CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 4846|Reply: 53

[Tempatan] Pelajar Putus Kaki Terima Sumbangan Peribadi Dari PM

[Copy link]
Post time 20-1-2016 11:37 AM | Show all posts |Read mode
Pelajar Putus Kaki Terima Sumbangan Peribadi Dari PM

ABDUL Azeez melawat Siti Nuraisyah Sahrin di HTAR, Klang, hari ini. - Foto BH Online / Intan Nur Elliana Zakari
KLANG, 20 Jan: Pelajar 13 tahun yang putus kaki akibat kemalangan pada Isnin lalu menerima sumbangan peribadi dari Perdana Menteri, Najib Razak.

Sumbangan bernilai RM 10,000 itu disampaikan melalui Pengerusi Biro Kebajikan UMNO, Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) sebentar tadi.

Selain dari sumbangan tersebut, Azeez turut mengumumkan sumbangan berupasa sepasan kaki palsu dari Biro Kebajikan UMNO untuk Nuraisyah.

"Kaki palsu ini akan diberikan kepada Siti Nuraisyah selepas dia sembuh dan kita akan terus memantau keadaannya, " katanya.

Beliau yang juga Pengerusi Lembaga Tabung Haji berkata, Siti Nuraisyah akan ditaja menunaikan umrah bersama ibu bapanya selepas ini. - Siakapkeli.my
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-1-2016 11:37 AM | Show all posts
ringan sikit beban keluarga adik ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 11:38 AM | Show all posts
Social media for the right reason!!!
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 11:38 AM | Show all posts
nanti rosmah mesti gi jenguk ya
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 11:40 AM | Show all posts
Alhamdulillah...semoga adik ini dapat meneruskan persekolahannya dan kehidupannya terbela
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Mak kandung adik ni mana.harap mak tiri guna duit tu untuk keperluan adik ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 11:48 AM | Show all posts
Sedih baca berita adik ni. Alhamdulillah diberi bantuan, stay strong adik..
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 11:50 AM | Show all posts
adik ni mmg kuat...kaki dah putus leh rilek lg tak pengsan..semoga membesar sbg johan yer dik
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-1-2016 12:05 PM | Show all posts
noor2 replied at 20-1-2016 11:47 AM
Mak kandung adik ni mana.harap mak tiri guna duit tu untuk keperluan adik ni

mak kandung dia kan ada.. yang dok jaga dia mak kandung dgn pak tiri dia la. Bapak kandung dia yg missing in action kan?
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:08 PM | Show all posts
bila tgk muka adik ni mesti mengalir ayaq mata aku.....

alahai kesian betul la adik ni...

Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:10 PM | Show all posts
Alhamdulillah ..... terus tabah wahai anak.


Terima kasih PM Najib
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:12 PM | Show all posts
Sangat2 sedih mengenangkan nasib  adik ni....mudah2an kehidupan dia akan lebih baik pada masa akan datang...Aamiin...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:14 PM | Show all posts
Kesian ko dik ... nanti Big Mama datang melawat boleh la sembam muka kat tetek dia ...  
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap adik ni diberi bimbingan dari segi kaunseling juga..nmpk je adik tu sngt tabah tapi bukan senang nak terima hakikat dah kehilangan kaki..dua dua belah pulak tu..
Walau tanpa kaki pemberian Allah harap adik ni akan terus melangkah dan jd anak yang hebat dunia dan akhirat...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:17 PM | Show all posts
Alhamdulillah...semoga adik Aisyah dan famili byk2 sabar, tabah & kuat dlm menempuh dugaan yg berat ni..


Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
brown_pupil replied at 20-1-2016 12:05 PM
mak kandung dia kan ada.. yang dok jaga dia mak kandung dgn pak tiri dia la. Bapak kandung dia yg  ...

Oh...tq info brown...baca sambil.lalu ..ingat mak.tiri...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-1-2016 12:18 PM | Show all posts
tabahnya kau dik...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:19 PM | Show all posts
alhamdulillah, adik tu pun kuat semangatnya.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
kat berita tv3 pkl9 td wartawan tya adik ni tp dia xjawab.aku rs dia tenang skrg sbb dia dok dlm wad.ada org jg.cabaran nant dia kluar ofkos besar..harap masy jgk ada kesedaran.trauma rsnya dr org yg sempurna tiba2 jd oku.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah, semoga hilang kedukaan buat adik ni..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2022 06:18 PM GMT+8 , Processed in 0.208128 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list