CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

‘Awak Tak Peduli Pun Perasaan Bekas Isteri & Anak-Anak Dia Dulu, Sekarang Awak Disondol Balik’ – Rita Rudaini "Ingatkan" Bekas Isteri Safee Sali ...

28-3-2024 06:17 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 16467| Komen: 91

Description: Isu penceraian antara bekas pemain bola sepak kebangsaan, Safee Sali dan bekas isterinya Fitria Elfina Maharip yang didakwa berpunca kerana orang ketiga menjadi perhatian ramai.



Isu penceraian antara bekas pemain bola sepak kebangsaan, Safee Sali dan bekas isterinya Fitria Elfina Maharip yang didakwa berpunca kerana orang ketiga menjadi perhatian ramai.

Kisah perkahwinan mereka turut mendapat reaksi daripada pelakon, Rita Rudaini yang meluahkan rasa kecewa dengan mendakwa Fitria juga pernah mengganggu rumah tangga Safee dan bekas isteri pertamanya dahulu.



"Sorry to say, what goes around comes around."

"Awak jangan buat-buat lupa bekas isteri dia. Kami semua tahu apa yang terjadi di zaman kami dulu, awak dah sondol dan sekarang awak disondol balik.

"Kifarah untuk awak, buat pada bekas isterinya dahulu. Masa awak pula sekarang rasa macam mana bekas isteri itu rasa dulu dengan anak-anaknya yang masih kecil."


Dalam pada itu, Rita atau nama lengkapnya Rita Rudaini Mokhtar mendakwa tindakan wanita itu adalah tidak wajar selain berharap dia dapat mengambil iktibar atas apa yang terjadi.

"Awak tak peduli pun perasaan bekas isteri dan anak-anak dia dulu, tengah seronok kan? Tapi Allah bagi juga awak rasa kebahagiaan yang awak rampas itu.

"Balasan Allah itu pasti, tunggu insya-Allah. Jadi awak belajarlah kuat seperti bekas isteri dia dulu okay."

Terdahulu, Safee dan isterinya, Fitria sah bercerai talak dua di Mahkamah Syariah Kuala Selangor pada Selasa.

Dalam perkembangan lain, Safee mengaku sudah berkahwin dengan seorang wanita lain pada 26  Januari lalu.

Untuk info, Safee dan Fitra mendirikan rumah tangga pada 21 Disember 2013 dan dikurniakan dua orang anak perempuan.

Sebelum itu, bekas penyerang JDT tersebut pernah berkahwin dengan Sabarina Yusof pada tahun 2007 namun berpisah pada 2 April 2012. Mereka juga mempunyai dua orang cahaya mata.

Sumber: IG Rita Rudaini/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote anilanil 28-3-2024 06:25 AM
Mbak ni cakap hubungan acik safee & ex pertama mmg dah bermasalah sebelum diorang berkenalan. So mbak harus faham. Acik safee & bini terbaharu berkenalan selepas hubungan mbak & acik safee berantakan. Jadi bini terbaharu tu pon tak bersalah. Dia hanya tempat utk curhat dan kemudian berjadian seterusnya berjodohan. Tapi takpe, mungkin selepas dapat 2 anak dari isteri yg terbaharu itu, acik safee akan curhat lagi dgn wanita keempat pula. This is what we called Safee Cycle.
Quote whimsicalmusic 28-3-2024 06:27 AM
padan muka kena blk ngn royani. safee sali ni mmg max anak dua je pastu kawen lain ke cmne? gatal pelir
Quote ReginaGeorge 28-3-2024 06:31 AM
Ini yg aku tunggu, akhirnya dilahar jua oleh ritrud
Quote awex^returns 28-3-2024 07:48 AM
nyibuknya nekrude ni....
dia nak bagi tahu jemah ke suh jaga² nanti kifarah datang
sebab aniaya dia ngan anak²
gituuu

mujurlah penyondolan baka jepun tak terjadi
kalau tak nekrude pun masuk gelanggang sekali kan
Quote Cleocatra 28-3-2024 07:51 AM
Nak kata ke zarema sebenonya. Tapi buat2 kata ke mbak fitria
Quote Hypothetically 28-3-2024 08:03 AM
Edited by Hypothetically at 28-3-2024 08:10 AM

