CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hot Topic Lihat artikel

Setahun Berkahwin Isteri Temui Video Lucah Suami Bersama 2 Wanita

1-12-2014 10:52 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 16040| Komen: 77

Description: “Tidak Cukup Dengan Itu Mangsa Turut Dibelasah Menggunakan Tali Pinggang Hingga Jatuh Pengsan. Suspek Kemudian Keluar Dari Rumah Dengan Membiarkan Isterinya Terlantar Tidak Sedarkan Diri,” Katanya.
Setahun Berkahwin Isteri Temui Video Lucah Suami Bersama 2 Wanita

Gambar hiasan


Kuala Lumpur: Penemuan bukti rakaman video lucah suami bersama ‘kekasih gelap’ menyebabkan seorang isteri disebat dengan tali pinggang bertalu-talu hingga pengsan oleh suaminya.

Dalam kejadian jam 2 pagi semalam, mangsa berusia 24 tahun dibelasah suami sehingga cedera teruk di rumah mereka di Cheras di sini, susulan tindakan mangsa membongkar hubungan sulit itu.

Difahamkan, mangsa baru berkahwin setahun lalu dan suaminya sering bersikap panas baran terhadapnya kerana mempunyai teman wanita lain.
Sumber polis berkata, mangsa yang tidak bekerja sering ditinggalkan suaminya yang mendakwa sibuk dengan tugasan luar.


“Bagaimanapun mangsa mendapat maklumat suaminya mempunyai kekasih lain menyebabkan dia melakukan pemeriksaan terhadap barangan peribadi lelaki itu.

“Mangsa dikatakan membuka komputer riba milik suaminya sebelum terkejut apabila menemui video lucah suaminya melakukan adegan seks bersama dua wanita berbeza,” katanya.

Menurutnya, mangsa kemudian bertanyakan perkara itu kepada suami bagi mendapatkan penjelasan.

“Bagaimanapun lelaki itu ‘naik angin’ sebelum menampar mangsa berulang kali di muka.

“Tidak cukup dengan itu mangsa turut dibelasah menggunakan tali pinggang hingga jatuh pengsan. Suspek kemudian keluar dari rumah dengan membiarkan isterinya terlantar tidak sedarkan diri,” katanya.

Menurutnya, mangsa yang tersedar daripada pengsan beberapa jam kemudian tampil membuat laporan polis di Balai Polis Cheras di sini, untuk tindakan lanjut.

Sebelum ini, Harian Metro pernah melaporkan kes sama apabila seorang isteri berusia 20-an turut membuat laporan polis selepas menemui video aksi lucah suaminya bersama beberapa wanita lain disembunyikan di dalam komputer riba.

Mangsa turut dibelasah suaminya hingga cedera teruk sebelum mangsa membuat laporan polis di Balai Polis Salak Selatan di sini.

12

Bagus
9

Marah
10

Terkejut
15

Sedih
9

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (61 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote stilla 1-12-2014 08:02 AM
Dik oi akak cadang lepas ni minta lah cerai kalau
tak nanti kena tibai lagi.
Quote tipuware 1-12-2014 08:05 AM
buat aje report. biar merengkuk jantan tak guna tu dalam penjara.
Quote kentel 1-12-2014 08:11 AM
ummah ape ni???
Quote famri7 1-12-2014 08:15 AM
Adakah ummah yang claimed sukakan keamanan?
Quote Simunggu 1-12-2014 08:18 AM
yg p check barang peribadi org kenapa? kan dah kena pukul...
Quote PerKasa 1-12-2014 08:20 AM
Simunggu posted on 1-12-2014 08:18 AM
yg p check barang peribadi org kenapa? kan dah kena pukul...

pisang punya pasalah puncanya
Quote dragula 1-12-2014 08:39 AM
Simunggu posted on 1-12-2014 08:18 AM
yg p check barang peribadi org kenapa? kan dah kena pukul...

kena cari suami punya misbehave baru boleh tanya nafkah kat mahkamah
Quote rosasa 1-12-2014 08:41 AM
dah la berzina, dayus menampar isteri pulak... semoga telurmu pecah
Quote Munnalicious 1-12-2014 08:45 AM
Lelaki durjana ada di mana-mana~
Quote alahai 1-12-2014 08:52 AM
jantan bingai, udah boleh dapat benda free, bukan satu tapi dua, yg pegi menikah buat apa.....


para pompuan yg nak berkawen jugak dgn lelaki jenis camni(yg suka makan luar)...pikirlah beribu kali...konon2 lepas kawen suami akan berubah, lupakanlah...kalau biasa makan taik, tak dapat makan dia tetap nak hidu jugak....
Quote shernazz 1-12-2014 08:54 AM
Harap jantan tu dimaki juga seperti tt AKU MENYESAL..CLOSED
Quote abas8888 1-12-2014 09:05 AM
pisang ke kuih apam menjadi punca???

tak cukup satu apam...macamlah boleh masuk marathon...setakat sempat masak maggi 2 minit tu tak payahlah berangan lebih2 syok2 sesangat...
Quote qronaldo7 1-12-2014 09:19 AM
rosasa posted on 1-12-2014 08:41 AM
dah la berzina, dayus menampar isteri pulak... semoga telurmu pecah

amin hehehe
Quote embun 1-12-2014 09:38 AM
senangnya mamat ni dapat apam free...
pas tu amik video cam pelakun porno...
Quote rawahah 1-12-2014 10:56 AM
shernazz posted on 1-12-2014 08:54 AM
Harap jantan tu dimaki juga seperti tt AKU MENYESAL..CLOSED

HEHEHEHE.... kesian tt tu.. sampai menangis kena maki
Quote Knowlee 1-12-2014 11:32 AM
Untung orang Islam, boleh buat solat sunat istikharah. Jadi, sebelum pilih seorang lelaki/perempuan untuk dijadikan teman hidup, silalah solat sunat istikharah.
Quote prettyuglybabe 1-12-2014 11:42 AM
Simunggu posted on 1-12-2014 08:18 AM
yg p check barang peribadi org kenapa? kan dah kena pukul...

kan.. tak hormat privacy langsung
Quote mak_wa95 1-12-2014 11:59 AM
Bangganya boleh sebat bini sampai pengs an..
Quote liton 1-12-2014 12:09 PM
Baru setahun kawin dah berkekasih gelap...apa punya jantan ...
Kalau kenduri besar2an, kad kahwin canggih, habis beribu2...mesti nyesal membazir sebab setahun kahwin dah ada bunga2 akan bercerai.

Lihat semua komen(77)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 03:41 AM GMT+8 , Processed in 0.052671 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top