CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Saya Tidak Akan Menyerah Kalah - Najib Razak

11-12-2015 01:49 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 3792| Komen: 16

Description: Presiden UMNO menegaskan beliau tidak akan sesekali menyerah kalah walaupun kepimpinannya dikritik dan berdepan dugaan yang cukup hebat.


sumber foto: www.freemalaysiatoday.com/




Presiden UMNO menegaskan beliau tidak akan sesekali menyerah kalah walaupun kepimpinannya dikritik dan berdepan dugaan yang cukup hebat. 


Tambah Datuk Seri Najib Razak, biarpun kepimpinannya diserang bertubi-tubi pelbagai pihak, beliau berjanji akan tetap terus ke hadapan bagi merungkai segala permasalahan dan menyelesaikannya untuk terus memimpin UMNO mara menuju kemenangan.


Dalam ucapan itu, Najib juga mengingatkan ahli parti Melayu terbesar itu supaya menggunakan saluran yang betul untuk menyalurkan segala pandangan dam permasalahan yang timbul.


"I am a gentleman, apa-apa kekusutan pun, marilah berjumpa, duduk berbincang, kita selesaikan melalui saluran yang betul."



Dalam pada itu, Najib juga mengingatkan seluruh ahli UMNO bahawa prinsip kesetiaan dan ketaatan kepada pucuk pimpinan adalah tunjang bagi meneruskan kelansungan parti.





Berita selanjutnya : themalaysianinsider.com/

17

Bagus
32

Marah
22

Terkejut
25

Sedih
38

Lawak
37

Bosan

Friends Rank (171 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tungkai 11-12-2015 02:05 PM
CNvaDApUsAE-ayR.jpg

Hhmm..
Quote _______ 11-12-2015 03:07 PM
Woot woooot
Quote bluehedgehog 11-12-2015 03:10 PM
Pui....kat dlm dewan parti sendiri ada telu... di luar...telu hilang...
Quote kakak22 11-12-2015 03:19 PM
Gigitlah telu hang tu blue
Quote ajinomotonosuga 11-12-2015 04:29 PM
Ko da gila jibb, hati ko dah matii, dengan bini pun ko takut, ko kne mandrem jib, ko busukkAn nama bapak ko, adik badik ko pun buang ko sebab rosmah, rosmah anak sendiri dia disavow, tk ngaku asal kampung minangkabau oang kampung susah kawin oang gomen
Apa ko buat utk mesia sejak jadi pm jib? Ko sendiri bilang dlm parlimen ko abiskan 7 ribu juta rm untuk con setan selama 5 taun, apa hasil jib? Soalan lain tk.payah laaaaa, buat oang jadi gila je, sebelum ramai lagi gila baik ko letak jawatan dan dok umah besan ko kt mana stannnn tuu, pihhh, syuhhhh takdak malu punye manusia!
Quote kangkong999 11-12-2015 05:32 PM
Najib Haramjadah Rosmah Baboon, tunggulah masa kau org..
Quote dodolgemok 11-12-2015 05:43 PM
Moga najib ditimpa balasan musibah setimpal dgan perbuatan kejinya. Semoga pengakhiran najib hina dan sekeji2 kematian::
Quote zorrro_03 11-12-2015 07:54 PM
Aku masih berharap, najib buat drama han kuasa dalam masa terdekat.
Quote nazadiyah 11-12-2015 08:00 PM
Kalah bn pru nanti.......hidup pas!!
Quote zamzarai 11-12-2015 08:11 PM
pas pun nak cemolot dengan umno dah.
Quote roy3 11-12-2015 08:14 PM
Gentlemen??kes 1mdb pn x berani dtg parlimen..suh tpm plak yg backup
Quote airfilterkotor 11-12-2015 08:32 PM
Yang perhimpunan apatah aritu dengarnya, ikut pintu belakang.

Apa citer...?
Quote dess402 11-12-2015 09:15 PM



aku lak nak tengok madey kena tangkapp .





Quote dodolgemok 11-12-2015 09:27 PM
Tanak menyerah kalah xpe, tggu je la ajal kau najib. Perangai cibai xingat tuhan, moga mati dgan keji dan hina sajalah najib razak ni
Quote MissNigga 11-12-2015 09:29 PM
tak nak komen apa apa ....

cuma nak ..... hhhaakkkkkkkkkkkkkkkkk tuuiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Quote all4rez 11-12-2015 09:39 PM
Alu tengok najib ni serupa itu Mr. Bean versi melayu..

Lihat semua komen(16)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 06:38 PM GMT+8 , Processed in 0.093675 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top