CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 4432|Reply: 48

"Gantung Keahlian Muhyiddin" - Nazri Aziz

[Copy link]
Post time 23-2-2016 09:50 AM | Show all posts |Read mode

sumber foto: mstar




Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Nazri Aziz menggesa Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin supaya keluar dari parti jika tidak lagi mahu bersama pemimpin sedia ada.

Tambah beliau, tindakan tegas seperti menggantungkan keahliannya perlu dikenakan terhadap Muhyiddin Yassin kerana masih terus 'menyerang' presiden parti dan cadangan akan dilakukan oleh beliau pada mesyuarat majlis itu minggu ini.




"Dia perlu ingat, dia bukan ahli biasa. Dia timbalan presiden parti.

"Menurut Perlembagaan parti, dia sepatutnya membantu presiden, bagaimanapun saya rasa dia telah bertindak keterlaluan," katanya ketika melakukan lawatan ke Inap Desa Sungai Haji Dorani semalam."




Beliau .-CARI Infonet




sumber : www.mstar.com.my
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-2-2016 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Jilat bang jgn tak jilat...
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 09:54 AM | Show all posts
Samseng dah bersuara.
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 09:58 AM | Show all posts
Umno-BN kena faham, apa yg keluar dari mulut pemimpin mereka org akan anggap mcm sampah je
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:05 AM | Show all posts
Nazri mulut taik ni bunyik lagi ke? Ingatkan dah bisu dah kena tulah Soltan Johor....
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:06 AM | Show all posts
sesuai akhwin dgn nora bodoh sshj
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Jilat la lubang kunyit Bijan kepit tuh sampai moncit...
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:21 AM | Show all posts
elok la digantung jika masih terus keras kepala

terlalu banyak ruang dan masa dah diberikan
kepada beliau

lebih baik sertai parti lain jika tidak lagi sehaluan
dalam parti yang jadi tempat dia berteduh selama ini
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-2-2016 10:23 AM | Show all posts
tak boleh dikritik walau pun salah,,,,

bila nak sman wsj,,  dah brp minggu punya selasa macai
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:32 AM | Show all posts
puiii kuatnya penjilat yg bersuara kat belakang tu.
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:33 AM | Show all posts
abam najeli ni mmg genster dusun!!!! hauk nok perangai kau mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:35 AM | Show all posts
tugas dia bantu presiden ..
presiden buat salah pon bantu jugak tau
tolong katup timbus kesalahan dia.

tak kisah betol atau salah
tak kisah tindas rakyat atau tak
BANTU PRESIDEN,

walaupon slogan rakyat didahulukan pencapaian diutamakan.
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:38 AM | Show all posts
ko bila nak bersara nazri oiii nyemak jer nengok..pencapaian ko yang membanggakan adalah kawin banyak tu jer..
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:52 AM | Show all posts
dizeck replied at 23-2-2016 10:21 AM
elok la digantung jika masih terus keras kepala

terlalu banyak ruang dan masa dah diberikan

PERWAKILAN UMNO yang pilih dia.
Jadi, dia berkhidmat untuk ahli UMNO, bukan Najib.
Najib pun sepatutnya berkhidmat untuk ahli UMNO,
jangan terasa macam UMNO tu bapak dia punya.
Bukan bapak dia pun yang tubuh UMNO.
Nazri pun dipilih dapat jadi anggota Majlis tertinggi UMNO.
Jangna ingat dia berkuasa sangat.
Lepas PRU14, kalau umno bungkus tikar bantal, dia pun
turut kena bungkus sama. Kumpullah duit haram banyak-banyak.
Lama-lama kering kontang juga, macam bekas-bekas pemimpin umno lain.
Terpaksa menjilat penabur dedaklah nanti, tak kira Melayu, Cina ke India......
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 11:04 AM | Show all posts
dizeck replied at 23-2-2016 10:21 AM
elok la digantung jika masih terus keras kepala

terlalu banyak ruang dan masa dah diberikan

jilat jilat jilat jilat
dasar penjilat

Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 11:06 AM | Show all posts
nazri bimbo..sesuai dengan bini bongsu bipolar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-2-2016 11:12 AM | Show all posts
parti tu mcm satu family..kalu mak takleh tegur anak,anak takleh tegur perbuatan salah ayah adakah ahli keluarga yg menegur tu kena keluar drpd family?..bila wat mcm ni seolah menunjuk perangai menteri itu sendiri ada penyakit hati..muhyiddin tu bukan wat perhimpunan dan perarakan yg mengugat negara pun..dia cuma beri pendapat dan teguran..itu pun takleh terima mmg ada penyakit pemimpin yg mcm ni..lebih malu org tu islam..
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 11:18 AM | Show all posts
Jilat sampai mulut bau taik, basuh2 tetap tak hilang bau.
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 11:33 AM | Show all posts
karektor seperti nazri ini juga diperlukan dalam mana2 organisasi

ada yang banyak berfikir dan menyampaikan pandangan secara
berhemah dan santun

ada yang berfikir di waktu yang sama menyampaikan pendirian
secara tegas dan straight to the point

adakalanya bahasa berlapik sukar difahami atau
dibuat2 seolah tidak difahami
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 11:42 AM | Show all posts
Yg penting pengundi2 dancing sama kapla lumbu tara boleh paham2 sampai skrg.. guna bahasa lapik mahu pun kesat.. tu lagi aku tak paham.. spesis apekah mereka?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 05:35 AM GMT+8 , Processed in 0.097072 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list