CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Teksi Dihempap Pokok Dijalan Raja Chulan 3 Cedera

1-12-2014 11:28 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 5901| Komen: 22

Description: “Ketiga-Tiga Mereka Mengalami Cedera Ringan Dan Dibawa Ke Hospital Kuala Lumpur Untuk Rawatan Lanjut,” Katanya.
Teksi dihempap pokok di Jalan Raja Chulan, 3 cedera



KUALA LUMPUR: Sebuah teksi jenis Proton Wira remuk setelah dihempap pokok dalam satu kejadian pokok tumbang di Jalan Raja Chulan petang tadi.

Sumber Balai Bomba Pudu memberitahu, pemandu teksi dan dua penumpang wanita cedera dalam insiden berkenaan.

Seorang lagi penumpang wanita berada dalam keadaan selamat.

“Ketiga-tiga mereka mengalami cedera ringan dan dibawa ke Hospital Kuala Lumpur untuk rawatan lanjut,” katanya.

Pihak bomba menerima panggilan pada jam 2.02 petang dan sebuah jentera bersama enam anggota dari Balai Bomba Pudu tiba di lokasi pada jam 2.14 petang.

Tambahnya, operasi ini turut melibatkan pihak polis, DBKL, dan TNB.

Keadaan trafik yang pada mulanya sesak kini kembali normal.

13

Bagus
13

Marah
8

Terkejut
15

Sedih
4

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (62 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote pooh~key 29-11-2014 07:21 PM
Cash.      
Quote Modngengade 29-11-2014 08:09 PM
pooh~key posted on 29-11-2014 07:21 PM
Cash.

Cash mender?
Quote ren0_0 29-11-2014 08:11 PM
Aku pernah nampak depan mata dahan pokok besar tetiba patah dan hempap kereta. Mamat motor yang selang 2-3saat lepas memang urut dada lega. Bahaya betul musim hujan sekarang.
Quote noor2 29-11-2014 08:13 PM
Dihempap pokok ke tiang lampu?..
Quote pooh~key 29-11-2014 08:26 PM
Modngengade posted on 29-11-2014 08:09 PM
Cash mender?

Pembalasan cash.
Quote Modngengade 29-11-2014 08:29 PM
Apa dosa diorang?
Quote lavapiranha 29-11-2014 08:30 PM
pooh~key posted on 29-11-2014 08:26 PM
Pembalasan cash.

budus la lu...



Quote mak_wa95 29-11-2014 10:38 PM
musim hujan...

pokok yang ditanam tepi jalan pokok segera..
Quote pooh~key 29-11-2014 10:59 PM
lavapiranha posted on 29-11-2014 08:30 PM
budus la lu...

Serius kau nak perang keyboard dengan aku? Boleh tahan nangis tak? Takut kau tak tahan je... Pi sediakan tisu sebakul dulu.
Quote lavapiranha 29-11-2014 11:07 PM
pooh~key posted on 29-11-2014 10:59 PM
Serius kau nak perang keyboard dengan aku? Boleh tahan nangis tak? Takut kau tak tahan je... Pi se ...

cash la tu...cash..



Quote oni313 29-11-2014 11:07 PM
ni kat belah selepas the weld menghala ke arah menara maybank kah?

situ mmg bnyak pohon2 yg uzur menanti rebah....
Quote CiliPadiSedap 29-11-2014 11:42 PM
lavapiranha posted on 29-11-2014 11:07 PM
cash la tu...cash..

kau takut budak tu ke? kalau akak kerat 5 campak kat kandang babi je
Quote lavapiranha 29-11-2014 11:54 PM
CiliPadiSedap posted on 29-11-2014 11:42 PM
kau takut budak tu ke? kalau akak kerat 5 campak kat kandang babi je

lu ingat dia sekarang kat mana..??

dalam kandang babi la tu...





Quote atekome 30-11-2014 03:29 AM
Risau parking kete kat sblh d weld..byk pokok2 yg dh uzur..
Quote mommymonster82 30-11-2014 04:01 AM
Kesiannya...
Quote revolusi_30 30-11-2014 04:09 AM
Rasain la ... Tuhan bayar cash ..!!!
Quote GhostWalking 1-12-2014 07:45 AM
Kuala Lumpur: "Saya hanya terfikir akan mati apabila pokok sebesar lebih empat pemeluk itu tumbang menimpa teksi yang kami naiki," kata mangsa, Kamarizezatul Nadia, 21.

Dalam kejadian jam 1.30 petang kelmarin, mangsa cedera di  muka dan tangan manakala rakannya, Norfarida Adnan, 23, patah tangan kiri selepas kenderaan dinaiki ditimpa pokok berhampiran Jalan Raja Chulan di sini.

Kejadian itu turut menyebabkan pemandu teksi berkenaan cedera di kepala dan tubuh.


Kamarizezatul berkata, tragedi berlaku ketika dia bersama seorang rakan dalam perjalanan ke sebuah pusat beli-belah di Bukit Bintang, di sini.

"Saya sempat mendengar bunyi dentuman kuat sebelum teksi yang kami naiki bergegar akibat ditimpa batang pokok besar.



      Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 1 Disember 2014 @ 5:03 AM   
«»
KEADAAN teksi yang remuk akibat dihempap pokok.




http://www.hmetro.com.my/node/13152




Quote ultra78 1-12-2014 08:05 AM
Nama asal Jalan Raja Chulan adalah jalan Weld.

Oh ya. Di sini juga ada Menara Weld. Sempena nama asal jalan ini
Quote Knowlee 1-12-2014 11:50 AM
Berpantang maut sebelum ajal.

Lihat semua komen(22)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 05:15 AM GMT+8 , Processed in 0.051748 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top