CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

The Melvins Tak Nak Tengok Coldplay, Nak Pergi Ceramah Agama Je "Kalau Ada Tiket-Tiket Ustaz Wadi, Ustaz Abdullah Khairi Habaq"

24-5-2023 11:55 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2875| Komen: 62

Description: Adik beradik The Melvins sekali lagi mencuit hati apabila orang ramai bertanyakan mengenai tiket konsert band popular Birtish, Coldplay.
Adik beradik The Melvins sekali lagi mencuit hati apabila orang ramai bertanyakan mengenai tiket konsert band popular Birtish, Coldplay.

Soalan itu diajukan peminat gara-gara tiket konsert tersebut sudah pun habis terjual dengan pantas dan ramai yang kecewa kerana tidak berjaya membelinya.


Menjawab mengenainya, mereka kata tiada tiket konsert Coldplay, namun sekiranya peminat ada tiket ceramah pendakwah terkenal itu boleh beritahu.

Foto: IG

"Kalau ada tiket-tiket ustaz Wadi kah, ustaz Abdullah Khairi kah, habaq (beritahu). Kalau Coldplay kah, hotplay kah, jangan tanya kami.

"Hari tu mereka (coldplay) nak buat konsert dekat Malaysia, mereka tanya kami dulu, boleh kah nak datang. Kami kata suka lah nak buat konsert.

"Kami pun tanya lah surau-surau dekat sini kalau-kalau ada padang kah dewan kah yang kosong, tapi tak boleh full untuk rumah terbuka.




Di ruangan komen rata-rata netizen terhibur melihat gelagat dan aksi spotan adik-beradik itu.



Dalam pada itu, ada juga yang memuji mereka kerana mengutamakan acara keagamaan berbanding konsert.-CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dudaberhias 24-5-2023 12:00 PM
makcik2 rhoper tua kampung gini mana la nak tengok konsert coldplay... cuba kalau dangdut, genre rock yang dah ketinggalan, mek ani semput, ceramah agama etc... laju jah bertempek depan laptop nak beli tiket gittuh!...

jiwa tua mesti la minat benda2 tua...

Siaran TV pun hari2 pasang RTM atau TV Al Hijrah... tak gittewww...
Takpun nak lagi mengejutkan pasang piring hitam jah...

Sesuai la kan... Takde la pelik kalau orang datang rumah sebab tengok muka memasing pun tua2...



Quote smeetasmitten 24-5-2023 12:01 PM
The bingits
Quote dua_chzy 24-5-2023 12:02 PM
Cringe level 99.
Quote cikatilia 24-5-2023 12:06 PM
dudaberhias: makcik2 rhoper tua kampung gini mana la nak tengok konsert coldplay... cuba kalau dangdut, genre rock yang dah ketinggalan, mek ani semput, ceramah ag ...

the melvins rupa masing2 dah warga2 emas..
lagi muda rupa paras acik sheila majid.

Quote jihyomelly 24-5-2023 12:32 PM
bingit family…takyah la nak perli2 bagai..ikut memasing nak tgk concert ke nak ceramah ke…
Quote tapirbiru 24-5-2023 12:35 PM
cringe gila adik beradik level pprt ni.. tak lawa , bingit, kampungan sgt ye..bukan level hangpa coldplay ni.. selayaknya tgk rhoma irama saja
Quote AkokKocik 24-5-2023 12:40 PM
Edited by AkokKocik at 24-5-2023 12:41 PM

Dengar apa yg diorg kata boleh...percaya jangan.
Quote AkokKocik 24-5-2023 12:41 PM
tapirbiru replied at 24-5-2023 12:35 PM
cringe gila adik beradik level pprt ni.. tak lawa , bingit, kampungan sgt ye..bukan level hangpa col ...

Sory, tertekan report lak.
Quote umbut 24-5-2023 12:55 PM
Diorang ni menganjing je sebab x minat mungkin.. geng bingit makcik2 ni gi konsert dewa je haritu
Quote wannoorazlina 24-5-2023 12:55 PM
ceramah ustaz wadi anuar & abdullah khairi tak payah tiket makcik2 oii..
free ja..kuliah subuh sampai magrib pun depa buat..
cuma mau dgn tak mau pi ja..
takut hangpa ja yg tak ambik tau & tak pi
jangan sekadar cakap nak perli orang ja tapi buatnya idok
Quote dudaberhias 24-5-2023 12:57 PM
cikatilia replied at 24-5-2023 12:06 PM
the melvins rupa masing2 dah warga2 emas..
lagi muda rupa paras acik sheila majid.

nekta yang tangan dah berkedut siap citarasa tua belaka macam deko istana kokdiangnya tu pun lagi nampak muda dari melvins nih...


Quote lotionmilo 24-5-2023 01:04 PM
Kalau iya pon dengar lah ustaz yang elok sikitt
Quote cikatilia 24-5-2023 01:11 PM
dudaberhias replied at 24-5-2023 12:57 PM
nekta yang tangan dah berkedut siap citarasa tua belaka macam deko istana kokdiangnya tu pun lagi  ...

kalau tua sopan dan modest ok ja..
ni muka tua bingit riuh rendah and hauk perangai masing2...

yihhh
Quote pinkpunk 24-5-2023 01:28 PM
jijiknyaaaa
Quote dewi_rina 24-5-2023 01:55 PM
Penat je pegi usrah ceramah bagai, last2 terkinja-kinja kat tiktok

Sedihhh
Quote Nizleen86 24-5-2023 02:02 PM
Mek2 ni tau ke coldplay sblm konsert tu viral? Member2 iols yg tak kekampungan pun ramai yg tak layan coldplay. Apatah lagi minah2 rempits ni...
Quote fazila17 24-5-2023 02:04 PM
Tu je la Ustaz yang korang tau ye
Quote Realpeople17 24-5-2023 02:11 PM
Mmg la korang tak pi konsert coldplay. Bukan paham pun lagu omputeh. Nk nyanyi apetah lg. Kang dok bunyi utara kang kalo nyanyi.. org utara sbenar pun takde ckp teran2 trjelir lidah mcm korang ni. Over sgt try hard nk jd klakar. Sape yg suka sgt tgk dorang ni. Tiap kali scroll tiktok kluar je dorang ni cpt2 scroll. Sakit kepala dgr suara bising cmtu.
Quote mawarkhayalan99 24-5-2023 03:37 PM
nak mencapubbb jugakkk the bingitsss ni

Lihat semua komen(62)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 03:06 PM GMT+8 , Processed in 0.239766 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top