CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Siti Nordiana Belum Terfikir Untuk Berumahtangga Lagi

12-6-2015 06:05 PM| Diterbitkan: CMFreporter2| Dilihat: 17127| Komen: 51

Description: Mengakui anaknya lebih penting dan menjadi faktor mengapa dia masih belum berkahwin sehingga kini...
Oleh Adib Za

Lama juga tidak mendengar kisah penyanyi yang satu ini. Tanpa disedari sudah 6 tahun Siti Nordiana hidup sebagai ibu tunggal.


Satu-satunya anaknya, Muhammad Rayyan Nakhaie kini sudah mencecah usia 7 tahun. Memetik laporan di portal Murai, ketika ditanya mengapa lebih senang bersendiri, tanpa mencari pengganti bapa kepada anaknya,  Siti Nordiana berkata,

“Saya rasa salah satu sebab mengapa saya tidak berkahwin lagi sehingga sekarang adalah sebab anak saya. Dia sendiri tidak boleh terima jika saya berkahwin dan ada lelaki lain yang mendekati saya.

“Mungkin dia kecil lagi dan banyak perkara yang dia tidak faham lagi kerana dia selalu rasa bapanya masih ada walapun dia sendiri sudah tahu yang bapanya sudah kembali ke rahmatullah.


“Jadi sehingga kini saya belum fikir untuk berumahtangga lagi kerana bukan senang untuk seorang lelaki hendak menerima saya bersama anak saya. Apa yang penting sekarang adalah anak saya tentang jodoh saya serahkan kepada Tuhan,”  katanya menerusi portal Murai. 


(Sumber foto: Portal Murai)


Dia mengakui membesarkan anak tanpa seorang suami atau bapa bukanlah sesuatu tugas yang mudah. Namun, penyanyi kelahiran Negeri Sembilan ini kekal positif   dan mengambil ia sebagai cabaran hidup yang harus dilaluinya.

Dalam pada itu, portal berkenaan juga melaporkan Siti Nordiana baru sahaja melancarkan album terbaharunya yang berkonsepkan kerohanian khusus untuk kanak-kanak yang berjudul Anakku Sayang. Semoga album ini sukses dan menjadi inspirasi buat ramai ibu bapa khususnya, ya. -CARI Infonet

13

Bagus
16

Marah
9

Terkejut
15

Sedih
15

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (78 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cahaya_almas 12-6-2015 03:30 PM
Anaknya seiras sgt ngan dirinya..
Quote suterabiru123 12-6-2015 03:31 PM
Anak nya rupa suaminya..
Quote MISZZZ 12-6-2015 03:35 PM
manis muka anak dia.. sebijik muka nana
Quote kaksom 12-6-2015 03:39 PM
sebijik muka nana ye... sekejap dah 7thn anak dia
Quote doubleA 12-6-2015 03:39 PM
potostat nana. bertabah lah nana, anak perlukan perhatian sgt2 tu.
Quote fry_paranoid 12-6-2015 03:49 PM
Lagu2 nana dlu2 bes2.. rnd nk dgr nana nyyi lagu "dalam resah ingin lupkanmu terasa ingin membenci dirimu selamanya kerna kau buat aku terluka tapi hati berkata tiada yg selain darimu"
Quote prettyuglybabe 12-6-2015 03:51 PM
bukan dia lama cerai ke sebelum ex-nya meninggal..
Quote cik_ted143 12-6-2015 03:55 PM
aku dulu suka karok lagu Nana...hehe
Quote crazypink 12-6-2015 04:22 PM
aku paling suka lagu paling comel lagu wajib karaoke
Quote supernaturalee 12-6-2015 04:27 PM
crazypink replied at 12-6-2015 04:22 PM
aku paling suka lagu paling comel lagu wajib karaoke

bola-bola api


lagu duet nana & achik plg best

Quote mahalnya 12-6-2015 04:28 PM
adui nak.....kesian la kat mo ko masih muda lagi tuh










Quote tanatani 12-6-2015 04:31 PM
Minat sangat lagu duet nana ni muda2 dlu
Quote caplimau 12-6-2015 04:51 PM
abes anas macamne??... hahahhahhahha..
poyo je la ko ni nana..
Quote pia250110 12-6-2015 04:54 PM
nana,,jgn berkepit lame2... kehulu kehilir baikk kawin jah.. nge anass tuh
Quote crazypink 12-6-2015 04:56 PM

kan lagu tuh mmg catchy sgt
Quote supernaturalee 12-6-2015 05:06 PM
crazypink replied at 12-6-2015 04:56 PM
kan lagu tuh mmg catchy sgt

aidit alfian punya lagu kot


karoke nnt nk bwk lagu ni lah
hehe

Quote melinda_kerr 12-6-2015 07:42 PM
Anak 7 tahun jd penasihat hidup. Kesian nana. Sunyilah hidup sampai tua
Quote Eva_yy_Ellin 12-6-2015 07:44 PM
prettyuglybabe replied at 12-6-2015 03:51 PM
bukan dia lama cerai ke sebelum ex-nya meninggal..

Lama dah cerai. Atas nun tulis 6 tahun jadi ibu tunggal.
Masa arwah Faizal meninggal, balu dia ada bagitau, arwah utamakan nafkah Nana dan anak dia, barulah bini baru.
So walaupun dah cerai, arwah masih tahu tanggungjawab.
al-Fatihah kepada arwah...
Quote sukacactus 12-6-2015 08:14 PM
Sapa anas tu?

Lihat semua komen(51)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 04:15 AM GMT+8 , Processed in 0.050092 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top