CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Semarakkan Semangat Kemerdekaan Dengan Burger Hipster Edisi Negaraku!

30-8-2017 12:35 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5162| Komen: 9|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Wah! Meriah betul rupa burger baharu dari Cabin Steak House ini!
Wah! Meriah betul rupa burger baharu dari Cabin Steak House ini! 


Foto: FB Viral Media Johor


Nampaknya 'kedai burger' berlumba-lumba mencipta burger baharu sempena menyambut Hari Kebangsaan.

Jika sebelum ini myBurgerLab menghasilkan Burger Nasi Lemak Rendang Ayam, kini Cabin Steak House menampilkan burger baharunya iaitu Burger Hipster Edisi Negaraku! Ha, hantu burger dan kaki hipster sudah pasti tak sabar untuk mencuba burger ini, kan?


myBurgerLab


Bagi menyemarakkan lagi semangat kemerdekaan, warna rotinya diinspirasikan dari warna jalur gemilang iaitu Merah,Putih,Biru dan Kuning. Unik, lain dari yang lain!



Memang teruja nak rasa burger ini. Dengar cerita, burgernya memang lembut dan sangat lazat. Tak rugi mencuba sebab burgernya jauh lebih murah berbanding Burger Nasi Lemak Rendang Ayam tau! Hanya RM6.50 sahaja.



Restoran ini dibuka pada setiap hari kecuali hari Ahad.



Foto: FB Cabin Steak House

Sesiapa dah mencuba burger ini, jangan lupa kongsikan pendapat anda okey? - CARI
19

Bagus
11

Marah
22

Terkejut
13

Sedih
29

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (114 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote SecretLuv 30-8-2017 12:55 PM
Eee.. Aku paling tak suka orang letak sos cili banyak-banyak kat burger. Habis lembik roti.
Quote PICes_Boy 30-8-2017 01:18 PM
erk..banyaknya colouring..cannot go
Quote irwansuhadi 30-8-2017 02:26 PM
nampak menarik....
Quote pinkypetal 30-8-2017 07:03 PM
SecretLuv replied at 30-8-2017 04:55 AM
Eee.. Aku paling tak suka orang letak sos cili banyak-banyak kat burger. Habis lembik roti.

Betol.. pastu tambah pulak mayonis selambak

Letak timun banyak2 pon boleh basahkan roti. Benyek jadinye
Quote SecretLuv 30-8-2017 07:50 PM
pinkypetal replied at 30-8-2017 07:03 PM
Betol.. pastu tambah pulak mayonis selambak

Letak timun banyak2 pon boleh basahkan roti. ...

Tu la pasal. Aku pun tak faham kenapa penjual-penjual burger tepi jalan suka letak banyak-banyak sos dengan mayonis.
Tiru la macam mcD tu. Sos sikit pun dah sedap. Kalau orang minta tambah, baru la tambah.
Quote deathacker 30-8-2017 09:37 PM
Kurang gemar mkn burger. X tau knp.
Quote manjalara_01 31-8-2017 11:38 AM
SecretLuv replied at 30-8-2017 07:50 PM
Tu la pasal. Aku pun tak faham kenapa penjual-penjual burger tepi jalan suka letak banyak-banyak s ...

burger king pun sedap..cukup2 je juicynye..cause tomato slicce..& sauce putih tu..

Quote SecretLuv 31-8-2017 12:33 PM
manjalara_01 replied at 31-8-2017 11:38 AM
burger king pun sedap..cukup2 je juicynye..cause tomato slicce..& sauce putih tu..

Ha'ah. Burger King pun sedap. A&W pun sedap.
Cuma burger KFC je kurang gemar. Lagi suka burger daging lembu.
Quote manjalara_01 31-8-2017 02:37 PM
SecretLuv replied at 31-8-2017 12:33 PM
Ha'ah. Burger King pun sedap. A&W pun sedap.
Cuma burger KFC je kurang gemar. Lagi suka burger da ...

kalau kfc suke wedges

Lihat semua komen(9)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 10:07 AM GMT+8 , Processed in 0.101970 second(s), 54 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top