CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Fouziah Gous Dah Mula Memakai Hijab Ke?

9-8-2018 11:35 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 9478| Komen: 61|Original author: Oleh: Saiful

Description: Dah lama Fouziah Gous tak muncul berlakon menghiasi drama di kaca televisyen.
Dah lama Fouziah Gous tak muncul berlakon menghiasi drama di kaca televisyen.

Mungkin pelakon ini mahu memberikan fokus terhadap rumahtangga yang dibina, disamping menjaga dua anaknya.



Bagi mereka yang mengikuti Instagram aktres ini pasti perasan sejak kebelakangan ini Fouziah dilihat memuat naik gambar berhijab.

Ramai yang membuat andaian dia kini sudah bertudung litup.



Di ruangan komen, penuh dengan kata-kata pujian dari peminat.

Kata mereka Fouziah sangat cantik memakai tudung.


Tidak kurang juga yang mendoakan agar dia istiqamah.

Namun setakat ini tiada apa-apa pengesahan yang keluar dari mulutnya.


Doakan sahaja yang baik-baik agar pelakon ini sentiasa menjaga auratnya dengan baik. -CARI
19

Bagus
22

Marah
27

Terkejut
27

Sedih
17

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (125 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sxxsso 9-8-2018 11:51 AM
err bukan sebab dia pergi kelantan ke ? kalau betul alhamdullilah
Quote biruseroja 9-8-2018 11:55 AM
cantik n sejuk mata memandang
Quote auza_chiyoko 9-8-2018 11:55 AM
Bukan sebab dia g Klate ke...?
Quote sofiazara 9-8-2018 12:03 PM
dia ni jual air sarang burung kat petronas. mahal gile. sebotol RM13
Quote ramura 9-8-2018 12:05 PM
Ayunya dia bila bertudung.
Quote azalia72 9-8-2018 12:09 PM
auza_chiyoko replied at 9-8-2018 11:55 AM
Bukan sebab dia g Klate ke...?

haah kan... sebab involve dlm program makan2 kat kelantan rasanya

Quote takayama 9-8-2018 12:18 PM
kalau betul dah berhijab, alhamdulillah
Quote mizruncing 9-8-2018 12:18 PM
cantik sheols berhijab. hope terus istiqamah la eventhough tau dia berhijab sbb pergi kelantan je
Quote LostStar 9-8-2018 12:25 PM
ot jap.. anak tudung yang dia pakai dengan tudung bawal hitam tu mcmne ea? jenoh la daku mencari anak tudung kemaih mcmtu kalau pakai dengan tdung bawal.. plsss some one help me.. supaya saya pakai tdung bawal lebih kemas..
Quote beeeee 9-8-2018 12:36 PM
sheolls ni humble je walaupun sambar orka
Quote Tukul.Besi 9-8-2018 12:38 PM
Tak dinafikan rambut dia cantik. Selain Anzalna dan Nelydia.
Quote mieymiey 9-8-2018 12:43 PM
beeeee replied at 9-8-2018 12:36 PM
sheolls ni humble je walaupun sambar orka

Tak macam sorang Datin kepada Datuk scammer tu kan?
Quote aireen24 9-8-2018 12:54 PM
humble?? serious? hahahahahahah
Quote fushimi 9-8-2018 12:56 PM
balik kelantan je sheol pakai tudung

tapi takyah ar pakai tudung tak lawa nanti sis

iols suka tengok sheol free hair je
Quote kiah_mai_pulak 9-8-2018 01:22 PM
Mcm bertudung sbb pegi kelate jahh
Quote kiah_mai_pulak 9-8-2018 01:23 PM
Meolss x suka dia ni tp meolss puji sheols melayu tulen yg cantik n lawa
Quote coops21 9-8-2018 01:44 PM
Xdela humble pun, kekwat je jugak! Selalu sgt jumpa sepital, iols x heran pun kau tu retis sbb suam2 kuku je
Quote sharlenetexas 9-8-2018 02:10 PM
Alais replied at 9-8-2018 01:19 PM
arab jahiliah dah pakai tudung sebelum islam lagi
jadi tudung adalah budaya arab jahiliah
arab j ...

Punyalah bagi statement lepas tu buat2 tanya
Quote sharlenetexas 9-8-2018 02:11 PM
kiah_mai_pulak replied at 9-8-2018 01:23 PM
Meolss x suka dia ni tp meolss puji sheols melayu tulen yg cantik n lawa

Rasanya mcm ada arab, paki atau mamak.

Lihat semua komen(61)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

16-4-2024 09:31 PM GMT+8 , Processed in 0.442228 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top