CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Saya Tiada Kena-mengena Dengan Masalah Keluarga Ni" - Janna Nick Punca Fyna Diganyang Madu?

24-1-2023 07:45 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 12983| Komen: 120|Original author: LilRose

Description: Pelakon Azhar Sulaiman pada Ahad membuat hantaran di Instagram bagi menitip pesanan buat pihak produksi TV3.Dia meminta agar perkahwinan Fyna Jebat dengan Datuk Zainal Abidin Hassan tidak dijadikan ba ...
Pelakon Azhar Sulaiman pada Ahad membuat hantaran di Instagram bagi menitip pesanan buat pihak produksi TV3.

Dia meminta agar perkahwinan Fyna Jebat dengan Datuk Zainal Abidin Hassan tidak dijadikan bahan jenaka bagi menjaga hati isteri pertama jurulatih berkenaan yang juga anak saudaranya.



Kredit foto: IG

Meski hantaran berkenaan dipadam aktor itu, Datuk Fizz Fairuz memuat naiknya semula di hantaran IGnya.

Pelakon itu mendakwa Zalina juga merupakan anak saudaranya.

Namun, penyanyi dan pelakon Janna Nick tampil di ruang komen meminta gambar tangkap layar memaparkannya sebagai hos program Famili Duo dipadam.


Kredit foto: IG


"Tolong padam, saya tiada kena-mengena dengan masalah keluarga ini," tulisnya.



Janna juga meminta maaf kerana tidak sensitif berhubung hal yang tidak diketahui atau dimaklumkan kepadanya lebih awal.

Bagaimanapun, rata-rata netizen menempelak kenyataan Janna itu yang didakwa memulakan isu berkenaan dengan melontar soalan provokasi terhadap Fyna.




Kredit foto: IG

Pun begitu, ada yang berpendapat soalan diajukan Janna tidak perlu diperbesar memandangkan perkahwinan Fyna dengan Zainal bukan lagi rahsia. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Suchi 24-1-2023 07:54 PM
Tak paham
Sbb tak tgk, apa soklan yg ditanya?
Apa kaitan pizz peruz ngn mami azhar? Yg tau dedua org Pahang.
Adakah kakak/abang azhar sulaiman kawen ngn adik badik pizz peruz lantas menjadikan bini abang Jenal tu anak buah dorang?
Quote beta_carotene 24-1-2023 08:01 PM
Kalu xsilap janna nick tanya fyna "tido lambat ke hari2 tgk bola".. Disambut fyna dgn "taklah, main bola" lbh kurg mcm tu gamaknya
Quote asamfish 24-1-2023 08:08 PM
last2 org lain yang kena blame!  tuan punya badan, dua2 bersedapan!
Quote intan244 24-1-2023 08:09 PM
soalan apa janna tanya fyna
Quote samshik 24-1-2023 08:12 PM
Heppp.. Kowang pun.. Nnt janna mai sakit bipolar die.. Sume org kono saman... Hihi
Quote Suchi 24-1-2023 08:12 PM
beta_carotene replied at 24-1-2023 08:01 PM
Kalu xsilap janna nick tanya fyna "tido lambat ke hari2 tgk bola".. Disambut fyna dgn "taklah, main  ...

Lah soklan gitu kerr so kenapa bini tua rasa terhina?

Takde pun sebut nama dia
Quote theotherfriend 24-1-2023 08:22 PM
beta_carotene replied at 24-1-2023 08:01 PM
Kalu xsilap janna nick tanya fyna "tido lambat ke hari2 tgk bola".. Disambut fyna dgn "taklah, main  ...

laaa... itu je soalannya? ok je iols rasa... sian ko jana
Quote she 24-1-2023 08:27 PM
Soalan gitu pun nak sensitif ke

Bukannya soalan
Jana - “Awak masak apa untuk Tok Jenal?”
Fyna - “Saya masak kari kepala ikan”
Jana - “Patutlah Tok Jenal tak balik rumah sana”

Kalau soalan ke skrip gitu
Boleh ler amok2

Ni bukan macik membela Jana ke tibitigasuku
Tapi kalau semua dah sensitip
Jangan jadi retis lah belaka
Tutup medsoc tu
Duduk dendiam macam rakyat biasa
Quote hidet 24-1-2023 08:31 PM
Bukan main si pina jawab main bola yee .tgh seronok..gitu la
Quote adeqbun 24-1-2023 08:32 PM
she replied at 24-1-2023 08:27 PM
Soalan gitu pun nak sensitif ke

Bukannya soalan

Yg sensitif mgkin bini no 1 kot..tu psl no 2 kene hamok...gitu la kot...no 1 dgr jwpn gitu die rs triggered..
Quote primarikey 24-1-2023 08:35 PM
Suchi replied at 24-1-2023 08:12 PM
Lah soklan gitu kerr so kenapa bini tua rasa terhina?

Takde pun sebut nama dia

Memg x sebut nama
Tp bola tu kn bola dia jgk
Marah la dia fyna amik bola dia x mintak izin
Quote Atata 24-1-2023 08:40 PM
beta_carotene replied at 24-1-2023 08:01 PM
Kalu xsilap janna nick tanya fyna "tido lambat ke hari2 tgk bola".. Disambut fyna dgn "taklah, main  ...

Lah itu je ke.. takkan la pasal tu je dia triggered. Mesti ada lagi benda2 lain
Quote alesandra 24-1-2023 08:42 PM
Owh interview yg itu ke... ingatkan interview mak ayda tu
Quote alesandra 24-1-2023 08:45 PM
Suchi replied at 24-1-2023 08:12 PM
Lah soklan gitu kerr so kenapa bini tua rasa terhina?

Takde pun sebut nama dia

Aku speku tok jenal x balik rumah bini tua.itu yg kemain sentap kot.
Quote imransulaiman 24-1-2023 08:45 PM
Baik No1 main lato-lato mainan untuk gembira kan hati daripada berebut lato-lato ori dengan No2..
Quote fadz84 24-1-2023 08:45 PM
Suchi replied at 24-1-2023 07:54 PM
Tak paham
Sbb tak tgk, apa soklan yg ditanya?
Apa kaitan pizz peruz ngn mami azhar? Yg tau dedua org ...

Sedara mara gamaknya dedua tu.. Mami Azhar org Bentong, Fizz org Raub.. sblh2 je dua daerah tu.. ehe..
Quote jalfa 24-1-2023 08:51 PM
Bola kecut jadi rebutan.rilek la jannah tp betul dah teguran tu.hari tu ko asik dok sindir soul
Quote abadi84 24-1-2023 08:51 PM
Lebih berminat nak tahu kaitan Piz dan mami smpai dua2 nya adalah pak cik kpd isteri jenal
Quote selipar_hijau 24-1-2023 08:55 PM
Berkongsi bola begitulah..

Lihat semua komen(120)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 03:01 PM GMT+8 , Processed in 0.185910 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top