CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pondan Thailand Tawar Khidmat Seks Parah Ditikam Pelanggan

20-5-2017 09:04 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 5825| Komen: 32

Description: Parah jadinya! Seorang lelaki warga Thailand yang berperwatakan seperti wanita parah selepas ditikam pada bahagian perut kiri

Parah jadinya! Seorang lelaki warga Thailand yang berperwatakan seperti wanita parah selepas ditikam pada bahagian perut kiri dan juga leher oleh seorang lelaki yang merupakan pelanggannya.


Memetik laporan Utusan Malaysia, mangsa yang berusia 28 tahun masuk ke negara ini pada 15 Mei lalu sebagai pelancong. 

Dia dikatakan tinggal di hotel mewah di sekitar bandar di Pulau Pinang menawarkan khidmat seks luar tabii melalui laman sosial dengan bayaran tertentu.

Dalam kejadian itu, kira-kira jam 11.20 malam tadi, mangsa telah ditikam oleh pelanggannya yang dikenali sebagai Tommy hasil perkenalan di Wechat.

Foto: Carian internet
“Tujuan suspek lelaki warga tempatan berjumpa dengan mangsa adalah untuk melanggan mangsa. Kejadian berlaku di dalam bilik hotel semasa Tommy dikatakan mahu mengeluarkan wang dari poket seluarnya untuk diberikan kepada mangsa sebaliknya mengeluarkan pisau kecil dan terus menikam mangsa kerana suspek  tidak berpuas hati dengan harga yang dikenakan,” kata Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Anuar Omar.


“Suspek terus melarikan diri selepas menikam mangsa dan polis telah memeriksa kamera litar tertutup (CCTV) di tempat kejadian,” katanya lagi. - CARI 
10

Bagus
5

Marah
4

Terkejut
7

Sedih
8

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (41 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote aleesyasofia 19-5-2017 11:02 PM
omg.. dh ngesek terus jd mgsa samun plak.. mcm nie pon ade.. xpsal2 dh cedera..
Quote KakiSelpi 19-5-2017 11:19 PM
ngesek xpuas r 2...
Quote marla69 19-5-2017 11:35 PM
Ngesek cerita lain yg sementara itu cerita episode lain
Quote shamsadis 19-5-2017 11:35 PM
Seks luar tabii dekat Pulau Pinang
Quote ronapink 19-5-2017 11:49 PM
ingat berita luar negeri..

rupanya kejadian di pulau mutiara
Quote jazaa100 19-5-2017 11:53 PM
Masuk msia nk jd gigolo mamat siam tu....:
Quote JohnDeSouza 19-5-2017 11:53 PM
Isk2! Ampa x kan la x ada kat negeri lain
Quote Gendut 19-5-2017 11:55 PM
Kunyit berpisah tiada
Quote harkktuih 20-5-2017 12:45 AM
Mb la neh..gegeh dtg malaysia buat service..kompem kat thai byk saingan
Quote Skuau 20-5-2017 01:33 AM
Dulu depa tolak keta amoi yg rosak...kata depa..inilah beza negeri bn ngn pr...dh lagu luar tabii ni pulok...pe citer org penang???
Quote tupaiterbang 20-5-2017 01:50 AM
jahanam dah pulau pinang skg dgn kegiatan kongsi gelap,pelacuran,kekunyitan
Quote kiambang 20-5-2017 10:25 AM
Itulah padahnya buat illegal business ..
Quote zamzam 20-5-2017 10:41 AM
shamsadis replied at 19-5-2017 11:35 PM
Seks luar tabii dekat Pulau Pinang

gay ler ni....hahaha

eh yg korang merepek kes samun tu pehal? tu citer lain. BM korang masa spm berapa ek?
Quote beautifulliar 20-5-2017 11:12 AM
Sian dh ngeseks pastu kena samun

Cc : @WhiskeyScotch
Quote beautifulliar 20-5-2017 11:14 AM
Ceh cite lain2 upenye
Quote trakea 20-5-2017 11:59 AM
Itu dubur siam belum ditutoh la. Tommy pulak adalah nama suspek .Bukan mangsa
Quote WhiskeyScotch 21-5-2017 02:08 AM
beautifulliar replied at 20-5-2017 03:12 AM
Sian dh ngeseks pastu kena samun

Cc : @WhiskeyScotch

Hahahahahahaha. Imaginasi I tak sangka dikabulkan. Boleh bikin filem ni.
Quote wasabi29 21-5-2017 12:59 PM
Horror betul tu laaa hmmmm
Quote sabbath_shalom 21-5-2017 02:30 PM
Seks luar tabii di Pulau Turtle.

Lihat semua komen(32)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 12:16 AM GMT+8 , Processed in 0.088137 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top