CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

‘Saya Masih Lagi Solo, Belum Jumpa Lelaki Yang Menepati Cita Rasa & Pilihan Yang Saya Impikan’ – Nadia Brian

5-2-2024 10:14 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 9280| Komen: 16

Description: SELEPAS hampir dua tahun berstatus solo, pelakon Nadia Brian mengaku masih menanti teman hidup yang terbaik buat dirinya.

SELEPAS hampir dua tahun berstatus solo, pelakon Nadia Brian mengaku masih menanti teman hidup yang terbaik buat dirinya.

Tidak pernah menutup pintu hati untuk kembali melayari kehidupan rumah tangga, Nadia menjelaskan dia belum bertemu jodoh yang tepat.

Katanya, buat masa ini kebanyakan lelaki yang hadir dalam hidupnya hanya sekadar rakan biasa.yang tepat dan kebanyakan lelaki yang hadir dalam hidupnya hanya sekadar rakan biasa.

"Saya belum bertemu dengan lelaki yang menepati cita rasa dan pilihan yang saya impikan. Saya masih lagi solo, namun bersedia untuk berkawan dengan sesiapa. Malah saya tidak menolak sekiranya diberikan peluang untuk berkahwin sekali lagi".

Ujar Nadia, dia seronok menikmati kehidupan sekarang selain mempunyai lebih waktu untuk dirinya.

Selain sibuk bekerja saya juga cuba membahagikan masa antara kehidupan di dunia dan akhirat. Saya bukanlah wanita yang sempurna. Saya ada banyak kelemahan yang perlu diperbaiki. Saya perlahan-lahan cuba melakukan apa yang terbaik untuk diri saya sebagai persiapan apabila sudah tiada nanti.


Sekarang ini saya aktif mengikuti kelas mengaji sebagai bekalan di akhirat nanti.

Disoal mengenai matlamat untuk tahun ini, Nadia sedang mempertimbangkan untuk melanjutkan pelajaran di peringkat ijazah sarjana di Universiti Teknologi Mara (UiTM).

"Sebenarnya saya baru saja bertemu dengan Prof Madya Aminah Abd Rhapor yang merupakan pensyarah di UiTM. Kami bekerjasama dalam sebuah projek teater baru-baru ini".

"Saya ada bertanya mengenai keinginan untuk melanjutkan pelajaran di peringkat ijazah sarjana dalam bidang lakonan.

"Saya sedar sebagai penggiat seni saya perlu memberi sumbangan kepada generasi akan datang supaya industri kreatif terus diangkat.

"Pada pertemuan bersama Aminah, beliau sangat menyambut baik dan minta saya membuat pendaftaran pada tahun ini".


Dalam perkembangan lain, Nadia memberitahu, dia baharu saja selesai menjalani penggambaran drama bersiri Lelaki Itu arahan Erma Fatima.

Sumber: Harian Metro

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Manusiabesa 5-2-2024 10:24 AM
Kawen lg pun klu ko curang tido otel ngn batang lain pun buat apa. Bikin penat nk ceraikan ko berkali2 dri byk jantan. Kerang pun dh basi.
Quote prince_marhaen 5-2-2024 10:49 AM
jual kerang je la macam biasa...kang dah ada bf ada laki kang susah pulak nak menjual.... hihihihi
Quote KamikuP 5-2-2024 12:15 PM
Knp meolls tengok muka dia mcm bapok lorong kat pasaraya Looking Good Kangaq perlis? ekekekeke
Quote aint 5-2-2024 12:20 PM
ooo... dia cerai sbb kantoi dgn jantan ke
Quote heythere123 5-2-2024 12:29 PM
elok2 dapat kawen dengan orka ko buat perangai. Ingat lagi sheols masa zaman dating kemain mewah, siap ada video lamaran dekat Paris lagi
Quote aemon 5-2-2024 02:29 PM
Gold digger.kesian ex hubby dulu.elok la ko sensorang je kalau nk buat bahana tak terikat dgn sesape
Quote epuepy 5-2-2024 02:36 PM
Elok la solo. Kawin kang bosan. Pastu mencurang acah2 thril. Bazir je
Quote 3chanceno 5-2-2024 02:37 PM
Asal cerita dia mesti pasal lum jumpa lelaki idaman  ko & ex apiz memang patut bff
Quote scarflicious 5-2-2024 02:38 PM
Bf dia mana?
Quote JunkMail 5-2-2024 02:39 PM
Berita dia ni kalau tak pasal jantan..pasal jantan. Itu je.
Quote Tunakimchi 5-2-2024 03:52 PM
Eloklah single dari kawen pastu curang.
Quote duricinta 5-2-2024 04:26 PM
Ex laki dlu da kawen lain ke lum?..klu ko setia kan senang, curang jgak jd pilihan
Quote vee_zara 5-2-2024 05:09 PM
Dia ni macam ada orang bela
Quote mamajawie 5-2-2024 05:28 PM
punya la kaya ex somi siap melamar tepi epel tower punnnn ko nak mencurang..
Quote Belibis 5-2-2024 08:25 PM
Ko punya citarasa jer ke?? Citarasa jantan ko tak pikir pulak..lain la ala2 piah barkoba.berdesup jantan folo.
Quote cikatilia 6-2-2024 10:57 AM
never ending cerita pasal lelaki lelaki lelaki lelaki pasanganidop and all

Lihat semua komen(16)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 05:56 AM GMT+8 , Processed in 0.053871 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top