CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hot Topic Lihat artikel

Pegawai Kerajaan Didakwa Minta Habuan Seks Daripada Janda Ditahan

14-11-2014 10:40 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 17452| Komen: 118

Description: "Bagaimanapun Untuk Mendapat Rumah Tersebut, Pemohon Berstatus Janda Perlu Memberi Habuan Seks Kepadanya. Suspek Dikesan Mendapatkan Suapan Seks Di Hotel Pada Waktu Tengah Hari," Dedah Sumber Itu. ...
Pegawai Kerajaan Didakwa Minta Habuan Seks Daripada Janda Ditahan



ALOR SETAR: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan seorang pegawai tadbir yang menjawat jawatan penolong pengurus di sebuah jabatan kerajaan kerana didakwa meminta habuan seks daripada pemohon rumah bantuan berstatus ibu tunggal.


Menurut sumber, pegawai kerajaan berusia 50-an itu ditahan di sebuah hotel di Jalan Putra di sini pada pukul 2 petang Khamis selepas didakwa meminta habuan seks daripada seorang ibu tunggal berusia 20-an.

Difahamkan, suspek memilih mangsa menerusi gambar pada borang atau surat pemohonan yang dihantar pemohon sebelum menghubungi mereka.
"Dia kemudian mendakwa mempunyai kuasa untuk memberi kelulusan dalam permohonan rumah Projek Perumahan Rakyat Termiskin (PPRT).


"Bagaimanapun untuk mendapat rumah tersebut, pemohon berstatus janda perlu memberi habuan seks kepadanya. Suspek dikesan mendapatkan suapan seks di hotel pada waktu tengah hari," dedah sumber itu.

Tambahnya, terdapat ibu tunggal yang tidak berjaya dalam permohonan itu walaupun telah memberi habuan seks bertindak membuat laporan terhadap majikan suspek.

Berdasarkan maklumat dan risikan SPRM sejak beberapa bulan lalu, akhirnya suspek berjaya ditahan SPRM.

Jelas sumber itu, siasatan dijalankan mengikut Seksyen 17 Akta SPRM 2009 kerana meminta suapan dalam bentuk seks.

9

Bagus
1

Marah

Terkejut
6

Sedih
5

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (25 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mak_wa95 13-11-2014 11:33 PM
kejinya....
Quote nur_firdaus 13-11-2014 11:36 PM
busuk punya orang...
Quote freebird 13-11-2014 11:37 PM
bangsa apa pegawai ni???



Quote mommymonster82 13-11-2014 11:40 PM
Kesiannya...dahla ibu tunggal..terdesak... Mangkuk tingkt ni amik kesempatan pulak.

Quote noor2 13-11-2014 11:41 PM
lelaki ni elok diC4 ja....
Quote lavagolf 13-11-2014 11:42 PM
janda anak dua kaki fitnah ke ni..

bagi aje la...loheh dah...tak luak mender pun...



Quote berrygurl 13-11-2014 11:43 PM
Patutnya sebelum 'bagi' la report..nii dah bagi..hmm apa la nak jadi dunia skrg..kalu x $..rupa paras..
Quote alahai 13-11-2014 11:45 PM
Tambahnya, terdapat ibu tunggal yang tidak berjaya dalam permohonan itu walaupun telah memberi habuan seks bertindak membuat laporan terhadap majikan suspek.




dulu, prof izzi haji ali minta habuan meraba untuk lulus periksa....
hat nih minta pet2 untuk dapat rumah.....itu pun belum tentu lagi...
Quote CiliPadiSedap 13-11-2014 11:46 PM
tgk atlantuya bagi habuan seks kena c4
Quote lavagolf 13-11-2014 11:47 PM
berrygurl posted on 13-11-2014 11:43 PM
Patutnya sebelum 'bagi' la report..nii dah bagi..hmm apa la nak jadi dunia skrg..kalu x $..rupa para ...

dah bagi pun tak dapat rumah..

si janda tak puas hati lalu repot la...

dapat rumah kalu...boleh bawak pi hotel lagik...



Quote berrygurl 13-11-2014 11:50 PM
lavagolf posted on 13-11-2014 11:47 PM
dah bagi pun tak dapat rumah..

si janda tak puas hati lalu repot la...

senang je kan..maruah zaman sekrg ni mcm foc..hmm
Quote lavagolf 13-11-2014 11:51 PM
"Bagaimanapun untuk mendapat rumah tersebut, pemohon berstatus janda perlu memberi habuan seks kepadanya. Suspek dikesan mendapatkan suapan seks di hotel pada waktu tengah hari," dedah sumber itu.


berapa round janda tu terinzal agak2nya....

Quote lavagolf 13-11-2014 11:53 PM
berrygurl posted on 13-11-2014 11:50 PM
senang je kan..maruah zaman sekrg ni mcm foc..hmm

janda ni pun akal pendek...

patut la laki dia blah...





Quote atekome 13-11-2014 11:54 PM
Ksian wife yg dpt laki curang n gatal..mcm tkde value pkhwinan..ttbe tpk nasib wife laki siyal neh
Quote vandergooh 13-11-2014 11:58 PM
celakalah jantan tak sedar diri ni... gatal merenyam...
Quote al-asil 14-11-2014 12:13 AM
pompuan si perasuah ni tak kena hukuman apa2 ke???
Quote poison_paradise 14-11-2014 12:17 AM
Nape laki tua byk terlibat gejala gile seks ni... Nak mampos da kot
Quote batusembilan 14-11-2014 12:21 AM
Gile sex bodo nk mampus melayu hina keji
Quote Orange1 14-11-2014 12:23 AM
freebird posted on 13-11-2014 11:37 PM
bangsa apa pegawai ni???

Takkanlah suni sapie kut?

Lihat semua komen(118)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-7-2024 03:29 AM GMT+8 , Processed in 0.049666 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top