CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Penggal Kepala Rakan Baik Gara-Gara Jatuh Cinta Dengan Ibu

3-10-2018 01:07 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 6355| Komen: 39|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Orang ramai gempar bila seorang lelaki berjalan kaki dalam keadaan berlumuran darah sambil memegang kepala rakan baiknya yang dipenggal.
Orang ramai gempar bila seorang lelaki berjalan kaki dalam keadaan berlumuran darah sambil memegang kepala rakan baiknya yang dipenggal.

The Mirror melaporkan, dua lelaki yang dikenali sebagai Giresh dan Pashupati itu bertengkar di sebuah pesta India ketika sedang bekerja.

Foto: The sun
Difahamkan, mereka sudah bermusuh sejak tiga tahun lepas dan segalanya berkahir bila Pashupati, 24, didakwa memenggal kepala Giresh, 36.

Tragedi mengerikan yang berlaku di sebuah kawasan terpencil di bandar Mandya, India itu berpunca bila Giresh menyimpan perasaan cinta terhadap ibu Pashupati.

Saksi menyatakan Pashupati menunggang motosikal sejauh 20km ke bandar Mandya dengan membawa bersama kepala mangsa.


Foto: The sun
Dalam satu rakaman, Pashupati dilihat berjalan ke balai polis sambil membawa kepala.

Superintenden Shivaprakash Devaraj berkata:"Kami sedang menyiasat insiden itu tetapi suspek dan mangsa merupakan rakan baik."

"Mangsa dipercayai maut pagi tadi sebelum kepalanya dibawa ke balai polis.

"Pashupathi memberitahu pegawai penyiasat bahawa Giresh bercakap buruk tentang ibunya sehingga mencetuskan pergaduhan antara mereka."

Foto: The sun
Insiden ini merupakan kes penggal kepala ketiga di bandar tersebut minggu ini. -CARI

16

Bagus
17

Marah
18

Terkejut
17

Sedih
14

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (98 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ana_una 3-10-2018 01:27 PM
Adoiii... tetiba rasa nak muntoh tgk gambo tu...
Quote KILL_NANCY 3-10-2018 01:30 PM
kering brader.keringggg.
Quote darkness 3-10-2018 01:40 PM
Ni la bangsa yg dipuja puja oleh @indiabest tu...skg ni telan la semua
Quote darkness 3-10-2018 01:40 PM
Ni la bangsa yg dipuja puja oleh @indiabest tu...skg ni telan la semua
Quote moonbug 3-10-2018 01:43 PM
Gila kentang
Quote serawadurian 3-10-2018 01:54 PM
Ganasnya. Takut...
Quote serawadurian 3-10-2018 01:54 PM
Rileks je di bawak kepala tu.
Quote matchstick 3-10-2018 01:59 PM
Dh jadi trend pulak di yindia penggal kepala org pastu bawak jalan2.. Menakutkan
Quote buapakperut 3-10-2018 02:15 PM
matchstick replied at 3-10-2018 05:59 AM
Dh jadi trend pulak di yindia penggal kepala org pastu bawak jalan2.. Menakutkan

tu la . banyak pulak kes penggal pastu bawak kepala tu sindiri kena tangkap. sewel sangat
Quote idakamaruddin 3-10-2018 02:38 PM
mcm tgk cite crime petrol plak
Quote minah_138 3-10-2018 02:40 PM
muntah hijau.. brader tu mcm hati kering je
Quote chicozinn 3-10-2018 02:41 PM
ati kering btol dorang ni..ri tu laki penggal kepala bini..trending tol penggal kepala kat India ea..LOL
Quote samasam90 3-10-2018 02:42 PM
matchstick replied at 3-10-2018 05:59 AM
Dh jadi trend pulak di yindia penggal kepala org pastu bawak jalan2.. Menakutkan

3 kali dalam seminggu wei. masuk air dah ke kepala penduduk kat sana..
Quote sharlenetexas 3-10-2018 02:42 PM
16166723_G.jpg
Quote Sham143 3-10-2018 02:42 PM
Tak bertamadun..sesuka hati buat undang2 dtangan sendiri..
Quote Artemesiaa 3-10-2018 02:46 PM
Mengerikan nekad sungguh
Quote mieymiey 3-10-2018 03:03 PM
Gilerrrrrr
Quote Foxey 3-10-2018 03:10 PM
uih... memang kering arr lepas penggal boleh bawak ke sana ke mari cenggitu je
Quote sonatalady 3-10-2018 03:12 PM
takut tgk gambar
mcm2 kat india ni..
manusia makin menakutkan

Lihat semua komen(39)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 07:59 PM GMT+8 , Processed in 0.091225 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top