CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1972|Reply: 15

Tun Mahathir Disiasat Mengikut Akta Hasutan- Nur Jazlan

[Copy link]
Post time 30-3-2016 10:33 AM | Show all posts |Read mode




Polis sudah membuka kertas siasatan terhadap Tun Dr Mahathir Mohamad mengikut Akta Hasutan.




Perkara itu disahkan oleh Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Nur Jazlan Mohamad, ketika diminta mengulas sama ada tindakan akan diambil terhadap bekas Presiden UMNO dan Perdana Menteri paling lama itu berikutan perbuatannya terus mengkritik kerajaan pimpinan Najib.




Jelas beliau, tindakan terbabit perlu diambil selepas bekas Perdana Menteri itu mengeluarkan kata-kata berunsur hasutan dengan tujuan menjatuhkan Datuk Seri Najib Razak sebagai Perdana Menteri.





"ihak polis sedang siasat dan lebih banyak beliau (Dr Mahathir) cakap, lebih banyak bahan untuk polis siasat. Jika siasatan menunjukkan beliau melanggar undang-undang, tindakan akan diambil," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen semalam. - CARI Infonet
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-3-2016 10:57 AM | Show all posts
hasut apa...kalau org da buruk perilaku, sendiri yang dedah onar...
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 11:10 AM | Show all posts
byk ckp la ko jazlan woi!
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 11:26 AM | Show all posts
tangkap ler cepat
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 11:30 AM | Show all posts
ade berani..tang kap lah
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 11:36 AM | Show all posts
tak agak-agak nak kipas demi periuk nasi  
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 30-3-2016 11:36 AM | Show all posts
so, dah tangkap belom?
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 11:43 AM | Show all posts
haha tak habis2 nak siasat.. jemu dengar..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-3-2016 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
ifanonline replied at 30-3-2016 03:30 AM
ade berani..tang kap lah

Tangkap lah mcm cara tun tangkap ketum dulu.
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 12:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni lakonan ke wayang?
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 12:32 PM | Show all posts
Kalau berani, TANGKAPLAH.
Dia dah 90 tahun.
Apa lagi kalau dia mati dalam jel.
Satu donia akan kutuk.
They will get the shock of their life.
Takda siapa akan maafkan engkau JIBBY.
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Berani ke dia tangkap? Masuk dlm court nti lg byk bukti2 akan reveal
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
polis polis tak menjadi tu patut siasat sekali dakwaan dakwaan yg dibuat tun terhadap kepit, bukan siasat tun ajer
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Tangkap je lah si tua nyanyok sekutu DAP ni...sumbat Tg. Rambutan terus.
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Tangkap je lah si tua nyanyok sekutu DAP ni...sumbat Tg. Rambutan terus.
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2016 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru 'bes' citer cam ni...asyik samarinda,akasia bagai...dh tukaq ke csi,ncis,criminal mind...baru bagui.....ada ler pembaruan....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

23-2-2024 07:30 AM GMT+8 , Processed in 0.060306 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list