CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

1 Sen Tak Keluar Untuk Kahwin Anak - Zahid Hamidi

1-10-2015 04:04 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 14211| Komen: 93

Description: Kontroversi yang tercetus yang mengatakan...
Oleh : Fyruz Hanna

Kontroversi yang tercetus yang mengatakan Timbalan Perdana Menteri tersebut menggunakan wang kerajaan dinafikan oleh TPM.

“Selepas mendapat tahu bahawa lawatan rasmi saya dijadualkan dari 18 hingga 21, beliau (besan saya) telah mengaturkan supaya majlis perkahwinan untuk anaknya diadakan pada 19 September.

“Saya tidak membelanjakan sesen pun wang dalam menganjurkan majlis perkahwinan. Kerana itu adalah sebelah perempuan. Saya tidak membelanjakan sesen pun wang untuk menteri dan tetamu dari Malaysia untuk menghadiri majlis perkahwinan itu.


“Saya tidak membelanjakan satu sen pun wang untuk melayan sesiapa kerana majlis tersebut bukan saya yang punya. Ia kepunyaan besan saya,” katanya semasa satu sidang media selepas melancarkan Majlis Sambutan Hari Pendaftaran Negara dan Hari Inovasi 2015 oleh  Jabatan Pendaftaran Negara.

Zahid juga berkata segala kos itu sebenarnya ditanggung oleh besan Indonesianya.

Baca selanjutnya: astroawani
23

Bagus
14

Marah
17

Terkejut
20

Sedih
11

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (103 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote the_killer 1-10-2015 04:11 PM
Mestilah nak keturunan indon ..sebab dia pon dari indon ....wong jowo ni

@kecimpret
Quote bit 1-10-2015 04:14 PM
Untung kan yg pm menantu kaya raya tanggung semua, yg tpm besan kaya raya tanggung semua.

Hok rakyat ja yg kena tanggung kalau nak p kenduri besan bawak sedara mara
Quote leylapple 1-10-2015 04:15 PM
mmg lah tak guna duit dia....

sbb semunya guna duit ehem...ehem...

sound familiar kan ayat2 mcm nie...dulu masa ada satu perkahwinan kat kazakhtan pun kata tak guna duit sendiri...besan yang aturkan...siap dgn rombongan pulak tu...hmmmm
Quote mybluegetz 1-10-2015 04:15 PM
gigih sambung keturunan di indonesia

Quote Themilo 1-10-2015 04:16 PM
banyaknya pengulangan ayat / repeatition.

nak mention yang sesen pun tak kuar duit punya pasal kan sis?
Quote MeghanK 1-10-2015 04:17 PM
dik, tulis la artikel bagi cantik sikit..sedih la
Quote fire_place 1-10-2015 04:17 PM
Anak dia yg mana yg kawin?? Hidayah ke??
Quote PerKasa 1-10-2015 04:20 PM
korang nilahkan

napalah sibok nyata orang

ada dia ambik duit korang ke?



Quote gaara_X 1-10-2015 04:21 PM
untong ler....pak munteri skang majlis kawin anak sesen pun tak keluar.......korang ado???
Quote ridz09 1-10-2015 04:23 PM
Memang tak keluar satu sen pun dari poket ngko, kan tu semua dari derma pak ereb, satu persen dpt dari 4.6 bilion tu
Quote Gadis_sarawak 1-10-2015 04:27 PM
sponser ramai ni..
Quote TravellingBear 1-10-2015 04:31 PM
fire_place replied at 1-10-2015 04:17 PM
Anak dia yg mana yg kawin?? Hidayah ke??

Entah anak yang mana entah.... Dia mention majlis besan belah perempuan.... Means anak lelaki dia la yang berkahwin
Quote bluehedgehog 1-10-2015 04:33 PM
PerKasa replied at 1-10-2015 04:20 PM
korang nilahkan

napalah sibok nyata orang

jikalau salah guna harta benda kerajaan seperti kapal terbang negara untuk kepentingan peribadi, maka ya.
Quote xAthenax 1-10-2015 04:33 PM
amboi untung jadi menteri...segala free
Quote PerKasa 1-10-2015 04:36 PM
bluehedgehog replied at 1-10-2015 04:33 PM
jikalau salah guna harta benda kerajaan seperti kapal terbang negara untuk kepentingan peribadi, m ...

Menteri melayu guna kapal terbang ko nampak

yg cina guna melayu dapat kan projek bilion2

dan  beli hartanah hak melayu ko tak nampak


Quote TravellingBear 1-10-2015 04:40 PM
PerKasa replied at 1-10-2015 04:36 PM
Menteri melayu guna kapal terbang ko nampak

yg cina guna melayu dapat kan projek bilion2

Melayu yang sama digunakan cina dapat kan projek bilion2 tu yang guna kapal terbang segala

Melayu macam porumer sekelian apa pon takde weih
Quote HannahMontana 1-10-2015 04:48 PM
TravellingBear replied at 1-10-2015 04:40 PM
Melayu yang sama digunakan cina dapat kan projek bilion2 tu yang guna kapal terbang segala

Mela ...

melayu tu kambing hitam selalunya gang keturunan ala2 mamak/keling ,pakis/india muslim yg jadi barua kuat


gang tu yg mampu beli rumah RM500 k +
Quote comel91 1-10-2015 04:52 PM
percaya je la... hukhuk
Quote slavehunter 1-10-2015 04:55 PM
Jangan nak tipu......kalau dah nama Indon leluhur aku apa saja yang datang dari Malaysia adalah rezeki mereka......     walau dorang kat sana kaya cukup makan ke...apa yang ko bagi dorang tetap ambik....

Lihat semua komen(93)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 06:29 AM GMT+8 , Processed in 0.058677 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top