CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Graduan Cemerlang USIM Hilang, Disyaki Lari Dari Rumah

12-11-2016 12:48 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 14866| Komen: 119

Description: Seorang siswazah cemerlang , Siti Aisah Selamat, 31 didapati telah menghilangkan diri dari rumah keluarganya di Parit 13, Sungai Panjang, Sabak Bernam sejak Selasa lalu.
Sumber Foto: Harian Metro

Seorang siswazah cemerlang , Siti Aisah Selamat, 31 didapati telah menghilangkan diri dari rumah keluarganya di Parit 13, Sungai Panjang, Sabak Bernam sejak Selasa lalu.

Sepucuk surat yang bertulisan tangan telah ditinggalkan di meja bilik tidurnya dengan pesanan kepada keluarganya supaya tidak bimbangkan keselamatannya.

‘Mak dan ayah, tolonglah beri kepercayaan pada kita (saya). Kita boleh jaga diri sebab kita tak pernah pilih kawan yang mengajak ke arah maksiat.’

Menurut laporan Harian Metro, kehilangan Siti Aisah menjadi tanda tanya memandangkan bekas penuntut Ijazah Sarjana Muda Pengajian Akidah dan Agama, Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) yang memperoleh purata nilai gred kumulatif (CGPA) 3.70 itu digambarkan sebagai periang dan sangat rapat dengan keluarganya.


Ibunya, Asnah Mat Kasa, 48 berkata yang dia menyedari kehilangan anak kedua dari lapan beradik itu pada jam 6 pagi selepas selesai menunaikan solat subuh.

Orang ramai yang mempunyai maklumat berkenaan gadis ini diminta menghubungi balai polis berhampiran atau Selamat dan Asnah di talian 017-2413725/013-2440139- CARI
22

Bagus
20

Marah
23

Terkejut
24

Sedih
31

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (143 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Innrukia 12-11-2016 12:52 PM
Kena kongkong ke? Apa kerja dia skrg?
Quote shernazz 12-11-2016 12:53 PM
dia baru grad ka?
Quote mikasa 12-11-2016 12:54 PM
ingatkan 3.999

pandai di tulis nota..

tak pikir perasaan mak bapak ke..ko tu pompuan
kalau laki takpa laa jugak
Quote saladin780 12-11-2016 12:59 PM
dah bosan hidup dikongkong la nie..umur pun dah cecah 31
Quote susukambingbest 12-11-2016 01:04 PM
kna kongkong la ni. mak ayah pun bg la kprcayaan pd ank2 n doakn yg baik2 jer utk ank2. mntak Allah plihara mrka dr prkara2 yg xelok. umur dah 31,, patut sheol dah ada khidupn sndiri.
Quote sofiazara 12-11-2016 01:06 PM
i personally know this girl
Quote sofiazara 12-11-2016 01:10 PM
dah dpt kerja dgn jkm. lari ikut bf katanya
Quote mikasa 12-11-2016 01:11 PM
sofiazara replied at 12-11-2016 01:06 PM
i personally know this girl

ada anda tidak terkejut dengan tindakan beliau?
Quote tanakkampung1x 12-11-2016 01:12 PM
sofiazara replied at 12-11-2016 01:10 PM
dah dpt kerja dgn jkm. lari ikut bf katanya

Kenapa ibubapa tak nikahkan sahaja kalau dah ber bf dan berkerjaya? Jantan tak sepadan?
Quote Budakmomok 12-11-2016 01:13 PM
Semoga jumpa n hubungi keluarga
Quote Budakmomok 12-11-2016 01:13 PM
Semoga jumpa n hubungi keluarga
Quote catalina 12-11-2016 01:14 PM
Maknya 48 tahun anak no 2, 31 tahun

Maknya kawen umur baper? 15??
Quote syadq 12-11-2016 01:19 PM
Semoga insof dengan segera.
Quote OmJualGas 12-11-2016 01:31 PM
Edited by OmJualGas at 12-11-2016 01:47 PM

31 dah terlebih masak ranum. Apa lagi lari laaa..
Quote idakamaruddin 12-11-2016 01:32 PM
sofiazara replied at 12-11-2016 01:10 PM
dah dpt kerja dgn jkm. lari ikut bf katanya

iols nak syak sheols dh selamat kawen kt siam
Quote lasagnaklcc 12-11-2016 01:33 PM
Umur 31 pon nak lari... nikah jelah baik2. Bg surat pon hati org tua still risau.
Quote ronapink 12-11-2016 01:42 PM
pilih jantan PMR kut, xde keje, menagih pulak agaknya, so makpak xbagi..

jantan tu pula kupujuk2 bawa lari
Quote mrsLucky 12-11-2016 01:44 PM
31 tahun....apasal kata  lari...dah kerja boleh hidup sendiri....
Bincanglah baik2 nak sewa or beli rumah dan duduk sendiri...apa salah...takkan dah 30an masih di kongkong....
Quote Minami2013 12-11-2016 01:53 PM
Kdg2 expectation keluarga yg menyebabkan tertekan... mak bapak dh bagi pelajaran so lepas tu mengharap si anak tu pulak bantu sara adik2.... wallahualam.. harap benda baik2 utk keluarga ni..

Lihat semua komen(119)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 09:23 AM GMT+8 , Processed in 0.046651 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top