CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Kejam: Mayat bayi ditemui dipotong 15 dalam loji kumbahan -18SG

19-5-2015 10:12 AM| Diterbitkan: admin6| Dilihat: 24959| Komen: 141

Description: MAYAT bayi dipotong 15 tanpa kepala dijumpai dalam loji kumbahan di PPR Kempas Permai, dekat sini. - Foto NSTP JOHOR BAHRU: Mayat bayi dipotong 15 tanpa kepala dijumpai dalam loji kumbahan di Projek P ...


Mayat bayi dipotong 15 tanpa kepala dijumpai dalam loji kumbahan di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kempas Permai, dekat sini. Mayat itu dijumpai sekumpulan pekerja syarikat kontraktor ketika menjalankan kerja pembersihan kira-kira 10.30 pagi semalam. Ketua Polis Daerah Johor Bahru Utara, Asisten Komisioner Khamsani Abdul Rahman, berkata pihaknya menerima maklumat kira-kira jam 1.30 petang daripada penyelia syarikat kontraktor berkenaan mengenai penemuan bahagian anggota badan bayi.

"Ketika sedang menjalankan kerja pembersihan, kontraktor menjumpai beberapa bahagian anggota badan di perangkap sampah. "Setakat ini kita mempunyai 15 keratan badan dipercayai bayi, manakala kepalanya belum ditemui," katanya.


1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote babydoll 18-5-2015 11:54 AM
tuhannnn!!! apakahh??
Quote LENS2U 18-5-2015 11:55 AM
apak dia kerja potong ayam ke?
Quote LENS2U 18-5-2015 11:55 AM
apak dia kerja potong ayam ke?
Quote nemonemonemo 18-5-2015 11:55 AM
dunia ni dah gila!!!!
Quote nalis 18-5-2015 11:56 AM
babi sungguh manusia yg buat ni...
Quote ad_hoc79 18-5-2015 11:56 AM
kuang ajo btol
Quote itik_kuning 18-5-2015 11:57 AM
Astagfirrullah

apa nak jadi ha dengan dunia sekarang ni?

tak sedar2 lagi ke dah banyak bala yg Allah bagi sekarang ni?
Quote semalu969 18-5-2015 11:57 AM


siannya baby yg tak bersalah itu...

kenapa manusia semakin kejam....
Quote ouch! 18-5-2015 11:57 AM
Kejamnnya manusiaaaaa!!!!
Quote bellaa 18-5-2015 11:57 AM
mana gambar?
Quote crazypink 18-5-2015 11:58 AM
siannyer kat baby tuh azabnya dia menanggung kesakitan
Quote Suchi 18-5-2015 11:58 AM
potong utk memudahkn dibuang kah?
hapuskn bukti?
dah mcm potong ayam nk masak plak gayenya
Quote NazilaSK 18-5-2015 11:58 AM
Lailahaillallah...lailahaillallaaahhhh....
Dah kenapa ni korang?? Baby tuuu....
Quote JeNaB_PopPop 18-5-2015 12:04 PM
Allah......tergamaknye mak nya....
Quote Changa 18-5-2015 12:05 PM
ummah rohingya la ni kan sis?
mana mungkin di lakukan ummah lokal yg persis syumul malaikat ini
Quote pittjie 18-5-2015 12:06 PM
sanggupnya org tu kerat2 baby tu??? kalau nak bunuh sekali pun. pastu dibuang gitu2 je? semakin sakit penduduk dunia ni la.
Quote sgbuloh 18-5-2015 12:12 PM
mana pi kepala tu yer? kes pemujaan ke ni? (tanyaku berspeku)
Quote BotakChinPeng 18-5-2015 12:12 PM
Quote Lina66 18-5-2015 12:13 PM

Tak abis2..

Lihat semua komen(141)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

5-3-2024 07:39 AM GMT+8 , Processed in 0.055257 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top