CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Balai Polis Rawang Diserang

24-3-2014 12:22 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 7500| Komen: 13

Description: Dalam Kejadian Jam 8.30 Malam Selasa Lalu Itu, Tiga Anggota Polis Berkenaan Terkejut Selepas Terdengar Bunyi Kuat Dari Arah Pintu Hadapan Pejabat Pertanyaan Sebelum Mendapati Dua Botol Kaca Dibaling S ...

Gambar hiasan

Gombak: Tiga anggota polis yang bertugas di Balai Polis Rawang, di sini, dikejutkan dengan balingan botol kaca ke dalam pejabat ketika mereka mengambil laporan.

Dalam kejadian jam 8.30 malam Selasa lalu itu, tiga anggota polis berkenaan terkejut selepas terdengar bunyi kuat dari arah pintu hadapan pejabat pertanyaan sebelum mendapati dua botol kaca dibaling seorang lelaki sebelum melarikan diri.

Ketua Polis Daerah Gombak Asisten Ali Ahmad berkata, siasatan mendapati cermin pejabat pertanyaan balai itu pecah akibat dibaling botol.


“Hasil maklumat awam dan keterangan saksi, polis menahan seorang lelaki berusia 38 tahun di rumahnya di Rawang,” katanya ketika dihubungi semalam.

Beliau berkata, siasatan awal mendapati lelaki itu mempunyai masalah gangguan mental sejak beberapa tahun lalu.
1

Bagus
3

Marah
1

Terkejut
9

Sedih
5

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (29 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote xtahumenahu 24-3-2014 07:43 AM
nasib baik botol kaca biase jek..kalo molotov cocktail?
Quote mak_wa95 24-3-2014 07:46 AM
Tangkap la kerana serzng balai polis...
Quote chinta89 24-3-2014 08:06 AM
kalau asid mcm mana la...
Quote AHMADVW 24-3-2014 08:07 AM
along bkt beruntung
Quote BotakChinPeng 24-3-2014 08:27 AM
AHMADVW posted on 24-3-2014 08:07 AM
along bkt beruntung

along tak sebodoh engkau la
Quote ad_hoc79 24-3-2014 10:14 AM
tangkap. kalau mental, hantar spital gila. harini baling botol... esok2 baling apa plak kang
Quote asher 24-3-2014 10:23 AM
bahaya sungguh..dibuat nyer org jahat upah dia suruh bling bom cmner? dia bukn peduli
Quote annehuda 24-3-2014 10:25 AM
dah kene tangkap baru nak ngaku sakit mental
Quote gede-bab 24-3-2014 10:26 AM
pandai pulak orang sakit mental tu pilih balai...
Quote nizam49 24-3-2014 10:27 AM
mental pun yg p kcau polis bt apa...msti ada orng suruh ni
Quote -electrifying- 24-3-2014 10:28 AM
patut yg sakit mental ni xperlu simpan kt umah, mmbahayakan org je.
buang sifat simpati tu..
Quote ainie_1008 24-3-2014 01:41 PM
ye ker? rasanya pintu balai polis rawang jauh kot dr pagar. cam mner dia campak botol tue..
Quote slippergombak 24-3-2014 01:47 PM
nih kena tanya totokreturn nih.. dia dok rawang.... aku dok gombak jer...

Lihat semua komen(13)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 12:50 PM GMT+8 , Processed in 0.058623 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top