CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Ajakan Seks Ditolak, Peneroka Mengamuk Mahu Bunuh Isteri

3-4-2017 11:31 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 13058| Komen: 112

Description: Seorang peneroka di Jempol mengamuk gara-gara permintaannya untuk melakukan seks dengan isteri telah ditolak.
Seorang peneroka di Jempol mengamuk gara-gara permintaannya untuk melakukan seks dengan isteri telah ditolak.

Malah dia juga mengugut untuk membunuh isteri serta anak-anak selain turut memecahkan pinggan mangkuk serta pasu kerana berang.


Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Noorzainy Mohd Noor berkata kepada Harian Metro, suspek berusia 57 tahun itu mengajak isterinya mengadakan hubungan seks jam 10.15 malam namun dikecewakan.

Noorzainy Mohd Noor, Foto: Harian Metro
“Siasatan polis mendapati isteri suspek menolak melakukan hubungan seks berikutan sudah membuat permohonan cerai dah perlu tampil ke mahkamah pada hari ini (3 Mac 2017)."

Suspek direman empat hari mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan.


Anak-anak yang menyaksikan amukan bapanya kini dalam keadaan trauma. -CARI
12

Bagus
22

Marah
36

Terkejut
26

Sedih
21

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (136 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sebu1 2-4-2017 06:40 PM
Mmg boleh mengamuk ye kalau x dpt


Quote EJALTI 2-4-2017 06:42 PM
Si jantan katanya dah failkan penceraian, tapi hadap gak pepek bininya....
Quote hzln 2-4-2017 06:48 PM
EJALTI replied at 2-4-2017 06:42 PM
Si jantan katanya dah failkan penceraian, tapi hadap gak pepek bininya....

failkan perceraian pun mungkin sebab bini taknak bagi pepek
Quote fox. 2-4-2017 06:52 PM
Mujur tak dirosak pepek bininya dgn pasu bunga
Quote catalina 2-4-2017 06:53 PM
Berapa lama dah bil air tertunggak bang??? Sah2 pala masuk air kan...merempan sampai terlupa yg dia dh nak talakkan bini...
Quote TuntungReturn 2-4-2017 06:54 PM
isteri kalo bisol pun wajib bagik.
Quote EJALTI 2-4-2017 06:55 PM
fox. replied at 2-4-2017 10:52 AM
Mujur tak dirosak pepek bininya dgn pasu bunga

Simpang malaikat 44...
Quote putehkundor 2-4-2017 06:57 PM
pompuan umur2 gini kalau main mesti nak kena pakai lube kot
pekpek sheols dah kurang merembes khuens
Quote Rainrein 2-4-2017 06:58 PM
Kepala masuk air tu yang x leh pikir dengan waras tuh. Malu la kat anak cucu pocik oiii.
Quote hyie 2-4-2017 07:01 PM
kowserrrrrrrrr
Quote CiliPadiSedap 2-4-2017 07:04 PM
putehkundor replied at 2-4-2017 06:57 PM
pompuan umur2 gini kalau main mesti nak kena pakai lube kot
pekpek sheols dah kurang me ...

cuba pakai minyak kelapa dara DARSITA.. kaka dah beli dah.. terlajak tembus
Quote EJALTI 2-4-2017 07:08 PM
CiliPadiSedap replied at 2-4-2017 11:04 AM
cuba pakai minyak kelapa dara DARSITA.. kaka dah beli dah.. terlajak tembus

Kehkehkeh....hawau jerk...     
Quote sebu1 2-4-2017 07:12 PM
hzln replied at 2-4-2017 06:48 PM
failkan perceraian pun mungkin sebab bini taknak bagi pepek

     ...
Quote hzln 2-4-2017 07:18 PM
pakcik cari pepek baru sajalah
coba pergi minang neelofa
beliau mahuuuuuuu sangat berkahwin tahun ini juga
pastikan rombongan pakcik pakai serba kuning ya
beliau mmg menunggu yg warna itu
Quote rosmahisham 2-4-2017 07:18 PM
Buat malu jer.satu kampong n semelesia tau hal pokcik x dpt main binik mlm jemaat.hauk sungguh pangai pokcik.
Quote Mary_jane 2-4-2017 07:29 PM
I ingatkan sex drive acik yang dah surut.
Quote ronapink 2-4-2017 07:50 PM
dah fail perceraian..

kenapa nak hadap lagi
Quote dody_farid 2-4-2017 08:00 PM
Main la dengan tangan.. dulu masa bujang boleh main dengan tangan..
Quote Deidra 2-4-2017 08:05 PM
Sadis sangat kisahnya.

Lihat semua komen(112)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

4-3-2024 06:02 AM GMT+8 , Processed in 0.394347 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top