CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Wanita Pukul Dan Biar Ibu Kebuluran Di Hulu Langat

1-4-2015 03:14 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 7083| Komen: 29

Description: Mangsa Yang Berusia 60-An Tinggal Dengan Anak Ketiganya Itu Di Kampung Bestari Hulu Langat Di Sini, Sejak Tiga Bulan Lalu.
Wanita Pukul Dan Biar Ibu Kebuluran Di Hulu Langat 


Kajang: Seorang wanita warga emas bukan saja dibiarkan berseorangan di rumah tanpa makanan setiap kali anaknya keluar bekerja, malah turut dipukul apabila dia mengutip botol kosong untuk dijual bagi membeli makanan.

Anak perempuannya yang berusia 28 tahun dan bekerja sebagai pengawal keselamatan dikatakan berbuat demikian kerana tindakan si ibu dianggap memalukannya.

Mangsa yang berusia 60-an tinggal dengan anak ketiganya itu di Kampung Bestari Hulu Langat di sini, sejak tiga bulan lalu.

Ketua Polis Daerah Kajang Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, nasib malang warga emas itu yang sering dilihat merayau di sekeliling kampung mencari botol plastik untuk   dijual mendapat perhatian penduduk.

“Apabila ditanya penduduk kampung, wanita itu memberitahu dia terpaksa mencari botol plastik dan barang lusuh sebelum menjualnya bagi mendapat wang untuk membeli makanan disebabkan terlalu lapar.

                      
WANITA tua yang dipukul anaknya.

4

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
2

Lawak

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote GhostWalking 1-4-2015 12:31 PM
Apa cerita la makcik nih..
Quote jejaka00 1-4-2015 12:36 PM
Aduhh kesiannya...kurang ajo punya anak
Quote melinda_kerr 1-4-2015 12:37 PM
harap harian metro tubuhkan tabung bantuan masyarakat sbb slalu dpt hot story cerita mcmni. Bila jumpa je news mcmni terus je bantu.
Quote Artemesiaa 1-4-2015 01:15 PM
Dah tahu malu kenapa tak belikan makan untuk maknya tu, ke ada cerita lain yang tak habis diceritakan
Quote prettyuglybabe 1-4-2015 01:19 PM
nak dengar cerita anaknya pulak
Quote eyansss 1-4-2015 01:32 PM
sblom aku cakap apa2, teringin nak dengar cite anak dia plak...  sebab banyak je mak bapak dok kutuk anak kaw2...  alih2, bila dapat tau hal sebenarnya, lain rupanya...
Quote Madel 1-4-2015 01:32 PM
Budak perempuan ni patut nya diajar macam gini..

[fbv]1489375307830835[/fbv]

Quote ib-instaforex 1-4-2015 01:51 PM
kesiannya ............
Quote yayaji 1-4-2015 01:53 PM
kesian...tp anaknyer versi ?
Quote dinamokiev 1-4-2015 01:55 PM
Ya Allah aku harap biarlah anak dia kene rogol dengan Bangla ramai2 lepas tu kene penyek dengan lori kontena 10tan.
Quote haryatie 1-4-2015 02:01 PM
kesiannya...
semoga Allah permudahkan urusan makcik ni..
tp citer ank makcik ni cam ner pulak..
mana tau kalau2 ada versi lain lak..
Quote maplesue 1-4-2015 02:25 PM
Versi anak macam mana?
Quote fire_place 1-4-2015 02:52 PM
eyansss replied at 1-4-2015 01:32 PM
sblom aku cakap apa2, teringin nak dengar cite anak dia plak...  sebab banyak je mak bapak dok kutuk ...

Kdg2 org tua dia lupa..mcm mak aku kena.
Bela moyang..dgn tiap jiran dia cite mak aku xbg mkn.
Xbg sarapan..padahal tiap pg mak aku beli sarapan.dia xnk mkn.

Sampai kedai tegur mak aku,knp akak beli sarapan.kang jap lg kol 8.. Nenek akak pg beli sarapan lg.sy tanya..dia kata akak xbeli sarapan.mak aku balik tanya dia..dia diam je.buat xtahu

Ada sekali beg duit hilang.dia cerita kat sume org mak aku amik.sbb masa dia tido dia nmpk mak aku masuk amik beg duit dia.nangis2 ckp.sekali beg duit dia..nenek aku call ckp kat kg ttinggal.jd mmg patut dgr cite dua2 pihak.
Quote eyansss 1-4-2015 02:58 PM
fire_place replied at 1-4-2015 02:52 PM
Kdg2 org tua dia lupa..mcm mak aku kena.
Bela moyang..dgn tiap jiran dia cite mak aku xbg mkn.
X ...

yup yup...  ada banyak kes cenggini...  bila dah nyanyuk...  bukan salah anak n bukan salah mak...  sebab dah nyanyuk kan...  kengkadang kita tegur elok2, pastu melalak2 kata anak cucu dah benci...  bila anak cucu diam, melalak2 kata dah tak sayang...  acane tu...
so, kita dengar dulu apa kata anaknya...  hehehehe...
Quote liyamariska 1-4-2015 03:30 PM
ai nk tau cite dari anaknya...
Quote yusryimran 1-4-2015 03:31 PM
sampai nya hati anak dia buat mcm tu.. kesian makcik ni..
Quote pearl.silver 1-4-2015 03:35 PM
kalaupun ank die terbukti xbersalah..aku tetap kesian kat makcik ni...
Quote musangcomel 1-4-2015 03:48 PM
fire_place replied at 1-4-2015 02:52 PM
Kdg2 org tua dia lupa..mcm mak aku kena.
Bela moyang..dgn tiap jiran dia cite mak aku xbg mkn.
X ...

sian pulak kat mak ko
yerla bila dah moyang ko ckp camtu dgn rg
mesti org yg tak tau cite sebenar akan pandang serong kat mak ko kan
so dlm kesni mg patut la dengar dua2 pihak punya cerita


Quote nononcrux 1-4-2015 03:49 PM
eyansss replied at 1-4-2015 01:32 PM
sblom aku cakap apa2, teringin nak dengar cite anak dia plak...  sebab banyak je mak bapak dok kutuk ...

AAHH AK PON NAK DGR MCM TU. . DGR DUA DUA BELAH PIHAK

Lihat semua komen(29)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-7-2024 03:19 AM GMT+8 , Processed in 0.054991 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top