CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Status Instagram: Undang Spekulasi Pada Hanez Suraya

2-7-2015 01:43 PM| Diterbitkan: CMFreporter2| Dilihat: 42276| Komen: 182

Description: Pelakon Hanez Suraya yang sedang hamil tiga bulan dilihat apabila kebelakangan ini sering memuat naik status berbaur sedih dan pasrah.
Oleh Adib Za

Pelakon Hanez Suraya yang sedang hamil tiga bulan dilihat apabila kebelakangan ini sering memuat naik status berbaur sedih dan pasrah.


Situasi ini pastinya mendapat perhatian para netizen dan mula melemparkan spekulasi-spekulasi tertentu.

Ada yang menganggap Hanez sedang dilanda masalah rumah tangga, namun terdapat juga netizen yang positif, menganggap status tersebut bersempena bulan Ramadan. 

(Sumber foto: Mstar online)


Salah satu statusnya berbunyi,

"Setiap ujian yang Allah bagi pasti ada hikmahnya. Semakin Allah sayang kepada seseorang hambanya, semakin kuat ujian buatnya.."
 





(Sumber foto: Instagram Hanez Suraya)


Turut dimuatnaik beberapa lagi status yang menampakkan kesedihan yang sedang dihadapi oleh Hanez.

Di kalangan netizen, mereka mendoakan yang baik-baik sahaja buat Hanez. 

Apa pun, diharapkan Hanez yang dijangka bersalin pada Januari depan sentiasa dalam yang sihat dan sejahtera sepanjang proses mengandung ini. -CARI Infonet

37

Bagus
26

Marah
33

Terkejut
23

Sedih
30

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (165 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote hzln 30-6-2015 11:43 PM
so...hanez dah capai status wanita mulia di kalangan penggosip cari ka uols?
sekadar bertanya
Quote taikpekatt 30-6-2015 11:45 PM
mood org mengandung kot. emosi manjang
Quote taikpekatt 30-6-2015 11:45 PM
hzln replied at 30-6-2015 11:43 PM
so...hanez dah capai status wanita mulia di kalangan penggosip cari ka uols?
sekadar bertanya

mungkin juga. sejak beliau bertudung litup ni.
Quote fry_paranoid 30-6-2015 11:47 PM
Mungkinkah beliau telah diabaikan oleh sang suami? Minta2 xlah kan.. wlaupun suatu ketika dlu beliau perna buat salah atleast die dah mnt maaf n teruskan hdp.. smga hanez, baby dlm perut n suami dalam keadaan baik.. amin2 be strong yerr
Quote naina 30-6-2015 11:53 PM
Td ketuk ketuk ramadhan turn dia
Shiela rusly impress betol dgn perubahan dia
Cara ckp penampilan,gaya sume lain
Yela shiela rusly pernah kerja ngn dia dulu
So dia tawla hanez ni cmne..smg berkekalan
Quote simbiosis 1-7-2015 12:03 AM
naina replied at 30-6-2015 11:53 PM
Td ketuk ketuk ramadhan turn dia
Shiela rusly impress betol dgn perubahan dia
Cara ckp penampilan, ...

ketuk ketuk ramadan ni tv berapa? pkul berapa?

Quote bolehblah 1-7-2015 12:25 AM
Si bimbobitch ni dh kenapa?
Quote rosevelvet 1-7-2015 12:28 AM
Dia dh preggy ka? X tau citer pun
Quote fire_place 1-7-2015 12:38 AM
Kita pun nampk kenal dia pun x..
Mcm tu gak ngn ex- romi
Anak2 romi dlm ketuk2 ramadan pun mesra je dgn dia.
Yg dekat ngn hanez ni pun tahu hanez punya perangai cmne
Semoga Allah permudahkan segalany
Quote newyork 1-7-2015 01:13 AM
Stauts bunyi lain macam je, apa2 pun romiang jgn miang sudah..
Quote suterabiru123 1-7-2015 01:21 AM
adakah karma ngah menerjah diantara mereka?..
Quote doubleA 1-7-2015 01:21 AM
Kenapa? Self reminder je tu kot
Quote naina 1-7-2015 01:33 AM
simbiosis replied at 1-7-2015 12:03 AM
ketuk ketuk ramadan ni tv berapa? pkul berapa?

Tv1 jam 12.30 tghri.
Quote asampodeh 1-7-2015 01:35 AM
alhamdulillah...
Quote merrissa 1-7-2015 01:37 AM
riso juge kome kat dia ni
Quote Ferr_Remy 1-7-2015 01:39 AM
Bertabahlah kaka
Quote juliez 1-7-2015 01:46 AM
hzln replied at 30-6-2015 11:43 PM
so...hanez dah capai status wanita mulia di kalangan penggosip cari ka uols?
sekadar bertanya



Bertudung = checked

Pergi umrah = checked

Jadi mak tiri mithali = checked

Uols rasa?
Quote munchkin 1-7-2015 01:55 AM
moga semua baik baik saja.
Quote red_cattleya 1-7-2015 04:53 AM
what goes around comes around kah?

Lihat semua komen(182)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-7-2024 02:29 PM GMT+8 , Processed in 0.163010 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top