CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 300353|Reply: 2467

Yatt Sejadah selamat melahirkan bayi perempuan seberat kira-kira 3 kilogram #241

  [Copy link]
Post time 17-2-2016 11:10 AM | Show all posts |Read mode
Edited by maxim at 27-12-2016 06:53 PM

Yatt Hamzah Bakal Kahwini Lelaki Lebih Muda?





TIDAK dapat dipastikan sama ada cerita tentang Yatt Hamzah bakal berkahwin pada pagi 27 Februari tahun ini di Masjid Sultan Abdul Shah, Shah Alam adalah benar ataupun sekadar khabar angin.


Hanya Yatt Hamzah sahaja yang boleh memberitahu adakah perkara itu betul atau sebaliknya. Ada pihak yang mendakwa bahawa Yatt bakal berkahwin dengan seorang jurugambar yang muda 10 tahun darinya.

Jurugambar itu juga didakwa sebagai orang ketiga yang muncul dalam hubungan rumah tangga Yatt sebelum ini sehingga berlakunya perceraian.


Tetapi, Yatt bagaimanapun pernah menafikan bahawa keretakan rumah tangganya adalah berpunca dari kemunculan orang ketiga.

“Tidak. Saya sangkal khabar angin yang mengatakan perceraian itu berlaku kerana orang ketiga. Itu tidak benar. Tapi sebagai selebriti, biasalah, apa yang berlaku berkaitan diri kita mesti diberikan perhatian.” katanya menafikan perkara itu.


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-2-2016 11:11 AM | Show all posts
betina ni lagi...lelaki manalah agaknya yg malang kawin dgn dia kelak
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:12 AM | Show all posts
alhamdulillah sejadah masih melekat di kepala
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dah rasa sekali mesti nk lagi kekdahnya sis..tgkklah ustakjah behiyyah meraunh jah kejaan.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:13 AM | Show all posts
tapi "Yatt (kepala melekat di sejadah)" itu sangat

Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunggu ajelah kalau jadi kahwin tu, maka betullah tu.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:17 AM | Show all posts
hipokrit serupa heliza helmi tu..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada gak nk buat bini macik ni...betul ke cite bercerai psl mamat baru ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-2-2016 11:22 AM | Show all posts
bedahmulutpuaka replied at 17-2-2016 11:17 AM
hipokrit serupa heliza helmi tu..

kenapa dgn heliza helmi? propa juga ke

btw bukan ke yatt ni tak jadi nak cerai aritu?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia nafi lelaki tu jd org ketiga tapi dia tak nafi kewujudan lelaki tu.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:23 AM | Show all posts
tak abis2 kisah hidup ko. kat tv buat drama nangis2 plak
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Wow senangnya dapat jodoh eik, berkat sejadah lekat kat kepala kot
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
golongan2 depa ni laku betul kan? baru cerai mesti ada gosip nak kwen.

Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:24 AM | Show all posts
Zeatyisaac replied at 17-2-2016 11:14 AM
Tunggu ajelah kalau jadi kahwin tu, maka betullah tu.

kan...bukan jauh sangat pun date....

kalau tak tak memasal fitnah orang je tt ni....

nnt dah nikah tt update pulak pic kawen kat sini tau
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:25 AM | Show all posts
tajuk TT ni best laaa.... hahahhaha
eh dia dah abis edah ke? amboi... cepat betul ustazah bertemu jodoh... rezeki.....
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:26 AM | Show all posts
bottombikini replied at 17-2-2016 11:22 AM
kenapa dgn heliza helmi? propa juga ke

btw bukan ke yatt ni tak jadi nak cerai aritu?

ada jugak dengar cerita x berapa manis psl heliza ni...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-2-2016 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
tak suka dua dua ni dan grup ni ..   lbh suka cara mizz nina
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:40 AM | Show all posts
ramaramu replied at 17-2-2016 11:26 AM
ada jugak dengar cerita x berapa manis psl heliza ni...

cer uols pm...

ai tak kenan heliza tu sbb suke beliak2 mata dia tu je...hal attitude tak tau ape pun
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:41 AM | Show all posts
nafikan.. tup2 betul menikah..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 11:42 AM | Show all posts
Golongan2 uztazah2 mcm ni mmg laku. mcm goreng pisang panaih.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-12-2022 03:30 AM GMT+8 , Processed in 0.489378 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list