CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 13704|Reply: 77

Sampai Masa, Saya Kahwin Juga - Farahdhiya

[Copy link]
Post time 28-1-2016 12:22 PM | Show all posts |Read mode
Oleh : Dean BZ








Penyanyi dan Naib Juara Gegar Vaganza Musim Ke 2 (GV2), Farahdhiya, 32, amat jarang dikaitkan dengan gosip percintaan sepanjang dia menceburi dunia hiburan tanah air.


Farah atau nama sebenarnya Farahdhiya Mohd Amin pernah diperkatakan bercinta dengan suami orang sebelum ini tetapi dinafikan oleh penyanyi yang popular dengan lagu  Bertakhta Di Hati itu.



Ditanyakan mengenai kekasih dan jodoh, Naib juara GV2 itu akui dia sendiri tidak pernah terfikir untuk bercinta. Malah mencari pun tidak katanya.






“Mengapa saya harus berasa tertekan. Bukankah jodoh sudah ditentukan? Saya tidak perlu pening kepala untuk fikir sebab saya percaya jodoh saya sudah ditetapkan. Kalau sampai masanya, saya akan berkahwin juga.


“Memang saya malas untuk fikir mengenai perkara itu. Rasanya lebih baik saya menumpukan perhatian terhadap kerjaya seni,” katanya.


“Daripada pening kepala nak fikir siapa jodoh saya, lebih baik saya fikir bagaimana untuk kukuhkan kerjaya seni. Siapa tahu dalam sibuk bekerja tiba-tiba jodoh saya datang dan terus bernikah. Saya rasa itu lebih baik,” katanya lagi.


Betul tu Farah, kalau dah jodoh tak kemana. Sampai masa bertemu jua. - CARI Infonet.


Sumber - hmetro






Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-1-2016 01:10 PM | Show all posts
terbaek tu dik
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Hope the best
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia comel n jelita
Harap cepat brtemu jodoh
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:19 PM | Show all posts
Mase body tgh melentik sedap bergetah ni la kawen

esok dah kertu gayut dah tak anjal lg
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:21 PM | Show all posts
Sheols dulu ada gossip dgn Hattan kan? And one of the punca bergaduh besar Norman & Abby
Betul kan?
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:23 PM | Show all posts
semoga diketemukan jodoh..aminn
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:31 PM | Show all posts
sibuk sangat lah tu 'bekerja'
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-1-2016 01:34 PM | Show all posts
Lavender_Violet replied at 28-1-2016 01:21 PM
Sheols dulu ada gossip dgn Hattan kan? And one of the punca bergaduh besar Norman & Abby
Betul kan?

oh oh no no

gosip pasal depa ada dalam thread gosip yang ada pagar 4 tu





@cik_tonggek

Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:35 PM | Show all posts
harap2 jumpa jodoh yang baik dpat membimbing fd..
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:36 PM | Show all posts
Syd replied at 28-1-2016 01:34 PM
oh oh no no

gosip pasal depa ada dalam thread gosip yang ada pagar 4 tu

Hu hu meols malas nak membeklog kaka Syd
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:36 PM | Show all posts
tingat kat gosip bpagar... hell ya!!
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:42 PM | Show all posts
insyallah.. kalau ada jodoh memang tak kemana.. tak kira la dengan orang bujang atau laki orang.. ehh..
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 01:57 PM | Show all posts
sabar..soalan wartawan mmg xde yg logik...soalan yg xde jawapan...
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 02:07 PM | Show all posts
lebarnya tali bra farah.. ingatkan orang kurus pakai yg seksi-seksi punya..
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampai masa ada kerabat yg berkenan saya akan berkahwin jua. Saya x layan la mamat ensem tp poket bocor
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-1-2016 02:15 PM | Show all posts
cantik...rajin masak...insyaallah moga bertemu jodoh
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 02:19 PM | Show all posts
Lavender_Violet replied at 28-1-2016 01:21 PM
Sheols dulu ada gossip dgn Hattan kan? And one of the punca bergaduh besar Norman & Abby
Betul kan?

Betul uolls..........................
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 02:20 PM | Show all posts
antara penyanyi yg cantik kat malaysia nii .. tapii syg x kemana .. semoga ditemukan jodoh
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2016 02:22 PM | Show all posts
Mengapa saya harus berasa tertekan. Bukankah jodoh sudah ditentukan? Saya tidak perlu pening kepala untuk fikir sebab saya percaya jodoh saya sudah ditetapkan. Kalau sampai masanya, saya akan berkahwin juga.

sngt suka dgn quote sheolss .. nnt kalau ahli keturunan meols tnya bab jodoh meols nak ckp cam gini gah r

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 11:39 PM GMT+8 , Processed in 0.566563 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list