CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Budak Lelaki 10 Tahun, Antara 86 Individu Yang Terlibat Kes Rogol Berkumpulan

19-1-2017 03:28 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 9284| Komen: 66

Description: Berikutan terbabit dalam pelbagai kes jenayah di Pulau Labuan termasuk kes rogol berkumpulan, seorang budak lelaki berumur 10 tahun amat dikehendaki pihak polis.

Berikutan terbabit dalam pelbagai kes jenayah di Pulau Labuan termasuk kes rogol berkumpulan, seorang budak lelaki berumur 10 tahun amat dikehendaki pihak polis. 


Memetik laporan Bernama, budak lelaki itu dikatakan merupakan antara 86 individu yang disyaki kira-kira dua tahun lalu membabitkan diri dalam kes rogol tersebut dan telah menghilangkan diri sejak itu.

Menurut Ketua Polis Labuan, Supt Adzhar Othman, kesemua individu itu diburu kerana melakukan jenayah seperti bunuh, rogol, ugut, menyebabkan kecederaan teruk, curi, pecah rumah dan gagal hadir di mahkamah.

"Kebanyakan daripada suspek adalah daripada Semenanjung, Sabah dan Sarawak. Lainnya sama ada warga Indonesia atau Filipina."

Selain digesa tampil membantu polis sekiranya mempunyai maklumat mengenai suspek berkenaan, orang ramai turut dinasihat agar tidak bersemuka secara peribadi dengan individu dalam "senarai dikehendaki' itu.- CARI


sumber foto: https://lh3.googleusercontent.com/


17

Bagus
22

Marah
19

Terkejut
18

Sedih
16

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (112 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shi_jewel 19-1-2017 09:04 AM
mak aihh, 10 tahun dah jadi perogol tegar..

#mohondikebumikansegera
Quote mrsav 19-1-2017 09:42 AM
hamboii ko dik
baru 10 tahun dh pandai rogol org yea
Quote kuzaime 19-1-2017 09:46 AM
Tahun lepas dia br 9 tahun.. udah pndai nk merogol..10 tahun lg x taulah jadi apa budak ni..
Quote supernaturalee 19-1-2017 09:49 AM
labuan yg xbesar mana tu pun bnyk jgk jenayahnya ye



Quote myakayina 19-1-2017 09:49 AM
jilaker..dah sunat belum budak tu..kasi potong bebird tu sampai habis..geram pulak hai..
Quote mrsafif 19-1-2017 09:49 AM
takutnya...baya anak aku tue..cara hidup sekeliling buat kan dia jd perogol..

kesian ko nak...5 -10 thn lagi  x tau ko jd apa..mintak2 ko sedar n insaf ape yng ko dh buat
Quote prettyuglybabe 19-1-2017 09:50 AM
menghilangkan diri? mana sangat budak 10 tahun nak pegi..
sepender pun harap mak ayah beli..
makan pun harap mak ayah sumbat..
cari mak ayah family dia kat mana, jumpa la dia..
Quote jazaa100 19-1-2017 10:02 AM
kuzaime replied at 19-1-2017 09:46 AM
Tahun lepas dia br 9 tahun.. udah pndai nk merogol..10 tahun lg x taulah jadi apa budak ni..

Dua thn lepas ..bermakna umur 8thn.....


Atau dua thn lepas umur 10 thn skrg dah 12thn....

Hish...tak blh hadam aku...tension pepagi baca berita mcm ni...mana mak pak dia ek...tau membiak je ...
Quote nononcrux 19-1-2017 10:45 AM
rajin sgt tgok porno tu terjebak kes rogol
Quote haryatie 19-1-2017 10:58 AM
eee..10 tahun da pndai buat benda2 ni..
Quote jofizo 19-1-2017 10:59 AM
dia pi rogol bdk jugak ka atau org dewasa?
Quote gaara_X 19-1-2017 11:11 AM
budak² kat labuan nie kecik² dah capai tahap inzal yg melampau...ahaks!!
Quote chinta89 19-1-2017 12:15 PM
kejinya dek pangai ko
Quote itik_kuning 19-1-2017 12:30 PM
dah reti full penetration ke umur 10 tahun dik???
Quote intan_smsb 19-1-2017 02:36 PM
amboi budak 10 tahun pun da bernafsu ke
Quote ustazahLASER 19-1-2017 03:07 PM
Mh370 boleh hilang, umur 10 tahun merogol perkara biasa.....
Quote rosasa 19-1-2017 03:23 PM
akak tinggal kat sini pun tak tahu dik 10 tahun dah boleh merogol
Quote gula_tebu 19-1-2017 03:27 PM
iskkkk bebird baru 2cm dah sibuk nak merogol orang. geram plak aku, dapat kat acik aku jentik bebird ko dik
Quote ronapink 19-1-2017 03:30 PM
10 tahun ko..

ni mesti kes berkawan dengan orang dewasa

Lihat semua komen(66)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 05:51 PM GMT+8 , Processed in 0.056544 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top