Tapi kenapa tak tegur safee tu sekali, dia tu pun masalah dari 1st wife sampai ke 3rd wife, mmg dasar playboya. Tegur sebelah pompuan je mcm nak throw shade pada perempuan lain, tapi sendiri pun ada sejarah nak caras laki org.
Quote Manusiabesa 28-3-2024 08:14 AM
Jd bercanggah pulak dgn statement kakak safee...
Quote Skyz9183 28-3-2024 09:01 AM
ke sapi ni nk ank lelaki pewaris super saiya sapi sali..tp hang main bola pn hauk sapi oiii..mnyirap je aku zmn ko main dgn jdt pmalas nk kejar bola.. tnggu bola dpn gawang tp x gol2.
ade hikmah Alllah bg ank2 ko smua pompuan ye (tu pn katenya ko abaikan ank2 dgn 1st wife). klo dpt ank laki jgn la ngikut prngai gatal pelir ko tu.
Quote darkness 28-3-2024 09:38 AM
Yg salah total di sini adalah lelaki.
Quote jihah_kudat 28-3-2024 10:04 AM
anilanil replied at 27-3-2024 10:25 PM
Mbak ni cakap hubungan acik safee & ex pertama mmg dah bermasalah sebelum diorang berkenalan. So mba ...


hahahah setuju 100% aku tak sangka dia boleh cakap macam tu..bodo bukak pekung sendiri so nampak la she jenis benak..sendiri tinggal anak lepastu nangis2..aku terkejut rupanya she ada anak 3 org laki dah besar2 tengok ig dia jenis berangkut semua anak datang malaysia agaknya si capi ni pun letih kot nak tanggung anak beranak yg takde kaitan dgn dia..semuanya keluar dari mulut dia nampak propa siap cakap tak nangis sebab capi tapi sebab anak..tapi anak ko tinggal jugak konon2 nak dapat perlindungan tapi tak bawak anak sebab takde passport..konoha tetap konoha..
Quote pembacagosip 28-3-2024 10:06 AM
x payah la sibuk rit oii
buat dosa je ngata org
diam2 jela
sapi tu x plak ko kecam
dia tu yg bmasalah teruk
Quote dubuk 28-3-2024 11:12 AM
So berapa ramai anak janda kedua ni? 5 orang?
Quote missbigrockstar 28-3-2024 12:29 PM
Warga konoha ka? So tiada simpati ku buat mu
Thank you ritrude tolong lahar dia
Quote hyie 28-3-2024 12:43 PM
mesti ridrud kenal rapat sebab sama2 WAGs dulu kan so fahamla kenapa dia melahar..disamping double meaning juga
Quote DeLuna85 28-3-2024 12:56 PM
Padan muka indon hodoh ni. Mcmana safee boleh suka. Hodoh sgt kot. Bukan safee hensem tapi pemain bola kowwtttt.

So orang ketiga yang baru ni asal mana pulak
Quote Tiggybiru 28-3-2024 12:59 PM
anilanil: Mbak ni cakap hubungan acik sa ...

Ok aku suka..safee cycle hahahh
Quote kakasotong2 28-3-2024 01:05 PM
Ada juga penyondol xsedar diri mintak benih baka jepun dari suami orang.
Quote airmineral 28-3-2024 01:11 PM
Yg safee tu xkan xde salah langsung?
Asik penyondol je yg salah..sondolan secara mistik kah?
Kalau bukan sbb mistik, laki tu pun salah jugekkk
Quote rosevelvet 28-3-2024 01:18 PM
Hypothetically replied at 28-3-2024 08:03 AM
Tapi kenapa tak tegur safee tu sekali, dia tu pun masalah dari 1st wife sampai ke 3rd wife, mmg dasa ...

Bab cubaan caras sheol ni tololwers dia tutup mata.

Lihat semua komen(91)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 10:23 AM GMT+8 , Processed in 0.058711 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top