CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Hot Topic Lihat artikel

Bunuh Kekasih Isteri. Suami Di Penjara 8 Tahun

10-11-2014 05:04 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 9123| Komen: 47

Description: Hakim Datuk Wan Arfah Wan Ibrahim Menjatuhkan Hukuman Itu Selepas Tertuduh, Shahrunizam Salleh, 44, Mengaku Bersalah Terhadap Pertuduhan Pilihan Mengikut Seksyen 304 (A) Kanun Keseksaan Yang Memperunt ...
Bunuh Kekasih Isteri.Suami Di Penjara 8 Tahun

Shah Alam: Akibat membunuh lelaki yang menjalin hubungan sulit dengan isterinya, seorang bekas perunding marin dijatuhi hukuman penjara lapan tahun selepas mengaku bersalah di Mahkamah Tinggi, di sini, semalam.


Hakim Datuk Wan Arfah Wan Ibrahim menjatuhkan hukuman itu selepas tertuduh, Shahrunizam Salleh, 44, mengaku bersalah terhadap pertuduhan pilihan mengikut Seksyen 304 (a) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan boleh dikenakan denda.

Shahrunizam didakwa menyebabkan kematian Asli Hamid, 44, dengan menembaknya di tepi Jalan Pekaka 8/70A, Seksyen 8, Kota Damansara, Petaling Jaya, antara 8.30 malam hingga 9.30 malam pada 4 Januari tahun lalu.

Tertuduh sebelum ini dituduh mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang jika sabit kesalahan membawa hukuman gantung sampai mati.


Mengikut fakta kes, tertuduh dan isterinya mengenali mangsa sebagai Ustaz Lee atau Atok selepas dia mengubati bapa tertuduh di Kedah.


SHAHRUNIZAM dibawa masuk ke Mahkamah Tinggi Shah Alam, semalam.


2

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
3

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (12 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mak_wa95 7-11-2014 09:53 PM
cerai je la isteri yang curang tu
Quote mak_wa95 7-11-2014 09:54 PM
ko dok dalam dia mencurang lagi
Quote berrygurl 7-11-2014 10:38 PM
Bini dia leh cari lain..dia yg menderita..such a pity..
Quote straycat 7-11-2014 10:44 PM
Harian Metro ya? Kalau baca berita lain, katanya bomoh ni rogol bini dia. Bini dia ada sekali masa pembunuhan itu. Depa dok cari bomoh ni dari alor setar nun.
Quote prettyuglybabe 7-11-2014 11:33 PM
dah ada kot thread ni

klu bini dah curang, baik ko tembak sekali bini tu
Quote Al-Patih 9-11-2014 06:17 AM
berrygurl posted on 7-11-2014 10:38 PM
Bini dia leh cari lain..dia yg menderita..such a pity..

tak pikir panjang....yang rugi dia....
Quote mak_wa95 9-11-2014 07:01 AM
Al-Patih posted on 9-11-2014 06:17 AM
tak pikir panjang....yang rugi dia....

ada baca kat mana tah..bomoh tu rogol isterinya..

depa suami isteri mencari bomoh tu..jumpa terus tembak..

kalau macm ni mati pun xpe,menjaga maruah isterinya..sakit hati,geram tercabar,mana boleh sabar n berfikir panjang dah.



Quote Al-Patih 9-11-2014 11:47 AM
mak_wa95 posted on 9-11-2014 07:01 AM
ada baca kat mana tah..bomoh tu rogol isterinya..

depa suami isteri mencari bomoh tu..jumpa ter ...

kalu betui lantak lah...tapi....sisuami banyak rugi.....sobab...dari dalam...tak dapek jago maruah isteri...sedih
Quote mak_wa95 9-11-2014 01:35 PM
Al-Patih posted on 9-11-2014 11:47 AM
kalu betui lantak lah...tapi....sisuami banyak rugi.....sobab...dari dalam...tak dapek jago maruah ...

undang2 di tangan sendiri..terima la hukuman dunia,,,

tapi kalau dah bunuh orang kenapa 8tahun je..
Quote famri7 9-11-2014 01:38 PM
Sejak diwahyukan undang2 baru dlm tangan,ummah meleis senang2 buat hukuman sendiri, mengatasi undang slam lagi..selayaknya lah merempat dlm jail.
Quote CrowneGlory 9-11-2014 04:23 PM
Mcm2 version citer ni... Kejap bomoh rogol bini dia... Kejap bini dia yg rela curang..
Quote ffbeauties 9-11-2014 04:57 PM
Kalau bini dia yang curang tak berbaloinya suspek ni ke tali gantung
Quote DeMax 9-11-2014 05:09 PM
mak_wa95 posted on 7-11-2014 09:53 PM
cerai je la isteri yang curang tu

Bunuh je isteri keparat mcm tu..biar serumah dgn Mona Fandey di alam baka
Quote offwhite 9-11-2014 05:15 PM
jgn jd lelaki dayus...bini leh curang...awk leh bediam diri..
Quote mixieleo 9-11-2014 07:32 PM
Malang sungguh kalau dpt isteri curang! Kesian kat laki dia yg terpaksa pulak merengkok dlm penjara 8 thn atas kecurangan isteri derhaka. Aku doakan agar isteri derhaka dia tu hensap dan bertaubat.
Quote mayakaren 9-11-2014 08:30 PM
famri7 posted on 9-11-2014 01:38 PM
Sejak diwahyukan undang2 baru dlm tangan,ummah meleis senang2 buat hukuman sendiri, mengatasi undang ...

Apa maksud meleis tu?
Quote annehuda 9-11-2014 08:47 PM
famri7 posted on 9-11-2014 01:38 PM
Sejak diwahyukan undang2 baru dlm tangan,ummah meleis senang2 buat hukuman sendiri, mengatasi undang ...

uols kurangkan la skit typo tu... uols tulis islam jadi 'slam', tak tercapai kpi mengutuk islam uols hari ni
Quote Al-Patih 10-11-2014 06:41 AM
mak_wa95 posted on 9-11-2014 01:35 PM
undang2 di tangan sendiri..terima la hukuman dunia,,,

tapi kalau dah bunuh orang kenapa 8tahun  ...

munkin dia dituduh "membunuh tanpa niat"...bukan ..."membunuh dengan niat"....man slaugther....
Quote noor2 10-11-2014 06:56 AM
patutla pembunuhan macam cendawan tumbuh ja kat malaysia ni...mudah ja lepas...8 tahun ja...

Lihat semua komen(47)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 03:19 AM GMT+8 , Processed in 0.055574 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top