CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

"Dia Pegang Punggung Saya," Lelaki Dilempang Berkali-Kali Selama Lebih Tiga Minit

11-1-2022 11:48 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 999| Komen: 21

Description: Beijing: Seorang wanita di Nanjing, China bertindak melempang berkali-kali seorang lelaki selama lebih tiga minit selepas lelaki itu didakwa cuba mencabulinya.
Beijing: Seorang wanita di Nanjing, China bertindak melempang berkali-kali seorang lelaki selama lebih tiga minit selepas lelaki itu didakwa cuba mencabulinya.


Menurut laporan mothership.sg yang memetik Sohu, kejadian berlaku di dalam sebuah tren baru-baru ini.



Saksi memberitahu, lelaki itu hanya tunduk dan langsung tidak memberikan sebarang respons ketika ditampar dan dimarahi wanita berkenaan.

Jelasnya, penumpang lain memilih untuk tidak masuk campur ketika melihat insiden tersebut.

Wanita itu kemudiannya bertindak membuat aduan kepada pekerja tren bahawa lelaku itu telah menyentuh punggungnya.


Suspek berusia 32 tahun itu diarah keluar dan diserahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.-CARI

Sumber: Utusan


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote toynme 11-1-2022 12:10 PM
yes....ni yang korang kena buat....bukan dah kena raba pastu pendam jer......time tawaf pun ada spesis pervert mcm ni....bugima
Quote musangbodoh 11-1-2022 12:27 PM
toynme replied at 11-1-2022 12:10 PM
yes....ni yang korang kena buat....bukan dah kena raba pastu pendam jer......time tawaf pun ada spes ...

pgg je ke ade picit2 skit??ke cubit
Quote Artemesiaa 11-1-2022 12:32 PM
Syabas acik Nanjing
Quote ~boolean 11-1-2022 12:36 PM
perempuan malaysia pun kena agresif camni jugak..

pernah aku halau jantan lahabau dari koc perempuan, tapi tak dapat sokongan perempuan2 lain...sudahnya nampak macam aku yang gila terpekik-pekik dalam koc sorang2..
Quote prince_marhaen 11-1-2022 12:37 PM
tahniah atas tindakan acik bukit nanjing....!!! harap-harap wanita kat malaysia mencontohi keberanian acik nanjing, bukan hanya berani pung pang pung pang feminism dekat twidderrr jek...kat depan mata acah-acah tergamam... yihhhhh
Quote chandrahusin 11-1-2022 12:44 PM
dulu2 masa naik bas SKS ulang alik keja KL Sban
ada sorang kakak ni bgtau
dia duduk sblh jantan gatal
duk gesel2 kaki kat kakak ni
kakak ni terus sound dia tak selesa lelaki tu buat mcm tu
sejak tu elok je jantan tu hormat
pandai duduk elok2
jadi kwn baik pun diorg skrg ni
Quote mesmerize 11-1-2022 12:50 PM
3 minit kau, berapa dos lempangan tu? .. syabas ahso

padahal ahso tu pakai sopan aje, trench coat sampai ke lutut.. tu pun ahpek tu bernafsu.. dasar nafsu kuda
Quote bulalof 11-1-2022 12:56 PM
buat yg sama juga pd pendatang haram yg memaksa kita sedekah duit kat dia.
Quote stingerkaypoh 11-1-2022 12:57 PM
Lempangan maut.
Quote Jitu 11-1-2022 01:03 PM
wah bagus acik berani
aku dulu pernah kena raba dgn gay jadi tergamam
Quote ninja boy 11-1-2022 01:17 PM
Bagus lah negara china, org Malaysia bapak pedo bapak rogol anak tiri cikgu melucah kena dera xde 100 org perempuan dtg pergi lempang
Quote nolya 11-1-2022 01:21 PM
musangbodoh replied at 11-1-2022 12:27 PM
pgg je ke ade picit2 skit??ke cubit

Perlukah tanya lebih2.  Pegang ke, picit ke atau cubit ke, tetap ianya mencabul dn kurang ajar.  Padan muka kena lempang.
Quote Simunggu 11-1-2022 01:21 PM
kena raba pun sedap kan
Quote ninja boy 11-1-2022 01:23 PM
Ada lelaki tepuk bontot mintak cium pegang xde pulak lelaki itu kasi lempang. Lelaki ngorat lelaki terang2 xde pulak kasi lempang. Heran2. Ai pula rasa nak lempang dua2 gay itu
Quote dua_chzy 11-1-2022 03:24 PM
~boolean replied at 11-1-2022 12:36 PM
perempuan malaysia pun kena agresif camni jugak..

pernah aku halau jantan lahabau dari koc perempua ...

Sini pompuan jika berkelakuan agresif, dipandang serong sis.

Pompuan kena ayu dan submisif, barulah pompuan namanya.

Dah budaya patriaki tebal macam daki 10 tahun tak basuh. Nak buat cemana.
Quote dua_chzy 11-1-2022 03:25 PM
Simunggu replied at 11-1-2022 01:21 PM
kena raba pun sedap kan

Cuba tanya anak perempuan ko.
Quote Aikiko 11-1-2022 03:27 PM
YES padan muka ko setannnn....
Iols patut buat camni  kan masa kena dulu tp apakan daya daku hanya young teenager je masa tu
Quote Aikiko 11-1-2022 03:28 PM
bulalof replied at 11-1-2022 12:56 PM
buat yg sama juga pd pendatang haram yg memaksa kita sedekah duit kat dia.

Yup betul iols wit u 100%
Quote ninja9 11-1-2022 04:05 PM
Supaya tercapai klimaksnya silakan tonton videonya...

[youtube]2s_rBmuIghQ[/youtube]

Lihat semua komen(21)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-1-2022 04:29 AM GMT+8 , Processed in 0.092322 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top