CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 29834|Reply: 257

AME : Gimik atau benar? Lara Alana sebahagian dari rancangan AME

[Copy link]
Post time 24-2-2016 11:17 AM | Show all posts |Read mode
Lara Alana merupakan anak kepada pengacara Awal Ashaari dan juga Scha Al Yahya telah dikatakan bakal menjadi hos pada Anuegrah Meletup Era (AME) 2016 nanti..



Video yang dimuat turun di Youtube meninggalkan tanda tanya sama ada Lara akan terlibat secara langsung atau hanya gimmik AME sebelum rancangan tersebut bakal berlangsung Ahad ini.



Apa apa pun kita tunggu je nanti AME pada 28 Februari ni.


p/s : Biar betul.. kalau si lara ni pun dah terlibat nak jadi hos AME, memang confirm iols tak tengok.. gimmik ke tak gimmik.. itu belakang cerita..yang pengacara asal pun buat iols pening kepala, nak tambah lagi dengan si Lara ni..  Iols tak le kata iols benci dengan si Lara ni, tapi tak perlu kot Astro..



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2016 11:19 AM | Show all posts
tak kan lar kot..maybe antara awal or scha yg jadi pengacara..lara nie just gimmick jer..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Xkan desperado sampai mcm tu...kalau ecah atau noah wong akak ok je
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:22 AM | Show all posts
payah2...bagi lara...ecah...noah je la yg mengacara...baru meletop konsepnya....
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:22 AM | Show all posts
setakat nk lari2,acah2 turun stage,baik xyah..membazir masa je
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:24 AM | Show all posts
kesian budak ni...tak dpt nak membesar spt kanak2 ribina yg lain...mak pak bodoh gila glamer...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:26 AM | Show all posts
cameo apprearance je kot
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
MH37O replied at 24-2-2016 11:24 AM
kesian budak ni...tak dpt nak membesar spt kanak2 ribina yg lain...mak pak bodoh gila glamer...

Mak nye cool je..apak nye yg over
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2016 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Lara ni biasa2 je. Oklah as budak2
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:39 AM | Show all posts
CrowneGlory replied at 24-2-2016 11:19 AM
Xkan desperado sampai mcm tu...kalau ecah atau noah wong akak ok je

noah wong anak sapa sis?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:42 AM | Show all posts
noah wong who??

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:42 AM | Show all posts
ecah- lara --- kesian tua sebelum usia... pling kesian ecah..kecik2 jd mangsa fesyen mak ayah gila glam
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Makin besar makin gebu budak ni
C0mel..dressing pun ringkas
Sdap mata tgk..nampak bersih dan wangi
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-2-2016 11:43 AM | Show all posts

anak yasmin hani

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
DahliaTulip replied at 24-2-2016 11:28 AM
Mak nye cool je..apak nye yg over

Rasanya bapak dia yg gila glamor. Maknya jrg2 skali upload gmbr anak..bapaknya beria2 mempromosikan anak.

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Lara ni cute tp jgn over expose..sian la bdk2 ni bkerja waktu kanak2 baik si lara,ecah,noah atau anak sesape pun..klu da remaja tu ok la cket.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2016 12:00 PM | Show all posts
mungkin lara pengacara acara kapet merah
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 12:04 PM | Show all posts
budak tu pandai ckp pun tak, ape kejdahnye nk jd pengacara..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 12:08 PM | Show all posts
jangan jadi macam pelakon budak yang sorang tu sudah..
overrated ya amat.. masa kecik ye la comel..
sekali dah besar, duduk sebelah spin baru nampak cantik..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak belaja dr kea britney ngn miley cyrus la dorg ni
Akta buruh mane
Underage ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2022 05:44 AM GMT+8 , Processed in 0.131728 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list