CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Hot Topic Lihat artikel

Bapa Parah Dipukul Anak Dengan Hulu Cangkul

14-5-2014 10:33 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 8845| Komen: 40

Description: Ketua Polis Daerah Besut, Supritendan Kamaruddin Mohd. Zakaria Kejadian Berpunca Daripada Si Bapa Yang Berumur 46 Tahun Memarahi Anaknya Yang Berumur 24 Tahun Kerana Bertindak Menjual Enjin Motosikal ...


BESUT - Seorang tukang rumah parah di kepala akibat dipukul dengan hulu cangkul oleh anaknya di Kampung Gerai di sini petang semalam.

Dia kemudiannya dikejarkan ke Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian untuk mendapat rawatan.

Ketua Polis Daerah Besut, Supritendan Kamaruddin Mohd. Zakaria kejadian berpunca daripada si bapa yang berumur 46 tahun memarahi anaknya yang berumur 24 tahun kerana bertindak menjual enjin motosikal bapanya bagi mendapatkan wang.

Anak tersebut dilapor penagih pil kuda dan suspek juga telah ditahan.
13

Bagus
1

Marah
6

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (23 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cikatilia 12-5-2014 05:47 PM
aduyaii
anak nya penagih rupanya

yo an aku ingat budak kecik

Quote arasham 12-5-2014 05:49 PM
baca je tajuk terus agak ganunglah ni..
Quote amiraira 12-5-2014 06:02 PM
tengok la budak bila dh kena pengaruh dadah ni
x ingat langsung org tua yg dh besarkn dia sampai 24 thn ni
biase la bapa nak marah
bknnya bapak tu belasah dia separuh mati
dia lak belasah bapak dia
ank kureng asam betul lah
Quote mak_wa95 12-5-2014 06:03 PM
Bapa umo 46...anak umo 24...masing2 gagah lagi tu....bapa umo 22 dah dapat anak ni...patutnya dalam usia 46 tahun bapa ni boleh berehat sebab anak dah umo 24..dah besar,boleh ambik urusan bapa..tapi hampeh...kecik2 nak kena bela bagi makan segala,dah beso lagi menyusahkan...tu la,lama lagi nak kena hadap biawak hidup...umo 20 dah kawin bapa ni...ilmu rumahtangga xde..mungkin kewangan pun xkukuh lagi..dah nak ber anak bini..dapatlah anak yang xde kualiti...ini pandangan aku berdasarkan bapa ni dari satu sudut..
Quote kakikuDibibirmu 12-5-2014 06:07 PM
ganu kepelekkang tangpa batasang

rajing sangat bercucuk tanam dekat kepala orang
Quote mysara 12-5-2014 06:26 PM
jgn bapak pun sama ketagih pil kuda dah ler
Quote NTXAR181 12-5-2014 06:29 PM
memang anak tak guna. salahguna dadah. asalkan jangan salahguna kuasa sebagai mod.
Quote freebird 12-5-2014 06:30 PM
set2 macam ni yang jadi pengundi yang berwibawa...
bagi upah br1m je...
Quote lavaplanet 12-5-2014 06:30 PM
NTXAR181 posted on 12-5-2014 06:29 PM
memang anak tak guna. salahguna dadah. asalkan jangan salahguna kuasa sebagai mod.

Kutuk diri sendiri nampak...

-25 tigasuku.

Quote mommymonster82 12-5-2014 06:31 PM
Anak pukul bapa xper....
Jgn bpk pukul ank.. Terrorist...
Quote TuntungReturn 12-5-2014 06:35 PM
arasham posted on 12-5-2014 05:49 PM
baca je tajuk terus agak ganunglah ni..


tgk tajuk pelik2 igt besut..kalo tgk tajuk psal hantu.igt kulim
Quote NTXAR180 12-5-2014 06:39 PM
lavaplanet posted on 12-5-2014 06:30 PM
Kutuk diri sendiri nampak...

-25 tigasuku.


wa bukan setakat tigasuku, wa jugak adalah seorang gay. ni wa punya gambar Last edited by NIXAR on 12-5-2014 08:15 PM

Quote Dewa19XKangen 12-5-2014 06:42 PM
NTXAR180 posted on 12-5-2014 06:39 PM
wa bukan setakat tigasuku, wa jugak adalah seorang gay. ni wa punya gambar

butu* ang! masuk porn kat sini!

Quote kakikuDibibirmu 12-5-2014 06:46 PM
lucasentertainment tak boleh, sebab dia tak terima kad kredit malaysia
Quote munchkin 12-5-2014 07:06 PM
kasi masuk dalam lama sikit.
Quote ice_sky92 12-5-2014 07:15 PM
Astaga. Gambar apa aku nmpak weh. Mod cepat amik tindakan.
Quote mrseller 12-5-2014 07:17 PM
Geng penyu lagii :lol
Quote brums08 12-5-2014 07:20 PM
serik masuk benang nih..tolonglah delete pic lucah tuh Last edited by brums08 on 12-5-2014 08:01 PM

Quote kambeng_masam 12-5-2014 07:41 PM
tgk tajuk pun bley agak dah anak tu penagih dadah. Eloknya mampus masa umur kecik2 lagi.

Lihat semua komen(40)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 05:56 AM GMT+8 , Processed in 0.052825 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top