CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Pau Coklat Dan Sambal Bilis Tular, Jom Ke Bazar Putrajaya Hari Ini Juga

16-6-2017 02:41 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8924| Komen: 25|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Dia buat hal lagi! Kalau dulu viral dengan pau cendawan sampai orang sanggup beratur panjang mahu membelinya.
Dia buat hal lagi! Kalau dulu viral dengan pau cendawan sampai orang sanggup beratur panjang mahu membelinya.

Kali ini jika berkunjung ke Bazar Ramadan Putrajaya, jangan lupa singgah di gerai yang menjual pau unik, Pau Coklat Rocher dan Pau Sambal Bilis.


Foto: Facebook
Tengok sekali pun dah jatuh hati, kalau rupa dah cantik, mesti intinya lagilah sedap.

Kalau nak tahu, pau yang dibentuk seakan-akan coklat Ferrero Rocher ini intinya adalah coklat dan kacang.

Kalau makan memang layan habis sebab intinya meleleh-leleh semasa digigit.

Foto: Facebook

Bagi yang gemarkan pedas pula bolehlah cuba Pau Sambal bilis. Kalau yang ini memang tak perlu fikir dua kali, terus sahaja rasa nak beli.

Dari jauh sudah menyala-nyala nampak warna merahnya dan dibentuk menyerupai cili besar merah.

Patutlah semua orang pakat berebut, bukan budak-budak sahaja yang suka, orang dewasa pun makan berulang kali. Hanya RM3.50 sahaja untuk satu biji pau.

Foto: Facebook
Apa lagi, jom pergi sama-sama ke bazar Putrajaya? -CARI

28

Bagus
24

Marah
18

Terkejut
21

Sedih
33

Lawak
32

Bosan

Friends Rank (156 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zawara 16-6-2017 02:56 PM
tak teringin la.. suka pau classic..yang penting gebu inti penuh
Quote ffbeauties 16-6-2017 03:20 PM
Banyaknya pewarna yg merah menyala tu..
Quote lolita737 16-6-2017 04:13 PM
kat opis saya ada pakcik ni dah lama jual pau coklat..

lagi melting dia punya coklat..
Quote teen_angelJB 16-6-2017 07:45 PM
Baru g td..
X npk pungggg
Quote debab76 16-6-2017 11:15 PM
geli dek warna merah sgt!!
Quote AyaqMeloSuam 17-6-2017 12:26 AM
Lama dh ada pau coklat ni..
Pau yg aku suka kt medan mkn BTR..
Msa bujang.. aku slalu beli.. dia belah tgh pau tu.. letak inti... panas2... yummyyy
Quote estrelle 17-6-2017 07:17 AM
Pewarna banyak sgt.
Quote Chesire_Epilog 17-6-2017 08:07 AM
Comel
Quote Rahman.Mulhid 17-6-2017 08:25 AM
dah sama cam pau org cina sembah topekong   


Quote CrowneGlory 17-6-2017 12:31 PM
Hbsla staf gomen pukul 12pm dh beratur mcm pau cendawan dulu...
Quote merrissa 17-6-2017 12:51 PM
mcm x best je pon
Quote pearl.silver 17-6-2017 04:06 PM
Masih suka pau aym bbq kt rnr plus arah utara
Quote chinta89 18-6-2017 02:44 PM
still suka yg biasa je.
Quote suka2 18-6-2017 09:06 PM
Tak menyelerakan langsung yg warna merah tu. Penah tgk kawan upload gamba pau bentuk ayam. Tu pun putus selera tgk. Sorry
Quote Arlina 19-6-2017 01:09 AM
byk nya colouring
Quote cheergirlz 19-6-2017 11:52 AM
dlu xda pon..dh lma x g sjak pindah
Quote makton 19-6-2017 12:25 PM
nothing special.. next!
Quote -electrifying- 19-6-2017 12:31 PM
mahal hanatttt
Quote Artemesiaa 19-6-2017 03:06 PM
Benda bermusim kejap je akhirnya cari yang asli juga nanti

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 07:33 PM GMT+8 , Processed in 0.063799 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top