CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Tak menolak ketentuan Allah SWT, ibu & bapa restu jika Aliff Aziz & Ruhainies berjodoh - "Apa-apa pun jika itu yang terbaik, kita aminkan" ...

24-6-2024 08:41 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 13458| Komen: 45

Description: Selepas menafikan khabar angin kononnya mahu mengahwinkan Aliff Aziz dengan aktres Ruhainies di Thailand, Siti Hafiza sekali lagi tampil bersuara berhubung isu tersebut.


Selepas menafikan khabar angin kononnya mahu mengahwinkan Aliff Aziz dengan aktres Ruhainies di Thailand, Siti Hafiza sekali lagi tampil bersuara berhubung isu tersebut.

Menerusi perkongsian video di Instagram, ibu kepada penyanyi dan pelakon kelahiran Singapura, Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza tidak menolak sekiranya anak lelakinya itu berjodoh dengan aktres, Ruhainies.


Menurut Siti Hafiza, dia sebagai hamba Allah SWT tidak mampu menolak ketentuan-Nya sekiranya benar Aliff dan Ruhainies ditakdirkan bersama.

"Ada yang cakap kita nak kahwinkan anak di selatan Thailand. Apa-apa pun jika itu yang terbaik, kita aminkan."

"Bukankah jodoh, pertemuan, ajal, maut, perkahwinan dan penceraian itu semua Allah yang tentukan?"

Dalam pada itu, Siti Hafiza berharap agar mana-mana pihak untuk berhenti menyebar fitnah terhadap keluarganya.

"Saya pun tertanya juga siapa yang temu bual saya eh?"

"Cukup-cukuplah, kita maafkan semua yang berjuang keluarkan cerita-cerita yang macam ini."

Meskipun kesal dan terkilan dengan tindakan tidak bertanggungjawab tersebut, namun Siti Hafiza mendedahkan sudah ikhlas memaafkan individu yang terlibat dalam penyebaran fitnah itu.

Sumber: Instagram Siti Hafiza/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote princessmiang 24-6-2024 08:41 AM
Sesuai amek jelahh makcik kan dah sayang sangattttt
Quote airmineral 24-6-2024 10:07 AM
dorang ni da minta maaf sesama besan dan menantu kah?
Quote nonarona 24-6-2024 10:12 AM
mak cikkk kitaorg tak sabar nak tgk alip dgn ruhanis nikahh kalau jadi laaa...
Quote cik_ingeniare 24-6-2024 10:20 AM
Puihhhh.. semoga melingkup keduanya
Quote prince_marhaen 24-6-2024 10:22 AM
Diam je lah mak lembuuuu.... kau ingat si kemut pun hadap ke putik anak kau kalau kawin??? rugilah dia tak dapat nk menjual kerang...nanti anak makcik jugak susah takde duit nak mintak & takde keta nak bawak macik jalan2 KL... diam je lahhhhh
Quote sayurmayur88 24-6-2024 10:57 AM
semak lah..
Quote kepompong 24-6-2024 11:01 AM
downgrade abes kalau betul2 berlaku. tak dpt lah nak idup mewah & bawak family semua jalan2 londang
Quote doubleA 24-6-2024 11:21 AM
Takdanya ruru nak misekin singapok ni. Dulu nabelah bela alep ok la ruru skandal, ni takdanya ruru nak bela bewok. Tapi alep ni nampak bethol jatuh cinta kt ruru. Cover lagu ade govinda tu macam fefeeling kat ruru, bukan nabelah. Kalau iols jadi nabelah, iols lari jauh2 no turning back dari alep
Quote edoraixora 24-6-2024 12:52 PM
Edited by edoraixora at 24-6-2024 12:53 PM

dah heboh bagai si kemut tu ada sugardaddy, sanggup jugak makcik nak buat menantu ye...
walaupun anak makcik tu pun tak semenggah jugak
tapi si kemut tu nak buat geli2 jer anak makcik tu
makcik jangan konpiden sangat ye si kemut tu nak tinggalkan kemewahan yg dia dapat dari SD demi anak makcik yg sengkek tu

Quote CoffeeOverdose 24-6-2024 12:55 PM
Si sarah tu acik tk nk buat nantu ke? Tk ksh pun klu ruhanat dan alep nk nikah. nak tgk juga sampai mana ruhanat blh bertahan
Quote Lulu_717 24-6-2024 01:07 PM
Amiinn..baru btemu buku dan ruas ehh bagai pinang dibelah dua
Quote BoongaKertas 24-6-2024 01:13 PM
sekufu betul, meols doakan ya makcik
Quote Acik2kepam 24-6-2024 01:21 PM
Biarlah anak tu single dulu puas2
Atleast nak kapel ngn byk pompuan pun takde hal
Single kan bukan laki org
Quote Maroon_nerds 24-6-2024 01:28 PM
Tapi si ruru ni aku confirm nanti dia kawen ngan laki kaya. tgk je la si pipah. Buat hal ngan alep. last2 ada jugak laki kaya helok nak. Laki skrg kan pndang rupa. eh! Tapi ruru takdela cantik mana pun kan.
Quote syitaeyqa 24-6-2024 01:32 PM
i tgk kt tt extra.my tu ada vtt undangan majlis tunang alif n si kemut ni. tp tgk ig kemut takde pun. fitnah ke apa haha
Quote penmerah 24-6-2024 01:44 PM
Akak taksuka runis
Tapi runis jgn ko bodoh hadap lipjis Tu
Lipjis Tu sesuai dok bawah tiak mak dia je sampai Tua

Ntah Pompuan Bodo mana ntah nak serah tengkok membela lipjiz
Lipjiz sesuai dgn Sarah bedak je
Moga berjodohan lipjis-sarah bedak
Quote matbad 24-6-2024 02:06 PM
edoraixora:  Edited by edoraixora at 24-6- ...

Daku tefikir mkcik ni membuas mcm mna la sblm nikah sampai alip buat apa smua dia backup..rasa lebih lgi membuas dri ruru gamaknya
Quote afie_m 24-6-2024 03:36 PM
harap berjodohan lah mereka berdua ya ..hehehe..biar ruhanis jadi menantu kesayangan pulak...
Quote maharani_gebu 24-6-2024 03:38 PM
Takde maknanya si kemut tu nak berlakikan anak jantan ko yang sengkek tu makcik oii.. Baik dia terus mengemut kat bapak gula dia... ade gak hasil siap ade rumah bagai kat Landen...

Harap anak jantan ko? Makan pun birah Singapork yang tanggung... Anak ko tu kalau takde Bella kutip buat laki dah lama jd gelandangan tau

Lihat semua komen(45)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 12:55 PM GMT+8 , Processed in 0.047871 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top