CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Nikah 3 Ogos, Persalinan Malam Berinai Ummi Nazeera Diterbangkan Dari Delhi

7-7-2017 04:21 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 16754| Komen: 84|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Tak lama dah, hanya tinggal 26 hari sahaja lagi dan pelakon Ummi Nazeera akan sah bergelar isteri orang. Tarikh 3 Ogos dipilih bagi pasangan itu disatukan dalam sebuah majlis tertutup di sebuah hotel ...
Tak lama dah, hanya tinggal 26 hari sahaja lagi dan pelakon Ummi Nazeera akan sah bergelar isteri orang. Tarikh 3 Ogos dipilih bagi pasangan itu disatukan dalam sebuah majlis tertutup di sebuah hotel terkemuka di ibu kota.




Malam berinai bertemakan Bollywood akan diadakan pada 2 Ogos, iaitu sehari sebelum majlis pernikahan. 

"Ia diikuti dua majlis resepsi, masing-masing pada 5 dan 12 Ogos. Majlis di sebelah keluarga bakal suami pula akan diadakan pada 19 Ogos," katanya kepada BH Online.

Walaupun detik bahagia kian menjelang tiba, Ummi akui dirinya tertekan berikutan mahukan segala-galanya berjalan dengan sempurna dan lancar.


"Ia termasuklah mencari cenderahati untuk dibawa pulang tetamu yang diraikan. Tambahan pula, empat majlis akan diadakan di pihak saya," katanya.

Lebih mengujakan, Ummi mendedahkan persalinan Bollywoodnya yang akan dikenakan pada majlis malam berinai diterbangkan khas dari Delhi, India.


Foto: IG Ummi Nazeera

Memang menjadi trend terkini ya, mengadakan majlis malam berinai berkonsepkan Bollywood? 

Selain Ummi, penyampai radio Era, Hani juga telah diraikan dalam satu majlis malam berinai juga bertemakan Bollywood dengan cukup meriah.


Foto: IG Hani

Meriahnya mereka! Majlis malam berinai pun siap bertema bagai. Apa tema malam berinai anda pula? - CARI
17

Bagus
17

Marah
21

Terkejut
21

Sedih
19

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (114 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote UsuFie 7-7-2017 04:53 PM
cantik ummi...tp bollywood pulak...
Quote Aneem 7-7-2017 04:56 PM
Ada duit semua jadi...
Quote Madel 7-7-2017 04:57 PM
Cuba la ikut retis korea nun...retis ternama duit bermillion2 berenang2 dlm bank tpi majlis kawin simple je.
Retis msia ni selagi boleh menunjuk...bermewah selagi ada..ujung2 kawin 2 3 tahun dah ending kat syariah court.
Quote insulin 7-7-2017 04:59 PM
Orang berduit....
Quote esbatu 7-7-2017 05:06 PM
dulu kerak2 gak ummi ni. zaman nur kasih. sekarang da santek khenn
Quote lasagnaklcc 7-7-2017 05:10 PM
Teringat telemovie nabil berlakon. Mak andam ni suggest zaman penjajahan as wedding theme.
Quote nmi 7-7-2017 05:11 PM
Madel replied at 7-7-2017 04:57 PM
Cuba la ikut retis korea nun...retis ternama duit bermillion2 berenang2 dlm bank tpi majlis kawin si ...

Haha mcm kim tae hee and rain..kaya2 mcm tue jer kahwinnnya..kalau privat ceremony pun gmbr jauh2 jer yang leak..
Quote mzzenma 7-7-2017 05:12 PM
Sampai 4 majlis dibuatnya..penatnya..
Quote leezzaliza 7-7-2017 05:14 PM
Emak nye org berpengaruh.. datok lg tu mak nye si ummi ni.. harus la diraikan gilang gemilang.
Quote Madel 7-7-2017 05:16 PM
nmi replied at 7-7-2017 05:11 PM
Haha mcm kim tae hee and rain..kaya2 mcm tue jer kahwinnnya..kalau privat ceremony pun gmbr jauh2  ...

Ramai jah retis korea yg kawin simple2..
Yg derma kan duit kawin pun ada..tak ada nya memasing nak menunjuk2 or bermewah2..
Eric Shinwa pun kawin simple je..
Quote Diann 7-7-2017 05:19 PM
Madel replied at 7-7-2017 04:57 PM
Cuba la ikut retis korea nun...retis ternama duit bermillion2 berenang2 dlm bank tpi majlis kawin si ...

Setuju sangat.

Retis meleis kan berebut-rebut nak title wedding of the year.
Quote bijigetah 7-7-2017 05:22 PM
Membazir je...semoga berkekalan..
Quote Aduradura 7-7-2017 05:24 PM
Wuuuu, oklaaa kawen bukan selalu...
Quote minguk 7-7-2017 05:30 PM
cantiknya biru dia..
Quote mokcikKSKB 7-7-2017 05:32 PM
Hmmmm gebang lebih plak minah ni..
Quote MisXoXo 7-7-2017 05:34 PM
tahniahhhh
Quote masnona 7-7-2017 05:40 PM
Tahniah ya.
Quote idakamaruddin 7-7-2017 06:01 PM
Madel replied at 7-7-2017 05:16 PM
Ramai jah retis korea yg kawin simple2..
Yg derma kan duit kawin pun ada..tak ada nya memasing na ...

agak2 song2 kapel dapat tajaan ala2 memey n normang tak?
Quote innocentsangat 7-7-2017 06:03 PM
Kayaaaaa. Apapun boleh.

Lihat semua komen(84)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 05:45 PM GMT+8 , Processed in 0.062576 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top