CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

"Tak Payah Over La!" - Azza Elite Tegur Instafamous Makan Berbunyi..

27-3-2019 02:40 PM| Diterbitkan: Cari-Amiey| Dilihat: 30949| Komen: 252|Original author: Oleh: SakuraJo

Description: Azza Elite atau nama sebenarnya Nor Azzarima Binti Zawari semalam meluahkan rasa kurang senangnya dengan sikap segelintir 'instafamous' yang makan berbunyi semasa membuat 'food review'.
Azza Elite atau nama sebenarnya Nor Azzarima Binti Zawari semalam meluahkan rasa kurang senangnya dengan sikap segelintir 'instafamous' yang makan berbunyi semasa membuat 'food review'. 


  

Menurut Azza, dia merasa kurang selesa melihat mereka yang makan sambil mengeluarkan bunyi yang kuat dan meminta mereka yang mempunyai tabiat sedemikian untuk berubah.  

Tak boleh hadam orang yang makan berbunyi. Tidak perlu mengeluarkan bunyi hanya untuk menunjukkan makanan tersebut sedap..

Kredit foto : Ig Azza 

Posting Azza di Instagram miliknya itu mendapat perhatian daripada pengikutnya yang rata-rata turut berkongsi rasa yang sama dengan Azza.

Setuju dengan Azza..

kredit foto : Ig Azza

Boleh hilang selera..

Kredit foto : Ig Azza

Ada juga yang boleh mengagak gerangan yang disebut oleh Azza itu..

Kredit foto : Ig Azza

Ada benar apa yang ditegur oleh Azza itu. Kot ye pun sedap, makan lah dengan penuh adab. Ini tidak, mengunyah bukan main kuat bunyi sampaikan orang yang melihat pun boleh hilang selera nak makan. Betul tak? -CARI
1

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (11 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kecikgurl 27-3-2019 02:49 PM
geli siot dgr org makan bebunyik dlm ig tu
Quote bondeh 27-3-2019 02:55 PM
Macam pelahap makan berbunyi ni. Kakak meols sejenis macam gini terus i putus selera nak makan. Macam tengah kunyah cicak
Quote kikiharris 27-3-2019 03:00 PM
Samalah mcm chuols menyanyi macam kunyah sireh kat GV. Sama annoying mcm org mkn berbunyi.over
Quote pearl.silver 27-3-2019 03:01 PM
I pun xsuka org mkn bunyi chap chap
Rasa terganggu nk mkn
Tp i pun xsuka tgk ig review mknn
Xpenah tengok
Quote siputsedut 27-3-2019 03:10 PM
Uols tgk mael izzani collab dengan youtubers korea makan teopukki tu...turn off sgt dgn mkn berbunyi mulut ternganga ..eiiihhh rasa nk lempang je
Quote inspektoremos21 27-3-2019 03:14 PM
Kalau menyanyi mulut termuncung2 terkumat kamit seperti kunyah sirih mcm mana pulak?
Quote Beautifulliar. 27-3-2019 03:17 PM
bondeh replied at 27-3-2019 02:55 PM
Macam pelahap makan berbunyi ni. Kakak meols sejenis macam gini terus i putus selera nak makan. Maca ...

Meols kesian tp nk gelak ms taip ni meols ada akak dh kawen dh 3ank tp bkn mkn ber chap chap tp mslh mulut berbau. mmg dr kecik mulut sheols ada bau kate mak meols. Tp xde sakit ape plk. Mmg sume kt umah prsn hal ni tp sbb kakak meols tu baik, jd xde sape tgur sbb tu aib kan. Xpasti gane sheols ngn laki. Aritu blik kg, bpk meols tegur saspek xgosok gigi ke mulut bsuk sgt dpn few siblings pstu msuk bilik cite kt mak meols ok aku dh tegur. Ms mak meols citer geram la jgk sbb tgur dpn org gitu sian akak meols. Mmg setiap org mlut berbau kn, tp akak meols ni lain. Org duk jauh pon stil boleh bau klo sheols bcakap.
Quote hotmak 27-3-2019 03:23 PM
tu tak tgk lg ada satu ig ni, kalau makan nasi siap slurp slurp, pelik betul, ko hirup nasi ke pun, nak tunjuk sangat sedap sangat makan tu
Quote hotmak 27-3-2019 03:24 PM
Beautifulliar. replied at 27-3-2019 03:17 PM
Meols kesian tp nk gelak ms taip ni meols ada akak dh kawen dh 3ank tp bkn mkn ber chap chap tp ms ...

