CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Macam Ada Jembalang Merenung Tajam"- Photoshoot Waktu Malam, Foto Tya Arifin Alami Gangguan Misteri?

17-3-2023 11:36 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5696| Komen: 34

Description: Perkongsian terkini menantu Siti Nurhaliza, Tya Arifin mencuri perhatian ramai selepas didakwa foto yang dimuat naiknya itu mempunyai gangguan misteri.
Perkongsian terkini menantu Siti Nurhaliza, Tya Arifin mencuri perhatian ramai selepas didakwa foto yang dimuat naiknya itu mempunyai gangguan misteri.

Di TikTok, Tya memuat naik beberapa keping foto sewaktu diambil ketika menjalankan penggambaran di tengah malam.




Di ruang kapsyen, isteri kepada usahawan Asyraf Khalid ini bertanya kepada pengikutnya sama ada mereka nampak kelibat lembaga hitam yang tiba-tiba muncul.

β€œTya je ke nampak dekat belakang tu? Ni time shooting tahun lepas.. Allahu meremang,” tulisnya.


Di ruangan komen, rata-rata netizen menggambarkan jembalang itu seperti memberi renungan tajam kepada Tya.



Bukan itu sahaja, ada individu mendakwa terdapat lima entiti yang muncul dalam foto tersebut. -CARI

Sumber: XTRA


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tipah89 17-3-2023 11:52 AM
entahlah hati aku hitam sgt ke xnampak apa yg dia ckp tu.. kuat memcapap betul menantu tok ti ni eh
Quote Piramida 17-3-2023 11:53 AM
Sajalah tu.. Nak viral. Jual product kan.
Quote rayna_raynes 17-3-2023 11:54 AM
terang2 la gambar tu edit. kalau netijen percaya, hmm
Quote pembacagosip 17-3-2023 12:01 PM
tengah malam juga buat shoot emmmmm
ni game cari dan bulatkan ke
Quote sapeka 17-3-2023 12:02 PM
Iye la tu
X caya
Quote Nizleen86 17-3-2023 12:12 PM
Tak lawo.
Nextttttttttt
Quote esbok 17-3-2023 12:17 PM
dah tahun 2023, benda2 tu masih jadi perkara yang pelik kah
Quote ayukpingu 17-3-2023 12:25 PM
marketing. next pls
Quote bulalof 17-3-2023 12:52 PM
pahape content camni. low class sgt.
Quote SherryZass 17-3-2023 12:58 PM
Malas aku nak caya.
Quote primarikey 17-3-2023 01:29 PM
Berita dr indon
Dgr bole...percaya jgn
Quote prettyuglybabe 17-3-2023 01:30 PM
kalau dah leluhur tu memang ada je la nak masuk sundel bolong babi ngepet..
Quote che-cikL 17-3-2023 01:51 PM
Menantu TokTi ke pun?
Quote Hoola 17-3-2023 02:01 PM
aplg la che kak oiiiiiii
Quote ahhhhhhhh 17-3-2023 02:03 PM
Mmg la kat sini byk mistik sbb org nya yg mistik. Kadang xde bende tp di bikin aneh2 aja
Quote vanilla_vell 17-3-2023 02:06 PM
Orang dah muak cara macam ni, kena masuk kelas lagi ni
Quote cikatilia 17-3-2023 02:27 PM
carik nahas..
elok2 nya ada betul2 mak lampir sana amik
Quote mizzmaz 17-3-2023 02:49 PM
Ajar tok guru seman, mesti buat2 benda pelik,nati sale naik????
Quote cikenit2007 17-3-2023 02:58 PM
Next..bosan menantu tok ti

Lihat semua komen(34)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-4-2023 01:56 PM GMT+8 , Processed in 0.093635 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top