CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Sakit Hati Dengan Pengkid Bercinta Dengan Isteri Orang - Che Ta

16-6-2017 12:10 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 11175| Komen: 42|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Jika sebelum ini, heboh di media sosial apabila pelakon Rozita Che Wan atau Che Ta meluahkan rasa amarah terhadap seorang artis pengkid.Katanya menerusi status di Instagram itu, wanita berwatakan lela ...

Jika sebelum ini, heboh di media sosial apabila pelakon Rozita Che Wan atau Che Ta meluahkan rasa amarah terhadap seorang artis pengkid.


Katanya menerusi status di Instagram itu, wanita berwatakan lelaki itu bersikap hidung belang dan cuba mengganggu isteri orang. 

Ramai yang menganggap 'isteri orang' yang dimaksudkan ialah Che Ta sendiri. Rupanya, ada cerita lain di sebalik itu. 

Memetik laporan Berita Harian, Che Ta berkata ia merupakan jalan terakhir untuk membantu seorang saudaranya yang menjadi mangsa kepada gangguan pengkid terbabit. 

"Sebagai saudara, saya sakit hati mendengar luahan mengenai isterinya yang mabuk cinta dengan 'pengkid' hingga mengabaikan tanggungjawab di rumah. Lebih menyedihkan apabila anak kecil mereka yang baharu mencecah berusia sembilan bulan juga diabaikan. 

"Karakter isterinya itu berubah dan dia menjadi wanita berbeza selepas mengenali individu terbabit. Jalan akhir adalah dengan mengambil langkah membuat luahan terbuka supaya dia sedar diri. 


"Sebelum ini pun saudara saya sudah bertemu untuk berbincang secara baik, namun keadaan semakin melarat. Harapan saya, dia sedar tidak baik memporak perandakan rumah tangga orang," katanya. 

Foto: Mynewshub
Katanya lagi, bukti sudah pun ada meskipun pengkid tersebut cuba menidakkan hal tersebut.

"Saya tahu dia menafikan perkara ini kepada media dan anggap diri tidak bersalah, namun saya ada bukti," ujarnya lagi. - CARI 

Foto: Star2
14

Bagus
15

Marah
18

Terkejut
7

Sedih
13

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (78 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Knowlee 16-6-2017 12:15 PM
Suami tu kena muhasabah balik kenapa isteri boleh cinta habis kat pengkid.
Quote prettyuglybabe 16-6-2017 12:30 PM
pengkid tu ko viral kan.. sedara ko yang gatal bijik tu ko simpan pulak..
apa kata ko pi cepuk dulu sedara ko bagi dia sedar sebelum acah-acah nak sedarkan si pengkid tu..
entah-entah laki sedara ko pun jenis biawak tak boleh harap..
Quote evlinne 16-6-2017 12:31 PM
Laaa ingat kan usha che ta kertu ni yach. Rupanya sedara sheols
Quote kiah_mai_pulak 16-6-2017 12:31 PM
Knowlee replied at 16-6-2017 12:15 PM
Suami tu kena muhasabah balik kenapa isteri boleh cinta habis kat pengkid.

Maybe pengkid tu #lagisenak dari laki dia..haruslah pengkid jadi dambaaan
Quote putehkundor 16-6-2017 12:41 PM
Pengkid kalau nak berzina dgn pompuan kena pakai strap on khuens... Acik teringin nak beli satu lah
Quote Themilo 16-6-2017 12:45 PM
Edited by Themilo at 16-6-2017 06:39 AM

Pengkid hazab ni ke?      
Kepamnya taste sedara cik ta..    
Quote myakayina 16-6-2017 12:57 PM
putehkundor replied at 16-6-2017 12:41 PM
Pengkid kalau nak berzina dgn pompuan kena pakai strap on khuens... Acik teringin nak beli satu lah: ...

euww..gigih k.teh nak ber strap on bagai..
Quote srihannah 16-6-2017 01:05 PM

sapa pengkid ni? hazab yahampon..

Quote senahsanasini 16-6-2017 01:14 PM

hazabbnyyaaaaaaaaaaa   
Quote aleesyasofia 16-6-2017 01:20 PM
prettyuglybabe replied at 16-6-2017 12:30 PM
pengkid tu ko viral kan.. sedara ko yang gatal bijik tu ko simpan pulak..
apa kata ko pi cepuk dulu ...

iols baca komen rata2 saudara yang dimaksudkan tue istri kepada adk sheols sndri.. yg bt perangai tue adk ipar sheols la.. kena godek plak komen yg iols baca tue..
Quote kj83 16-6-2017 01:23 PM
'Sedara' tu bukan ke adik lelaki Che ta
Quote Lorra2411 16-6-2017 01:32 PM
takyah nak sedara sangatlah, adik hang sendiri kot che ta. sedara tu mcm jauh sangat jah...
Quote kakiseboksebok 16-6-2017 01:36 PM

Nama dan muka. Dua2 hazab. Sekian.
Quote zameyla 16-6-2017 01:48 PM
lor...adik dia sendiri ka. Sedara konon...
Quote she 16-6-2017 01:53 PM
Che Ta ni suke sgguh menyibok hal rumahtangga orang...waima mslh sedara sdri..xyah lah bajet satu donia ni suka dengar ekau merempan

Dlu ms kes RR dgn Aqasha pn dia yg kalut...pasal rumahtngga Ayu Quan pn dia yg kalut nk mencanang...gedik2 kalau wish besday kat kembaq tu...kt ipaq lain xda plak

Tua dah oi Che Ta...bawak2 lah bertenang
Quote de_ikea 16-6-2017 01:58 PM
putehkundor replied at 16-6-2017 12:41 PM
Pengkid kalau nak berzina dgn pompuan kena pakai strap on khuens... Acik teringin nak beli satu lah: ...

Chuols nak pergi merogol sapa?

Mmcm lah kak teh ni  
Quote makton 16-6-2017 02:02 PM
hal rumah tangga orang pun hang kalut pasaipa cheta oiiiii...
hang dah takda isu lain ka nak buat glamer?
tau la episod ecah dah habis. hang kecoh2 hal rumah tangga orang tu apa yg hang dapat??
Quote manehnya 16-6-2017 02:44 PM
pengkid x dapat menghamilakn sesiapa pun, jd tak jd ancaman sgt la kt adik cik ta, bawak bincang lek lok la si bini org tu pun... agak2 laaa

lain la kalu dh kena calit
Quote Mamiw 16-6-2017 02:54 PM
Spesies pgkid ni kira lgbt la kan

Lihat semua komen(42)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 07:50 PM GMT+8 , Processed in 0.121824 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top