CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Isu Panggilan 'Betina', Che Ta Nafi Ada Masalah Dengan Rita Rudaini

21-3-2017 10:02 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 24926| Komen: 155|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Masih belum reda dengan kisah Rita Rudaini dengan pelakon Aqasha, kali ini nama Rozita Che Wan pula terpalit sama.
Masih belum reda dengan kisah Rita Rudaini dengan pelakon Aqasha, kali ini nama Rozita Che Wan pula terpalit sama.

Selebriti jelita yang mesra dengan panggilan Che Ta ini dikatakan menyerang dan menggelar Rita sebagai 'betina' melalui Instagram isteri Aqasha iaitu Baizura Sabri.


Disebabkan itu, netizen mula membuat spekulasi yang Che Ta dan Rita Rudaini sebenarnya bergaduh antara satu sama lain.

Namun kesal dengan tuduhan itu, aktres drama Kiah Pekasam ini tampil membela diri.

"Ada orang tag saya di laman Instagram Baizura, saya hanya membaca apa yang berlaku dan meninggalkan komen secara umum. Sebagai wanita, saya rasa tersentuh membaca luahan hati Baizura serta memahami perasaannya sebagai isteri dan ibu. Saya memahami perasaan wanita lain yang suaminya digoda," katanya kepada Astro Gempak.


Foto: IG Rozita Che Wan
Tambahnya lagi dia tidak tahu secara terperinci tentang apa yang berlaku dan menegaskan tiada sebarang isu dengan Rita.

"Saya tak pernah jumpa dengan Rita dan tak pernah berlakon dengan Rita. Saya tiada sebab mahu mengata atau mahu menujukan komen itu kepada Rita kerana saya sendiri tak tahu siapa yang dimaksudkan." 

Walaupun status tersebut sudah dipadam, sejujurnya Che Ta serik dengan kejadian itu dan akan lebih berhati-hati dalam memberikan komen di masa akan datang.

Foto: IG Rozita Che Wan
Penjelasan sudah diberi, harap-harap semua pihak faham dan tidak lagi memanjangkan isu berkenaan. -CARI
22

Bagus
17

Marah
19

Terkejut
16

Sedih
21

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (112 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Aduradura 20-3-2017 08:16 PM
Kalau tak tau sape yg dimaksudkan..cmna ampa tauuu betina tu takdak lakiii
Quote harkktuih 20-3-2017 08:22 PM
Che ta dan propa berpisah tiada
Quote bambimo 20-3-2017 08:30 PM
baca boleh..percaya jangan


Quote offwhite 20-3-2017 08:31 PM
che ta pun tahan mulut..lepas semua..
Quote aleesyasofia 20-3-2017 08:38 PM
ye2 jer che ta.. propa jer lbih
Quote innocentsangat 20-3-2017 08:41 PM
Hahahaha. Amboi cheq putaq alam pulakkkl
Quote jiwakacau06 20-3-2017 09:07 PM
apa kta p interview rita pulak psl smua ni...tgk nk putar mcm mna lak
Quote beni_nikaido 20-3-2017 09:07 PM
aik....apehal netizen lupakan kisah Rita dan twist cite sal che ta lak?
Quote L_Z 20-3-2017 09:11 PM
Mekta nyanyok xsedaq diri la gu tu la bila bercakap.....
Quote aderaderker 20-3-2017 09:13 PM
Che ta che ta..
Kalau tak bagi jawapan bimbo memang bukan che ta lah
Quote MrsKobis 20-3-2017 09:15 PM
Propahhhhh
Quote mu@h@h@ 20-3-2017 09:17 PM
Tu la penyebok lg hal org... nasib xkna maki direct.... diam sudah ... awak pun ada ank.....
Quote jalfa 20-3-2017 09:20 PM
Awat ampa tak jawab sapo dio yang makan cili diolah rase pedaihnya...
Quote anony-mous 20-3-2017 09:23 PM
Ok la tu. Slama ni RR duk kutuk adk dia, dia diam je
Quote kucen_miang 20-3-2017 09:33 PM
Nekta..nekta..tunggu anak hang mr bean tu sangkut ngan mak jand nnt baru hang taww
Quote edoraixora 20-3-2017 09:37 PM
Nape cikta plak yg repoter interview?
Dia cuma watak tempela sajer
Pi interview si garita sana, watak utama dlm ini cerita
Quote HannahMontana 20-3-2017 09:39 PM
Aduradura replied at 20-3-2017 08:16 PM
Kalau tak tau sape yg dimaksudkan..cmna ampa tauuu betina tu takdak lakiii

dia guna kaedah hukum

kiranya yg sanggap suami org hanyalah betina xde suami



Quote HannahMontana 20-3-2017 09:41 PM
kucen_miang replied at 20-3-2017 09:33 PM
Nekta..nekta..tunggu anak hang mr bean tu sangkut ngan mak jand nnt baru hang taww

xpun  Rita gi mengorat anak Che Ta yg nama Ammar Effendy ,diam diam kahwin lari di Siam sana....sedar2 Che Ta bakal jadi tok....



mampus ko.....
Quote mixed 20-3-2017 09:42 PM
wartawan kan bff rita takut depa x merasa ntn mkn free dr rr dua mak janda rr & ibutaik di bwh lindungan kain wartawan fonen

Lihat semua komen(155)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-2-2024 09:42 PM GMT+8 , Processed in 0.058214 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top