CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Hot Topic Lihat artikel

Isteri Maafkan Suami Walaupun Dipukul Hingga Cedera

5-6-2014 04:55 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 10053| Komen: 88

Description: Seorang Kontraktor Terselamat Daripada Dihukum, Malah Dibebaskan Daripada Tuduhan Memukul Isterinya, Mei Lalu, Selepas Wanita Itu Memaafkan Perbuatannya.

Tertuduh tersenyum keluar dari mahkamah selepas dibebaskan, semalam.

KOTA BHARU - Seorang kontraktor terselamat daripada dihukum, malah dibebaskan daripada tuduhan memukul isterinya, Mei lalu, selepas wanita itu memaafkan perbuatannya.

Keputusan dibuat Majistret, Mohd Isa Mohamad selepas Siti Norimi Othman, 35, hadir ke mahkamah dan bersetuju memberi peluang kedua kepada suaminya itu.

Mangsa dipukul suaminya, Md Zaki Jusoh, 45, dengan menggunakan tangan di Kampung Padang Kiat, Sering, di sini, jam 6 petang, 28 Mei.

Berdasarkan pertuduhan, dia didakwa dengan niat mencederakan mangsa dengan tangan hingga mendatangkan cedera pada pipi kiri dan bahu belakang kiri isterinya.

Mereka sebelum itu berselisih faham sebelum tertuduh  memukul Siti Norimi dan mengugut mahu menikamnya jika tindakannya itu dibalas oleh isterinya.

Tertuduh dihadapkan ke mahkamah mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga setahun atau denda sehingga RM2,000 atau kedua-duanya sekali.

Semalam, suasana hiba menyelubungi mahkamah apabila Siti Norimi dengan nada sayu minta suaminya berjanji tidak ulangi kesalahan sama. Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya negeri, Nurliyana Md Zukri.


Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (3 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote MissNigga 4-6-2014 07:27 PM
perempuan ... biasa ler ....
Quote sapp73 4-6-2014 07:31 PM
Besok gaduh...pukul lagi...masuk mahkamah lagi...tak serik serik perempuan macam ni.
Quote mak_wa95 4-6-2014 07:32 PM
balik ni,belasah lagi..

muka tu macam bengis lagi...

takat janji..nak lepaskan diri sendiri,seribu janji boleh buat..
Quote Dewa19XKangen 4-6-2014 07:33 PM
hasil servis seks yang baik menjanjikan isteri yang girang dan bahagia..
Quote pakwetizzaqyah 4-6-2014 07:33 PM


the face of the year!
Quote nagapompuan 4-6-2014 07:34 PM
Nauzubillah...paragraph akhir yang sungguh sendu hamzadah dari pemberita. Elok lahhh, tulislah bak novel sendu

melayu bagai. Moga2 makin ramai bini yang ditepuk tampo terajang ini memaafkan jantan deme kerna berharap

mahkamah akan senyap hiba tersentuh emosi bagai. Kebebalan mutlak.
Quote dani-rox 4-6-2014 07:34 PM
isteri pemaaf. dipukul sampai cedera, siap kene ugut bunuh pon dia bole maafkan.

good luck lah utk pasangan nih
Quote nobito 4-6-2014 07:40 PM
Melayu camni la...mudah lupe kata mahathir
Quote burque 4-6-2014 07:45 PM
Dewa19XKangen posted on 4-6-2014 07:33 PM
hasil servis seks yang baik menjanjikan isteri yang girang dan bahagia..

Ko ni dah kenapa
Pelik pelik komen cam setaun tak dapat
Quote ladyxez 4-6-2014 07:56 PM
Sorry la klu i , jalan dulu
Quote MamaMima711 4-6-2014 08:00 PM
Sekali tangan naik kat muka dn badan isteri..mmg susah nk berenti esp kalau laki tu mmg kaki baran..
Harap2 sebaliknya la..
Quote pinksarah 4-6-2014 08:00 PM
lurus bendul kot bini nya..

Quote tobby 4-6-2014 08:51 PM
pinksarah posted on 4-6-2014 08:00 PM
lurus bendul kot bini nya..

kesetiaan wanita x mcm lelaki ... sbb tu selalu jadi punching bag
Quote mizahanan 4-6-2014 08:53 PM
Lagak Berbangga sungguh suaminya...
Quote perang_candu 4-6-2014 09:00 PM
ni penagih dadah or pil kuda..??
Quote obelisk 4-6-2014 09:06 PM
Tak apalah, isterinya dh maapkn pon.. tutup buku lama buka muka buku..
Quote Innrukia 4-6-2014 09:09 PM
isteri mithali....takpalah suaminya boleh pukul lagik nnt
Quote Modngengade 4-6-2014 09:09 PM
Nk buat mcm mana...laki tu lah penyedap di waktu malam...kalau tidak kering kontang....kena belasah pun tak per..janji cikki dibasahi....choi sgt perempuan ni
Quote Changa 4-6-2014 09:13 PM
bodoh punya betina sunni ini./

tunggu la kamu kena tikam sampai mati baharu nak ingat.

Lihat semua komen(88)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 06:43 AM GMT+8 , Processed in 0.057193 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top