CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Imej Berhijab Tasha Shilla Dapat Pujian

2-7-2015 10:33 AM| Diterbitkan: CMFreporter2| Dilihat: 30269| Komen: 168

Description: Selepas terpalit dengan kontroversi hangat baru-baru ini, pelakon Tasha Shilla dilihat semakin tenang dengan status-status berbaur positif di laman Instagramnya.
Oleh Adib Za

Selepas terpalit dengan kontroversi hangat baru-baru ini, pelakon Tasha Shilla dilihat semakin tenang dengan status-status berbaur positif di laman Instagramnya.


Paling mendapat perhatian adalah gambar-gambar Tasha yang berimejkan hijab dan menutup aurat di laman media sosial itu.

Jika sebelum ini ramai di kalangan netizen yang menghamburkan pelbagai kata-kata yang mengecamnya, kini imej bertudung itu sangat diterima baik di kalangan peminatnya.









(Sumber foto: Instagram Tasha Shilla)


"Subhanallah bertambah-tambah cantiknya Tasha Shilla memakai tudung..awet muda gitu," ujar seorang netizen bernama Nurri Bukhari.

"Kami mendoakan akak berhijab sentiasa ok," ujar peminat bernama lanazarianique.

Nampaknya ramai yang berasa sejuk mata  dan memberikan sokongan apabila melihatkan imej terbaharu Tasha ini dan mereka mendoakan agar Tasha sentiasa istiqomah hendaknya. - CARI Infonet

8

Bagus
4

Marah
3

Terkejut
1

Sedih
4

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (27 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Knowlee 30-6-2015 04:39 PM
As expected by some people.
Quote asudau 30-6-2015 04:39 PM
pas ni dia jual tudung la pulak...
Quote solstice 30-6-2015 04:42 PM
Ni mcm lebih kpd jd model jer
Quote rawahah 30-6-2015 04:43 PM
alhamdulillah.. syukur..
Quote pearl.silver 30-6-2015 04:43 PM
cerita gambar bogel tu, die xde bg komen kat galaxy/melodi ke?
maksudnya mmg betul?
Quote berun 30-6-2015 04:46 PM
pearl.silver replied at 30-6-2015 08:43 AM
cerita gambar bogel tu, die xde bg komen kat galaxy/melodi ke?
maksudnya mmg betul?

nk yg betul aja
Quote sukacactus 30-6-2015 04:52 PM
Edited by sukacactus at 1-7-2015 10:39 PM

Dia & Allah je yg tau ikhlas ke x

*aku tau menutup aurat tu wajib ya
So jgn salah anggap pernyataan di ats
Bkn aku kata nak kena tunggu ikhlas baru nak menutup aurat.
Yg aku kata ikhlas ke x tu keputusan yg dia buat
Nak tutup aurat atau nak tutup isu pic bogel dia sebenarnya
Quote chinta89 30-6-2015 04:53 PM
jahat plk pikiran aku... ak rse dia alihkan perhatian dunia dengan pakai tudung untuk redakan isu psl gambar bogel dia je.

jahat tak pemikiran iols..
Quote meteorspeed 30-6-2015 04:55 PM
Demage controlll.pandai artis Malaysia gitu...
Quote kakasotong 30-6-2015 04:59 PM
Woww spt yg dijangka. Tasha shilla akhirnya kembali ke pangkal jalan setelah gambar naked sheols tersebar.

Iols harap sheols mmg betul2 lah ikhlas berhijab. Bukan sekadar nak alihkan perhatian org. N nnt jgn jd mcm farah azizan tu sudahla.
Quote pinkypetal 30-6-2015 04:59 PM
chinta89 replied at 30-6-2015 08:53 AM
jahat plk pikiran aku... ak rse dia alihkan perhatian dunia dengan pakai tudung untuk redakan isu ps ...

Jahat sangat you ni.


Sama jahat dengan i sebab i pon pikir yang sama
Quote zuliana29 30-6-2015 05:00 PM
Edited by zuliana29 at 30-6-2015 05:01 PM

semoga penampilan kekal. bkn sbb hormat ramadhan jerk.. tapi status mcm lebih kepada model je.
Dari penampilan yang daring terus bertudung baju labuh...
Quote doubleA 30-6-2015 05:01 PM
terus ke atau sempena menghormati ramadhan?
Quote cik_tonggek 30-6-2015 05:03 PM
sukacactus replied at 30-6-2015 12:52 PM
Dia & Allah je yg tau ikhlas ke x tu

pakai tudung tidak memerlukan keikhlasan dik
benda tutup aurat ni wajib
mcm solat lah
mana boleh harini aku ikhlas so aku solat
esok aku tak ikhlas, takpe kan tak solat
nak tunggu ikhlas ke tak
masa Allah nak ambik nyawa kita, kalo kita tak ikhlas,
so tak aci lah Allah matikan kita, ye ke

pening aku dgn bdk2 zaman skang

Quote prettyuglybabe 30-6-2015 05:04 PM
salah la tasah...
ko kena pi umrah dulu..
pastu baru pakai tudung..
barulah acik-acik puji suci seputih kapas lupa kisah lama gitu...
Quote maxim 30-6-2015 05:06 PM
korg ni..dengki taw..ucapla alhamdulillah syukur kepada Allah
Quote yayaachan 30-6-2015 05:09 PM
Takde lah. aku rasa dia gayakan jer. tak lekat pun tuu,
Quote de_ikea 30-6-2015 05:16 PM
Tahniah tasha. Nnt boleh jd model ariani.

Uols. Ni mungkin doa ibunya yg sekian lama dan Allah makbulkan Ramadhan ini. Iols cuba husnuzon ni
Quote solstice 30-6-2015 05:19 PM
chinta89 replied at 30-6-2015 04:53 PM
jahat plk pikiran aku... ak rse dia alihkan perhatian dunia dengan pakai tudung untuk redakan isu ps ...

iols pon trfikir camtu
yg gmbar bogel tu dia dok meroyan x sudah ala2 insan teraniaya
tp x pernah nafi gila2 tu bukan dia

Lihat semua komen(168)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

13-8-2022 05:41 PM GMT+8 , Processed in 0.072017 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top