CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Gadis Ini Menyangka Keropok Dibeli Bersalut Lada Hitam, Tapi Rupanya Semut Mati

26-9-2016 01:21 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 7997| Komen: 36

Description: Punyalah syok makan barulah Emily tersedar apa yang disangka lada hitam adalah semut mati
Oleh Izzah Abbasy

Bagaimana boleh tak perasan keropok tersebut mengandungi banyak semut hitam yang mati? Pasti hairan kan?

Tetapi, jika diamati betul-betul keropok yang mengandungi bintik-bintik hitam padanya sudah tentulah mengelirukan dan seakan serbuk lada hitam. 


Seperti pengalaman seorang gadis Emily Wagoner yang merupakan pelajar kolej telah makan keropok bersalut semut hitam yang sudah mati kerana menyangka ia adalah lada hitam.

Punyalah syok makan barulah Emily tersedar apa yang disangka lada hitam adalah semut mati. Lapar sangat ya.

Ini kerana keropok yang dibeli bukanlah perisa BBQ seperti pada awalnya. Nasibnya baik kerana pihak kedai yang menjual keropok tersebut mahu membayar ganti rugi.

Orang cakap kalau makan semut nanti jadi... Hehehe betul ke?

21

Bagus
22

Marah
13

Terkejut
15

Sedih
19

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (113 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 26-9-2016 01:46 PM
Keropok bersalut semut rupanya dia orang ni beli ala makanan exotic gitu
Quote missinpiece 26-9-2016 02:41 PM
Quote cucuq 26-9-2016 02:53 PM
moga2 emily x jadi bodoh ea.
Quote zulka 26-9-2016 03:14 PM
bhahahaha...tak pasal2 mkn mayat
Quote tiang@pi 26-9-2016 03:25 PM
mesti nyanyuk lepas ni..muehehehe
Quote zameyla 26-9-2016 03:27 PM
kalau makan sekoq semut bole lupa 44 hari, ni kalau makan berpuluh2 ekoq semut???
Quote JeNaB_PopPop 26-9-2016 03:33 PM
Lepas ni keropok salut lipas laaakk...baby lipas...ingatkan bawang goreng...hahahah
Quote framecermin 26-9-2016 04:37 PM
zameyla replied at 26-9-2016 03:27 PM
kalau makan sekoq semut bole lupa 44 hari, ni kalau makan berpuluh2 ekoq semut???

Terus nyanyuk la... dah mkn berjota2 ekor semut
Quote kimchipedas 26-9-2016 10:50 PM
Erkk rasa cmna la kan
Quote Joannalee 27-9-2016 01:46 AM
Eeee geli.... SamAn kilang keropok
Quote Miming2 27-9-2016 02:15 AM
tak kan lah tak tau bezakan semut dgn black pepper .. mcm tak logik plak.. famish sgt kot haha
Quote merrissa 27-9-2016 05:45 AM
kat mana emily beli nih?
Quote kyleril 27-9-2016 08:31 AM
sedap tue..lupa kalau makan...
Quote kurga 27-9-2016 09:45 AM
selamat tokey kedai... sebab emely wagon x bg tau nama kedai.. maybe juga sebab dah terlupa....
Quote LautBiru52 27-9-2016 10:02 AM
Emily ni biar betul..semut tu siap berkaki kot..ade ke diingat lada hitam
Quote ayra.e 27-9-2016 01:32 PM
Lapa sangat nih
Quote tsuza 27-9-2016 05:38 PM
bila gigit semua tu ada rase pedas2 kot..tu igt lada hitam...hahaha
Quote hanisbunny 27-9-2016 09:12 PM
ni btul2 black peppants..
Quote J4I 28-9-2016 09:26 AM
Semut pun ada flavour dia

Lihat semua komen(36)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 10:29 AM GMT+8 , Processed in 0.102180 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top