote BurningTimes 25-11-2013 02:06 AM
Difahamkan suspek berusia 60-an mengetuk pintu rumah mangsa dengan alasan mahu meminjam lilin dan kemenyan.


Ummah berDNA Java yang hadap percaya tahyul kah ini? Alang2 dah berkhurafat dengan kemenyan dan lilin itu, baik sembah berhala terus.
Quote Kassim_Patalon 25-11-2013 02:09 AM
taruk KY Jelly tak sakit
Quote makadek 25-11-2013 02:13 AM
Adohaiiii doh doh dh pangkat moyang..pon....aish
Quote Kassim_Patalon 25-11-2013 02:15 AM
apa yang bestnya minum susu basi dan faraj yang super lohe kering kontang?
Quote sekngucing 25-11-2013 02:23 AM
limbang darul sex warga emas
Quote burque 25-11-2013 03:32 AM
Kassim_Patalon posted on 25-11-2013 02:15 AM
apa yang bestnya minum susu basi dan faraj yang super lohe kering kontang?

Kalau air sudah naik kepala
Tu semua dah tak kira
Quote kiki8398 25-11-2013 03:45 AM
Pakcik tu kata..rembat je la..dah tu yg terdekat yang ada..janji boleh langsai bil air... hahaha
Quote kambeng_masam 25-11-2013 03:56 AM
nenek tu gigit? aku tak pikir gigitan tidak bergigi tu mampu mencederakan lelaki tua gatal tu...tapi itu jelah yang nenek tu terdaya untuk melawan.
Quote ladygempak 25-11-2013 07:30 AM

ada jgk kes macam ni...kesian nenek tu, mesti trauma giler...
Quote fifie_olin 25-11-2013 07:46 AM
akhirnya camne tu....nenek tu dpt lepas ke x....ke telah pon selamat di....
Quote bottombikini 25-11-2013 08:06 AM
tak pasal2 kena tangkap...patut ngorat la nenek tu dulu
Quote ifanonline 25-11-2013 08:08 AM
Calling all nenek dlm forum...sila beri pandangan
Quote mak_wa95 25-11-2013 08:08 AM
nenek pun dah tak selamat.....
Quote idadzira 25-11-2013 08:31 AM
gigit pun x lut kot, nenek pakai gigi palsu lupa letak polident
Quote yayah8989 25-11-2013 08:34 AM
kesiannye nenek tu

Lihat semua komen(57)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 06:19 PM GMT+8 , Processed in 0.407822 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top