CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 5893|Reply: 15

Pil Cepat Kaya! Najis Bertukar Jadi Emas

[Copy link]
Post time 1-4-2016 10:38 AM | Show all posts |Read mode
Oleh Izzah Abbasy

Makan pil ini boleh bertukar jadi kaya? Betul ke?

Pil ini betul-betul dicipta dengan berukuran 2 sentimeter (cm) akan membawa kepada pengambilnya ke alam kemewahan.

Kapsul berkilau bersalut emas ini dijual pada harga $USD 425 (RM1,700) untuk sebiji dan akan mengubah najis menjadi emas.

Ia dicipta oleh Tobias Wong dengan kerjasama Ken Courtney pada tahun 2005. Pil emas ini sememangnya mendapat sambutan tinggi namun tidak kurang juga ada yang mempertikaikannya.

Ia sebenarnya tidaklah membuatkan anda kaya tetapi apabila najis pun dah bertukar kepada emas yang berkilau. Lain daripada orrang lainlah kiranya. Ia juga diibarat anda seorang yang kaya raya kerana mampu buang air besar sehingga mengeluarkan emas dan bukanlah seperti najis biasa. - CARI Infonet

















Kredit : Google



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-4-2016 10:49 AM | Show all posts
alamakkk...macam2 la dorang nie....ta*k pon mau bikin gold kaa
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2016 11:24 AM | Show all posts
erkkk.....kalau p gadai laku ka?
Agak2 Bank Rakyat teruma dak???
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2016 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Makcik antu emas


Cepat ngaku tt ni april fool's joke kan kan?!
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2016 01:52 PM | Show all posts
Ada faedah yang dia orang dapat jual taik tu pun bukannya laku
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2016 02:32 PM | Show all posts
errr..  
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 1-4-2016 02:59 PM | Show all posts
pelaburan yang bagus
boleh simpan dalam peti besi ek

Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2016 03:18 PM | Show all posts
ini baru betul 'pelaburan'
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-4-2016 04:45 PM | Show all posts
Ketahian apa kah ini ?
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2016 04:02 AM | Show all posts
berak kuar emas.. kayo pokcik kayo... bongok tol laaaa
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2016 04:06 PM | Show all posts
nanti sayang nk flush
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2016 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha macam2
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2016 10:17 PM | Show all posts
kalu sumber bumi dah habis...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2016 10:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Beli sebab nak tengok taik sendiri warna emas..the heckkk..
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2016 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Cepat2 jgan ketingalan_ beli2 berak mas taik mas mari2 beli..
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2016 01:56 AM | Show all posts
Bengong!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 07:14 AM GMT+8 , Processed in 0.069146 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list