CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Fathia Latiff Kongsi Foto Peluk, Dukung Dengan Aiman Hakim Ridza – ‘Akan Berhenti Selepas Awak Minta Maaf’

20-2-2024 11:40 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 34334| Komen: 258

Description: Pelakon Fathia Latiff sekali lagi menuai perhatian ramai apabila berkongsi foto bersama aktor Aiman Hakim Ridza di Instagram (IG) miliknya.


Pelakon Fathia Latiff sekali lagi menuai perhatian ramai apabila berkongsi foto bersama aktor Aiman Hakim Ridza di Instagram (IG) miliknya.

Menerusi akaun miliknya, Fathia memuat naik foto didukung dan memeluk erat suami kepada pelakon, Zahirah MacWilson. Namun, foto itu difahamkan ketika mereka bercinta sekitar tahun 2013.



Selain itu, wajah Fathia, 36, seakan disunting kerana jauh berbeza daripada keaslian.

Berdasarkan kapsyen, Fathia menulis, ‘akan berhenti selepas awak (Aiman) meminta maaf kepada saya di khalayak ramai.‘ (will stop after you apologies to me in public)


Bagaimanapun, di ruangan komen, rata-rata netizen menggesa pemilik nama Nur Fathia Abdul Latiff untuk berhenti daripada menggangu kebahagiaan rumah tangga Aiman dan Zahirah.


Di samping itu, ada juga wargamaya yang bersimpati dengan keadaan kesihatan pelakon drama Darah Panas.

Sebelum ini, Aiman dan Fathia pernah menjalin hubungan cinta selama dua tahun, namun mereka berpisah pada 2015.

Aiman dan Zahirah mendirikan rumah tangga pada 20 Februari 2020 dan dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Isaac Raees yang kini berusia dua tahun.

Pasangan ini juga bakal menimang cahaya mata kedua selepas memaklumkan berita gembira di Instagram pada pertengahan Disember lalu.

Sumber: Instagram/OhBulan

Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Rogue98 20-2-2024 11:41 AM
Dapat laki sendiri nanti baru dia stop agaknye...
Quote KamikuP 20-2-2024 11:46 AM
Tayang tek dulu baru  saya maafkan - Akim (bukan nama sebenar)
Quote kembangbunga 20-2-2024 11:48 AM
walaupun sheols pakai cap dlm gambar tu. tetap nampak hauk ye eyebags sheols.
Quote bungarose 20-2-2024 11:49 AM
Shes really sick
Quote sukanyanyi 20-2-2024 11:53 AM
Edited by sukanyanyi at 20-2-2024 11:55 AM

hastaga.. ingat dah senyap dah. mmg dugaan yerk jahirah nandun anak kedua, ex kpd laki buat comeback tetiba.
tp mujur bukan masih santik dan waras. so idok le tergugat. annoyed ade ler.
Quote sayurmayur88 20-2-2024 11:54 AM
Edited by sayurmayur88 at 20-2-2024 12:15 PM


minta kita dijauhkan..
Quote newyork 20-2-2024 11:59 AM
Mcm muka PS plak yg dukung blkg tu
Quote namieamuro 20-2-2024 12:03 PM
bkn die ke tglkn eman? dh knp eman kne mtk ampun?

pegila buat rawatan eyebag.

jahirah jugak chill kt rumah buat pizza dgn anak

Quote KiddInc 20-2-2024 12:03 PM
KamikuP replied at 20-2-2024 11:46 AM
Tayang tek dulu baru  saya maafkan - Akim (bukan nama sebenar)

azroy bkn nama sebenar menjongkong yang arif...bahahahahaha...
Quote JunkMail 20-2-2024 12:13 PM
Sangap laki orang
Quote aina_shaira 20-2-2024 12:17 PM
KamikuP replied at 20-2-2024 11:46 AM
Tayang tek dulu baru  saya maafkan - Akim (bukan nama sebenar)

Yg kat bingo tu takde tayang tek ke
Quote SiMontel 20-2-2024 12:17 PM
aku tak ingat sape tah tulis dlm forum ni, bukan ker dia yg kantoi and aiman tinggalkan dia
Quote aina_shaira 20-2-2024 12:18 PM
Diorang bercinta sakan sgt ka, kata dalam artikel tu 2 tahun je
Quote prettyuglybabe 20-2-2024 12:21 PM
buat tak tau je sudah..
dia jadi macam tu sebab tollolwers melayan..
cuba semua unfollow biar dia hidup sorang..
hilang la gila tu nanti..
Quote airmineral 20-2-2024 12:24 PM
kalau eman saman dia ni agak2 eman boleh menang x
semak nya la hai hidup kena kacau gini
jgn smp dia buat kacau kt umah ko eman
Quote DottieDot 20-2-2024 12:33 PM
Edited by DottieDot at 20-2-2024 01:00 PM

Menda laa hang ni Fathia hoi..
Dah kau jugak yang tinggalkan Aiman tu sampai mamat tu down apa semua..
Sayang, padahal dulu dikenali bukan sebab cantik semata tapi bakat lakonan sekali..
Sekarang ni, orang pun xtau nak benci ke annoyed ke kesian atau simpati meluat ke ape kat ko..
Quote nolya 20-2-2024 12:47 PM
Edited by nolya at 20-2-2024 12:56 PM

Semoga Zahirah sabar dan pedulikan saja kesah lama Aiman. Kemesraan Aiman-Fathia terjadi ketika Zahirah tiada kaitan antara mereka. Cerita lama yg tak harus dipedulikan.

Ketika sedang hamil anak kedua, jgn biarkan sindiran Fathia menjadi racun yg mengocakkan perasaan dn minda Zahirah. Apa niat Fathia tunjukkan foto2 kemesraan lama kalau tidak dgn niat untuk menggoncang kedamaian rumahtangga Aiman-Zahirah. Jelas Fathia kecewa, cemburu, sakit hati kerana Aiman tidak memilih dia sbg pasangan hidup.Sabar Zahirah...... jgn baca, jgn tengok foto apa2 kat mana2, anggap itu kesah zaman 'jahiliah' mereka. Semoga Zahirah tetap tenang dn menanti kelahiran anak kedua. Selamat berbahagia dn berkeluarga.
Quote aciksenah 20-2-2024 12:52 PM
Dia nak click bait je tu..jgn dilayan..kan tengah jual produk tu.
Quote little_sis 20-2-2024 12:59 PM
Comel dia dlm gambar kena dukung tu.. tapi gambar yg pakai cap tu nampak pipi jatuh dah..

Lihat semua komen(258)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 10:14 AM GMT+8 , Processed in 0.315553 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top