CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Video@CARI Apa Kata Mereka? Lihat artikel

Semakin Hari Semakin Jahil, Buang Bayi Macam Buang Sampah!

31-7-2017 11:55 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2347| Komen: 6

Description: Belakangan ini, hampir setiap hari kita disajikan berita menyayat hati pembuangan bayi yang semakin meningkat di tanah air. Sungguh tidak berperikemanusiaan!

Artikel Oleh Maly Rosli | Video Oleh Tan Zhen Sheng | Suntingan Visual Oleh Kelly Choong Ching Mun l

Belakangan ini, hampir setiap hari kita disajikan berita menyayat hati pembuangan bayi yang semakin meningkat di tanah air. Sungguh tidak berperikemanusiaan! 

Bukan sahaja kejam membuang bayi di merata tempat, malahan keadaan bayi ketika ditemui sangat menyedihkan. Apa dosa mereka diperlakukan sedemikian? - CARI
6

Bagus
5

Marah
4

Terkejut
3

Sedih
7

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (29 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote wanitajelita 31-7-2017 02:55 PM
Muka Nepal kacukan Indon ke?
Quote bc85 1-8-2017 02:50 PM
so sad, brainless people
Quote Atuk_kau_mulhid 1-8-2017 02:54 PM
makin banyak ceramah agama, makin byk kes pembuangan bayi......  

apa yg para fukahak ingin dusta kan?  
Quote yasinfi 3-8-2017 02:39 PM
asyik fikir pasal pembangunan..tak kisah pasal hal social...
Quote siskepoh 8-8-2017 05:01 PM
Lain kali kalau xnk baby tu bagi sis yg tingin nak anak ni. buang je baby tu dpan rumah sis, jgn buang kat tong sampah!

Lihat semua komen(6)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2021 12:29 PM GMT+8 , Processed in 0.091226 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top