kesiannya, dia sendiri mesti tau jgk kan tu
Quote buapakperut 27-3-2019 03:28 PM
iols salah seorang yang rengsa sangat orang makan berbunyi ni. triggered sangat setan dalam hati iols. baru ni nampak kat ig si kembo spm banyak E tu yang makan berbunyik, pastu sorang lagi tudung labuh nama wani ke apa, makan nasi sayur kangkung ke apa pastu tersengih gigi hijau,hadui.. rengsa tengok
Quote Beautifulliar. 27-3-2019 03:33 PM
hotmak replied at 27-3-2019 03:24 PM
kesiannya, dia sendiri mesti tau jgk kan tu

Dia tau rasanya sbb mak meols xpnh duk dkt or sblh sheols klo bsembang. Mesti duk jauh. N bila akak meols tu xde kitorg pon ada sembang psl ni knp mcm teruk sgt bau. Bpk meols jnis xmkn saman aritu xpndg kiri knn trus tgur gitu, stil malu la akak meols wlpon ditegur dpn adik brdik.

Sheols dh 44 thun ni tp meols prsn mslh mulut berbau tu since meols skolah rendah lg.satu family tau hal ni tp kesiankn akak meols. Tp meols pon xtau punca, mgkin mmg ada org jnis mslh gini.

Meols pnh godek psl ni, aritu ada tjumpa kt iium confession org tu pmpuan gk tp blom kwen, sbb xthn org2 asik ttup idung or asik xnk sembang sebelah, jd sheols korek2 mulut smpai bdarah n muntah. Byk kali sheols buat sbb fedup n nk tau ape yg ada dlm tekak yg mnyebabkn bau bsuk mcm tahi.nk kluarkn jgk last2 dpt kluarkn seketul mcm ketulan yg bkn nanah tp entah meols xingt. Bnda tu yg mnyebabkn bau. Meols cari cite tu xjmpa dh sbb ni dh lm. Tp bila bc citer tu meols tringt kt akak sbb nk bg surat layang kt dia buh cite tu. Sbb meols malu n xsmpai ati nk tgur dia dpn2.

Mati lahhh ot
Quote seri_mawr 27-3-2019 03:41 PM
betul.....geli n kembang tekak.....

belah suami iols 3,4 org jenis gini....anak2 dara pulak tu....muka dah cantik...dressing dah cantik sekali bila mkn...chup chap...chup chap...putus selera aku...

huhuhuhu
Quote haryatie 27-3-2019 03:43 PM
betul laaaa..ntah nape aku pun x suka dngar bunyi bunyian tu kan
x tau la psal apa...asal ada bunyi jerk aku yg sakit hati
Quote haryatie 27-3-2019 03:47 PM
Beautifulliar. replied at 27-3-2019 03:17 PM
Meols kesian tp nk gelak ms taip ni meols ada akak dh kawen dh 3ank tp bkn mkn ber chap chap tp ms ...

berkumur dgn listerine pun bleh jugak
aku ada sedara yg mulut berbau
aku suruh dia berkumur dgn tu jerk
Alhamdullillah.. xde dah bau mulut tu
Quote nanny_1 27-3-2019 03:47 PM
kecikgurl replied at 27-3-2019 02:49 PM
geli siot dgr org makan bebunyik dlm ig tu



siap pakai microfon kecik lagi untuk buat bunyi lagi kuat.
adehhh
Quote nanny_1 27-3-2019 03:48 PM
pearl.silver replied at 27-3-2019 03:01 PM
I pun xsuka org mkn bunyi chap chap
Rasa terganggu nk mkn
Tp i pun xsuka tgk ig review mknn



iols tengok dj butterfly ke apa tah nama dia  tu
makan ulam2
kira macam okay gak la
sebab nampak kering je tangan
tak macam baby tora2 tu
adehhh
putus selera tengok
Quote sharlenetexas 27-3-2019 03:49 PM
Beautifulliar. replied at 27-3-2019 03:17 PM
Meols kesian tp nk gelak ms taip ni meols ada akak dh kawen dh 3ank tp bkn mkn ber chap chap tp ms ...

Try kunyah2 ulam raja. Rasa segar mulut.
Quote friedfishsoup 27-3-2019 03:49 PM
Contoh

[youtube]MArysuxLIno[/youtube]
Quote SherryZass 27-3-2019 03:49 PM
Beautifulliar. replied at 27-3-2019 03:33 PM
Dia tau rasanya sbb mak meols xpnh duk dkt or sblh sheols klo bsembang. Mesti duk jauh. N bila aka ...

Iolls ada terbaca confession tu. Iolls sebelum ni ada mulut berbau rupanya ada gigi dah rongak, bila dah cabut, gigi tak sakit mulut pun dah tak bau. Plus kena la rajin berus gigi dan bersihkan lidah. Cecair kumur tu pun elok jugak.

Lihat semua komen(252)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 04:13 PM GMT+8 , Processed in 8.535399 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top