CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Rejim Yahudi Dalang di Sebalik Serangan di Paris - Tun Mahathir

15-11-2015 01:28 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 19908| Komen: 153

Description: Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menyalahkan Israel atas serangan yang berlaku di Paris, beliau mengatakan bahawa Yahudi adalah dalang si sebalik kejadian itu.


Oleh : Dean BZ


Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menyalahkan Israel atas serangan yang berlaku di Paris, beliau mengatakan bahawa Yahudi adalah dalang si sebalik kejadian itu.


Negara Israel telah ditubuhkan pada tahun 1948 selepas kejadian perang dengan bangsa Arab.


"Sebelum itu, tidak ada serangan pengganas seperti mana-mana sahaja, walaupun di Timur Tengah," kata Mahathir.



sumber : www.malaysiakini.com

2

Bagus
11

Marah
5

Terkejut
6

Sedih
9

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (47 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote alfida 14-11-2015 09:38 PM
puak yahudi wannabe dijemput utk beri sepatah dua kata
Quote mokcikKSKB 14-11-2015 09:48 PM
Calling sis @Changa utk metasmikan thred
Quote hanakikan 14-11-2015 09:48 PM
Chedet pun salahkan yahudi
Quote alfida 14-11-2015 09:48 PM
oklah cukuplah malam ni..jumpa esok
Quote gbam 14-11-2015 09:49 PM
ha tu dr mahathir dah bagi clue, maksud dr mahathir adakah pemimpin terdahulu perancis bersengkokol dengan british, usa dan turki merampas tanah palestin dan mencipta israel?
Quote Modngengade 14-11-2015 09:54 PM
gbam replied at 14-11-2015 01:49 PM
ha tu dr mahathir dah bagi clue, maksud dr mahathir adakah pemimpin terdahulu perancis bersengkokol  ...


Sudah terang lagi bersuluh sis...memang NATO membantu israel dlm  6 days war
Quote nazadiyah 14-11-2015 09:55 PM
You go tun
Quote HannahMontana 14-11-2015 09:58 PM
Ketuanan Tun dijunjung

Berani kerana benar


Takbirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Quote ResellerMaxis 14-11-2015 10:00 PM
hanakikan replied at 14-11-2015 09:48 PM
Chedet pun salahkan yahudi

Che det memang 24 jam salahkan yahudi..malaysia jahanam di bawah pentadbiran beliau pun salah yahudi..
Quote cmf_acura 14-11-2015 10:01 PM
mana pengikut atisime....malu malu pula...
Quote cmf_acura 14-11-2015 10:02 PM
buat2 tido pula...
Quote edee_91 14-11-2015 10:04 PM
and thus attacking innocent civilians is a good way of fighting back?
Quote C.K 14-11-2015 10:06 PM
Edited by C.K at 14-11-2015 10:07 PM

Ibarat kamu berak tengah jalan...adakah kamu mahu akui yg itu tahik kamu? Sudah tentu tidak bukan? Alangkah yg menembak pesawat tanah air di ukraine pon masih tunding menunding negara siapa yg menembak jatuh....inikan pula event2 besar sebegini...termasuklah event kapal terbang langgar WTC dahulu....mengenali tahap keselamatan dunia pertama....kakak semacam tidak percaya yg negara mereka mudah dibolosi sebegitu jah dgn kelengkapan senjata api pelbagai dimana mereka memerlukan greenlight dari pihak2 tertentu untuk mara,...malahan ketika itu PM mereka berada di stadium sedang nonton perlawanan bola...amatlah diragui karena udah tentulah tahap keselamatan mereka ketat bukan?....sama kes mcm WTC....tiba2 jah ada pihak claim serangan tersebut dari mereka...bodoh tapi benar2 berlaku yg wayang dunia hanya dilakonkan oleh org yg sama....sesudah event terusan keluar video atau statement pengakuan....kakak tidaklah mesra sangat dgn konsep dogma agama ummah sunni yg fefeeling syumul ini...namun dlm hal2 sebegini kakak enggan bersikap bias...kakak masih sangsi akan hal2 sebegini
Quote abangbikerz 14-11-2015 10:13 PM
one man 1400 years back le punca semua ni. sibuk2 je nak kaitkan diri die dgn jerusalem
Quote Orange1 14-11-2015 10:15 PM
ResellerMaxis replied at 14-11-2015 10:00 PM
Che det memang 24 jam salahkan yahudi..malaysia jahanam di bawah pentadbiran beliau pun salah yahu ...

Aku pun tak faham tun m ni, nape perlu bersifat anti barat kokesenn kaferrr lehanat yahudiii bagaiii.
Quote kudajantan77 14-11-2015 10:18 PM
Modngengade replied at 14-11-2015 09:54 PM
Sudah terang lagi bersuluh sis...memang NATO membantu israel dlm  6 days war

Perancis mmg hantar pesawat pejuang mirage beserta pilot utk membantu israel semasa perang dgn arab...
Quote cmf_acura 14-11-2015 10:18 PM
tak faham....or buat2 x faham
Quote Modngengade 14-11-2015 10:26 PM
kudajantan77 replied at 14-11-2015 02:18 PM
Perancis mmg hantar pesawat pejuang mirage beserta pilot utk membantu israel semasa perang dgn ara ...

Maka selayaknya mendapat cash?
Quote babygina 14-11-2015 10:32 PM
Orange1 replied at 14-11-2015 10:15 PM
Aku pun tak faham tun m ni, nape perlu bersifat anti barat kokesenn kaferrr lehanat yahudiii bagai ...

Bukan dlm Quran pun kecam kaferrr lahanat yahudi bagai ke?

Lihat semua komen(153)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

16-4-2024 07:22 PM GMT+8 , Processed in 0.078863 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top