CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Tun Mahathir Setuju, Kamu Sibuk Sebab Apa?- Anwar Ibrahim

14-9-2018 10:32 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 7172| Komen: 45|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Datuk Seri Anwar Ibrahim menyelar tindakan sesetengah pihak yang mempertikaikan keputusannya untuk bertanding pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Port Dickson.
Datuk Seri Anwar Ibrahim menyelar tindakan sesetengah pihak yang mempertikaikan keputusannya untuk bertanding pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Port Dickson.

Menurutnya, keputusan untuk bertanding dalam PRK adalah hasil perbincangannya dengan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad serta kepemimpinan dalam Pakatan Harapan (PH) dan PKR.

“Saya (sudah maklum) dan PM (Perdana Menteri) setuju, sekarang ini (kami) kawan baik. Sebab kami saling maaf kerana untuk majukan negara, kita fikir soal rakyat. Nak marah lama-lama sebab apa? Aku dengan Mahathir dah baik.

“Baik sebab apa, rakyat! Sebab nak selamatkan negara, nak selamatkan (negara) daripada perompak,” katanya.

Foto: The Star

Harian Metro melaporkan, keputusan Anwar untuk kembali ke Parlimen telah pun dipersetujui Mahathir sebelum pengumuman tentangnya dibuat.

“Dia kata OK. Yang kamu (pengkritik) sibuk sebab apa? Tak jadi masalah. Nak bangkitkan apa lagi?" tambahnya. -CARI

41

Bagus
45

Marah
25

Terkejut
31

Sedih
35

Lawak
40

Bosan

Friends Rank (217 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Siti_Mustaqim 14-9-2018 08:49 AM
Syok sendiri org tua nni..eeeehhhh geramnya. padan muka kamu yang memilih. ..lps Anwar Lim Guan Eng pulak. sistem giliran...hancurrr
Quote DARSITA 14-9-2018 08:50 AM


Tak kan Tun M nak bangkang? kalau Tun M bangkang makin mengila anjing tambatan ko yang tak berjawatan itu.
Quote harisbee 14-9-2018 09:01 AM
Kesian bang non.. dulu dipuja sekang dihina... kalu x de bang non pkr x wujud k.
Quote kemaruk 14-9-2018 09:08 AM
Dia ada tunjuk perut tak?
Quote Gabana 14-9-2018 09:11 AM
Anwar sedar ke tidak ,rakyat xmahu dia jadi PM ?

Azmin  akan jadi PM kami ke-8, ke-9,ke-10,ke-11,ke-12
Quote dess402 14-9-2018 09:37 AM
pasai apa..  p asai apa   .



hahaha..
Quote skinsandstars 14-9-2018 10:18 AM
Aiyo so arrogant.
Quote ntahapapantah 14-9-2018 10:21 AM
Iye lah, dulu PM yg tak bising ni lah yg kau jaja sebagai mengkayakan anak2 dia sampai jadi billionair. Lupakah kau Anwar? Seperti kau lupa nak tunjuk jam OMEGA?
Quote scorpionkiki 14-9-2018 10:28 AM
Kesian bang non. Hampa ni sibuk.buat apa....kos prk bukam hampa yg bayaq pon...penyebok


Quote lyza2474 14-9-2018 10:34 AM
kami sibuk sebab kami tk nak ko jadi PM kami
Quote meteorspeed 14-9-2018 10:35 AM
iols mmg tak setuju si nowor nie jadik pm..sejenis lapar kuasa..iols vote for azmin.. si nowor nie jenis versi tak menyabar.
Quote meteorspeed 14-9-2018 10:36 AM
Gabana replied at 14-9-2018 09:11 AM
Anwar sedar ke tidak ,rakyat xmahu dia jadi PM ?

Azmin  akan jadi PM kami ke-8, ke-9,ke-10,ke-11, ...

jenis syok sendiri.. bang nowor tak sedar ker pkr boleh menang sbb tun
Quote matamata 14-9-2018 10:40 AM
TUN ok.....pengundi yg sibuk sbenarnya.....got the message?
Quote dizekni 14-9-2018 10:45 AM
scorpionkiki replied at 14-9-2018 10:28 AM
Kesian bang non. Hampa ni sibuk.buat apa....kos prk bukam hampa yg bayaq pon...penyebok

ni nak bekap nuat ka nak perli ka apa ka

sabar la, kita pun faham korang kini
dalam situasi keliru yang sangat kronik

bukan orang lain,
hasil tangan2 hang pa yang memangkah
masa PRU jugak semua ni

pfftt






Quote putericahaya999 14-9-2018 10:52 AM
sebab ni negara kami la
Quote dizekni 14-9-2018 11:00 AM
NI hang pa mahacai pasai paa..

sekejap hang pa sokong sekejap hang pa tak sokong

pasai paa??


come on la..




Quote harisbee 14-9-2018 11:05 AM
Ph x kan menang tanpa pkr k... mungkin menang kat johor jah k... so jgn berlagak sgt... aku rasa totok ph ni perangai cam babi je.. sondol ke depan x reti toleh ke belakang....
Quote lkick2113 14-9-2018 11:08 AM

“Saya (sudah maklum) dan PM (Perdana Menteri) setuju, sekarang ini (kami) kawan baik. Sebab kami saling maaf kerana untuk majukan negara, kita fikir soal rakyat. Nak marah lama-lama sebab apa? Aku dengan Mahathir dah baik.

bang kem @kemaruk  pinjam avvy sat

Quote insulin 14-9-2018 11:14 AM
Orang tua syok sendiri. Siapa perompak tu?

Lihat semua komen(45)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-6-2024 03:59 AM GMT+8 , Processed in 0.050288 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top