CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Lelaki Cuba Selamatkan Rubah Dalam Bongkah Ais, Namun Netizen Tidak Percaya

16-1-2017 03:23 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 7378| Komen: 25

Description: Satu gambar luar biasa menjadi tular di seluruh Eropah yang menunjukkan seekor rubah terperangkap dalam satu bongkah ais yang menutupi seluruh badannya.

Satu gambar luar biasa menjadi tular di seluruh Eropah yang menunjukkan seekor rubah terperangkap dalam satu bongkah ais yang menutupi seluruh badannya. 


Haiwan itu dilaporkan terjatuh ke dalam sungai Danube, berhampiran Fridingen, Jerman pada 9 Januari lalu dan hanya ditemui 4 hari kemudian. 

Lelaki tersebut, Fanz Stehle yang menemui haiwan itu cuba menyelamatkannya dengan menggergaji bongkah ais tersebut. 

Memetik Cbs News, Fanz berkata ia bukanlah kali pertama dia melihat haiwan terperangkap dalam bongkah ais akibat terjatuh dalam sungai pada musim sejuk. Sebelum ini dia pernah melihat sendiri bagaimana rusa dan juga khinzir mati membeku seperti itu.

Fanz juga mendakwa haiwan tersebut mati selepas berada dalam suhu yang begitu rendah dalam sungai tersebut. 

Bagaimanapun, ada sesetengah netizen berkata gambar tersebut adalah palsu kerana ia tidak kelihatan seperti bongkah ais yang diambil dari dalam sungai. - CARI


Foto: Carian Internet
11

Bagus
5

Marah
8

Terkejut
9

Sedih
7

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (50 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote chinta89 16-1-2017 04:19 PM
gmbr ais clear btl, xde plk ais tu bergerigi tepi2 ais ketul tu
Quote rospinki 16-1-2017 04:22 PM
ice world ke apa nama citer tu..its real
Quote Cik_Andak 16-1-2017 05:20 PM
wow.....beku camtu skali....
Quote buragazz 16-1-2017 05:22 PM
Rubah tu menatang apa...
Quote hasniey 16-1-2017 05:25 PM
buragazz replied at 16-1-2017 05:22 PM
Rubah tu menatang apa...

rubah sejenis musang
Quote Artemesiaa 16-1-2017 05:32 PM
Macam dlm pilem ice age lak
Quote otomatic_prince 16-1-2017 05:34 PM
huuu siannya tapi betul ke ni
Quote siskepoh 16-1-2017 05:35 PM
kesian nya kalau betol
Quote buragazz 16-1-2017 05:41 PM

Ooo... Terimakasih atas pencerahan...
Quote Andyscenes 16-1-2017 06:20 PM
buragazz replied at 16-1-2017 05:22 PM
Rubah tu menatang apa...

rubah tu kau
Quote CrowneGlory 17-1-2017 08:57 AM
pada yg x tau...rupa rubah sebelum jd bongkah ais... in english FOX

Quote Wal..Hal 17-1-2017 09:02 AM
buragazz replied at 16-1-2017 05:22 PM
Rubah tu menatang apa...

Tulah akak mcm tu jugak, 3 binatang yg akak xkenal iaitu rubah, kibas dgn unggas...kalau babi yg tu akak plg kenal sekali sbb tiap2 hari melayu dok ratib dr yg muda sekolah tadika ke yg tua sembahyang kat masjid ptg2 tu,melayu suke sungguh bckp pasal babi
Quote mbhcsf 17-1-2017 09:03 AM
oh rubah tu musang fox...yg makan anggur tu ...red fox...pemalu depa ni
Quote surwanis 17-1-2017 09:10 AM
CrowneGlory replied at 16-1-2017 12:57 PM
pada yg x tau...rupa rubah sebelum jd bongkah ais... in english FOX

comelnyee die..
rase nak bela
Quote pearl.silver 17-1-2017 10:09 AM
Wal..Hal replied at 17-1-2017 09:02 AM
Tulah akak mcm tu jugak, 3 binatang yg akak xkenal iaitu rubah, kibas dgn unggas...kalau babi yg t ...

Unggas tu bukan ke jenis kumpulan haiwan
Contohnya ayam, burung, ni sejenis unggas

Maaf klu salah..lama dah tinggal sekolah..
Quote penmarker 17-1-2017 10:31 AM
Cutenyer.....
Quote embun 17-1-2017 11:35 AM
nampak comel plak bila dah beku cam tu..
Quote lazim 17-1-2017 11:47 AM
Wal..Hal replied at 17-1-2017 09:02 AM
Tulah akak mcm tu jugak, 3 binatang yg akak xkenal iaitu rubah, kibas dgn unggas...kalau babi yg t ...

iols ank lembu kurus dengan kambeng pon macam selalu tertukar je
Quote buragazz 18-1-2017 08:12 AM
Wal..Hal replied at 17-1-2017 09:02 AM
Tulah akak mcm tu jugak, 3 binatang yg akak xkenal iaitu rubah, kibas dgn unggas...kalau babi yg t ...

Yer la Kak... Shikin-Zir tu budak2 baru lahir pun tau...

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 06:56 PM GMT+8 , Processed in 0.076664 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top