CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pantai Teluk Cempedak Tidak Selamat

4-8-2014 12:12 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 10650| Komen: 50

Description: Kuantan: Seorang penuntut Universiti Tenaga Nasional, Muadzam Shah ditemui lemas ketika mandi di Pantai Teluk Cempedak, di sini, kira-kira 2 petang ini. V Saravanan, 18, lemas selepas ditelan arus de ...



Kuantan: Seorang penuntut Universiti Tenaga Nasional, Muadzam Shah ditemui lemas ketika mandi di Pantai Teluk Cempedak, di sini, kira-kira 2 petang ini.
V Saravanan, 18, lemas selepas ditelan arus deras selepas mandi bersama rakannya.

Sebelum kejadian, mangsa diberi amaran oleh pengawal pantai supaya tidak mandi ke pantai berkenaan berikutan bendera merah yang menandakan keadaan laut bergelora dinaikkan.

Bagaimanapun, mereka tidak menghiraukan amaran berkenaan dan terus mandi sebelum rakan  terkapai-kapai sambil menjerit minta tolong manakala mangsa tidak kelihatan.

Pegawai Perhubungan Awam Jabatan Bomba dan Penyelamat Pahang, Anuar Hassan berkata, pihaknya menerima panggilan berhubung kejadian itu pada 2.10 petang dan dua anggota bomba dikerahkan ke tempat kejadian.

"Rakan mangsa berjaya diselamatkan oleh pengawal pantai yang berada di tempat kejadian dan kita melakukan gerakan mencari mangsa yang hilang di kawasan berkenaan.

"Mayat mangsa ditemui tersepit di celah batu di dalam laut, kira-kira 2.30 petang. Mayat dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Afzan untuk bedah siasat sebelum diserahkan kepada keluarganya untuk urusan pengebumian," katanya ketika dihubungi.

4

Bagus

Marah
3

Terkejut
4

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (11 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote azrain98 2-8-2014 08:16 PM
semua pantai mmg tak selamat...mandi ikut masa jgk la....kalu degil mati jwbye....
Quote ultra78 2-8-2014 08:19 PM
Nak selamat mandi di wading pool la
Quote sigila 2-8-2014 08:20 PM
Dah tau bendera merah lg mau berjimba
Quote cmf_premierleag 2-8-2014 08:21 PM
Mandi adja dlm bathtub...lg selamat
Quote Risma 2-8-2014 08:22 PM
memamg tempat itu dari dulu dilarang mandi............. mengapa gigih gak nak mandi manda bagai.............. dah besar panjang tapi akal tak de...........
Quote edee_91 2-8-2014 08:23 PM
Selayaknyalah.
Quote xAthenax 2-8-2014 08:49 PM
orang sudah letak warning siap2
masih ada yang berani tempuh juga?
Quote LUNCH 2-8-2014 08:53 PM
Hello setiap kejadian itu telah tertulis. Kalo tuhan Allah ta mau ambil nyawa hambanya dia terjon dari top floor klcc pun ta mati tau.
Quote ciptaan_Awlah 2-8-2014 08:54 PM
tak dgr arahan
tuhan hindu bayar cash
Quote Yoongie 2-8-2014 10:03 PM
ini yindia manyak degil. bendera merah sudah kasi angkat lagi mau berenang. lain kali angkat bendera tengkorak.
Quote LUNCH 2-8-2014 10:36 PM
Yoongie posted on 2-8-2014 10:03 PM
ini yindia manyak degil. bendera merah sudah kasi angkat lagi mau berenang. lain kali angkat bendera ...

Heyyyy! Percaya pada bendera merah adalah syirik! Tuhan Allah iteww lagi maha mengetahui. Semuanya telah tercatit sebelum dia di lahirkan.
Quote senahsanasini 2-8-2014 10:39 PM
Xpayah mandi langsung...
Quote clarizsa 2-8-2014 10:39 PM
klu dh naik bendera merah tu,jgnla gedik lg p mndi... degil sgt ni...

klu ferringhi tu pun, angin kuat lain mcm je trus dorang halau suh naik ke darat... sape yg degil, tggung risiko sndri laa...
Quote clarizsa 2-8-2014 10:40 PM
LUNCH posted on 2-8-2014 10:36 PM
Heyyyy! Percaya pada bendera merah adalah syirik! Tuhan Allah iteww lagi maha mengetahui. Semuanya ...

LOL

sarkastik ke ape nih...
Quote linnytuckming2 2-8-2014 10:41 PM
Best woo trek tc...
Quote shernazz 2-8-2014 10:41 PM
Lain kali penyelamat sila piat telinga budak budak degil ni
Quote famri7 2-8-2014 10:42 PM
Semua nih cash sis.Balasan karma.Takziah
Quote Yoongie 2-8-2014 10:44 PM
LUNCH posted on 2-8-2014 10:36 PM
Heyyyy! Percaya pada bendera merah adalah syirik! Tuhan Allah iteww lagi maha mengetahui. Semuanya ...

bendera merah mana yang kau maksudkan ni?

ni bendera merah tanda amaran laut bergelora la. nah baca ni

Sebelum kejadian, mangsa diberi amaran oleh pengawal pantai supaya tidak mandi ke pantai berkenaan berikutan bendera merah yang menandakan keadaan laut bergelora dinaikkan.

Quote Yoongie 2-8-2014 10:47 PM
clarizsa posted on 2-8-2014 10:40 PM
LOL

sarkastik ke ape nih...

sarkastik dia cam sarkas tak pepasal aku kena syirik memalam ni

Lihat semua komen(50)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 09:44 AM GMT+8 , Processed in 0.371145 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top