CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Tak Ada WeChat, Itu Bukan Saya! -Aisyah Aziz Bengang Dituduh Menipu

25-8-2017 12:59 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 14341| Komen: 41|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Nama Aisyah Aziz menjadi panas gara-gara dituduh memperdayakan orang ramai dengan menggunakan aplikasi Wechat.
Nama Aisyah Aziz menjadi panas gara-gara dituduh memperdayakan orang ramai dengan menggunakan aplikasi WeChat.

Penyanyi kelahiran Singapura itu berang apabila ada pihak yang tidak bertanggungjawab menyamar sebagai dirinya, kononnya sedang mencari pelakon baru.


"Itu bukan saya!, saya juga terkejut dan marah apabila ada individu yang guna nama saya di aplikasi Wechat menawarkan peluang berlakon yang mana kononnya saya ada mencari pelakon baru.

"Saya dapat tahu bila ada peminat yang bertanya tentang perkara itu betul atau tidak daripada saya," ujarnya kepada mStar Online.

Foto: IG Aisyah Aziz 

Aisyah berkata dia hanya menyedari tentang perkara tersebut selepas mendapat aduan dari peminat yang terpedaya dengan tawaran palsu tersebut.

Pelantun lagu Pilihan Sejati itu berkata yang dia tidak pernah langsung mendaftar atau mempunyai akaun untuk aplikasi laman sembang tersebut.

Foto: IG Aisyah Aziz 
"Peminat tolonglah jangan mudah percaya dengan nama-nama artis di laman sosial, lebih-lebih lagi yang menawarkan pelbagai perkara melibatkan wang.

"Sesiapa pun boleh menggunakan nama artis yang mereka mahu di laman sosial dan perkara itu sukar untuk dikawal," ujarnya.

Ini merupakan kes penipuan kali kedua melibatkan namanya dan Aisyah berharap agar perkara seperti ini tidak akan berulang lagi kerana ia boleh menjejaskan nama baik dan reputasinya sebagai artis. -CARI
19

Bagus
13

Marah
15

Terkejut
15

Sedih
15

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (94 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Elle_mujigae 25-8-2017 01:03 PM
Kalau berlakon,produksi yg bayar kita..bukan kita yg bayar produksi...{:dot
Quote Lavender_Violet 25-8-2017 01:06 PM
Cantiknya sheols...badan pun malatops!
Tp sheols lagi cantik dgn rambut pendek
Quote noodle.baby 25-8-2017 01:17 PM
Bayang-bayang nipple ke pic baju merah tu.. gigihhh menayang ye ko dikkk
Quote pucuk-kelompang 25-8-2017 01:49 PM
scammer lah tuuuu klu da minta bayaran instead of the other way round
Quote buapakperut 25-8-2017 01:56 PM
mantopnye body sheols dhle tinggi.pinggang kecik je tapi body toned gitu
Quote eija2013 25-8-2017 01:58 PM
ini adik Aliff Aziz ke?
Quote intan_smsb 25-8-2017 02:01 PM
harap bbnu2 diluar sana  x mudah terpedaya jgn sampai batak sangat nak masuk tibi senang2 je nak kene kencing mcm ni.
Quote Rainrein 25-8-2017 02:11 PM
Nampak lawa je tone kulit dia.  So sexy.
Quote diamondhoney 25-8-2017 02:37 PM
Sheols terlampau urban utk ade wechat
Quote dekmieDandy 25-8-2017 02:38 PM
noodle.baby replied at 25-8-2017 05:17 AM
Bayang-bayang nipple ke pic baju merah tu.. gigihhh menayang ye ko dikkk

tu dart lerrr
Quote rosaya 25-8-2017 02:43 PM
Chantikkkkk sheolsss
Quote sukacactus 25-8-2017 02:44 PM
Rainrein replied at 25-8-2017 02:11 PM
Nampak lawa je tone kulit dia.  So sexy.

Kan...cantik betul caramel skin tone ni
Quote -electrifying- 25-8-2017 02:55 PM
wechat not so urban
Quote Lolzer 25-8-2017 02:59 PM
valid kg wechat ni
Quote AvaAdore 25-8-2017 03:10 PM
Lawa gile pic red dress tu
Quote rainbow259 25-8-2017 03:14 PM
kesian.. tk pasal2 dy kena
Quote rainbow259 25-8-2017 03:15 PM
eija2013 replied at 25-8-2017 01:58 PM
ini adik Aliff Aziz ke?

aah adik aliff aziz
Quote misslinkpk85 25-8-2017 03:25 PM
Mak ai body. Kalaula body meols gitu. Jelos
Quote jlo 25-8-2017 03:26 PM
lawa aishah ni

Lihat semua komen(41)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

28-2-2024 01:48 PM GMT+8 , Processed in 0.056934 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top