CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 7293|Reply: 52

[Tempatan] Siapa tanggung tetamu majlis sanding anak TPM?-Shahbudin

[Copy link]
Post time 21-9-2015 08:37 AM | Show all posts |Read mode
FMT Reporters | September 20, 2015

Shahbudin turut membangkitkan isu mengenai tetamu negara ini yang bertandang ke majlis majlis perkahwinan anak Zahid di Jakarta



PETALING JAYA: Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi diminta menjelaskan mengenai kunjungan empat harinya ke Indonesia yang dikatakan dibuat pada tarikh yang sama persandingan anak lelakinya.

Bekas Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Wangsa Maju, Shahbudin Husin berkata, ia menjadi tanda tanya kerana pada masa yang sama beliau telah mengadakan lawatan rasmi ke republik itu.

Selain pertembungan tarikh, Shahbudin turut membangkitkan mengenai tetamu negara ini yang bertandang ke majlis itu.

“Adakah ia ditanggung sepenuhnya oleh kerajaan, termasuk penggunaan jet rasmi atau separuh daripadanya dibiayai wang pembayar cukai manakala separuh lagi melalui wang poketnya sendiri memandangkan majlis perkahwinan anak lelakinya itu merupakan acara peribadi keluarganya?

“Begitu juga dengan pegawai, kakitangan kementerian, rakan-rakan dan kaum keluarganya yang turut ikut serta, apakah segala-galanya “ditanggung beres” oleh kerajaan atau atas tanggungan masing-masing?,”tulisnya di shahbudindotcom.

Katanya, penjelasan daripada beliau akan dapat mengelakkan fitnah dan salah faham, lebih-lebih lagi dalam keadaan sekarang.

Gambar perkahwinan anak Zahid yang berlangsung pada Sabtu malam, iaitu hari kedua lawatannya disebar sebaik ia diadakan tersebut di Hotel Ritz Carlton, Jakarta.

p/s : baru skang tahu orang kuat pertahanan guna aset kerajaan untuk peribadi ek....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-9-2015 08:38 AM | Show all posts
siapa lagi? encik DERMA la
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 08:42 AM | Show all posts
Bersangka baik...derma umah Jawa yg dah berjuta membiak kat Tanah Melayu
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 08:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Sama dengan laa yg kawin kat Uzbekistan. .kazahztan...tanjung rambutan.....


baideway. ..kawin nga org indon ke anak beliyau?
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 08:52 AM | Show all posts
ok bereh aje ...
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 08:54 AM | Show all posts
alaaa.. msia kan byk duit yg tak di tuntut.. guna duit tu jer laaa

duit pengubahan wang haram kan byak yg tak dituntut.. mmg banyakkkkkkkkk...
duit tu la yg kjaan kasi brim kat rakyat...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-9-2015 08:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Belajar dari bijan ...
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 08:56 AM | Show all posts
2 in 1

sambil selam minum air

patut la ari2 kuar citer pasal dia nye lawatan kerja kat indon

baekkkk punyaaa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-9-2015 09:48 AM | Show all posts
Apa nk jd la dgn pemimpin skang ni? Menjawab la kome di akhirat isok.
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 09:51 AM | Show all posts
belajar dr bijan


anak konvo kat us - at the same time lawatan rasmi ke US
anak bertunang kat kazastan - lawatan rasmi ke kazastan

pandai menteri menteri jimatkan perbelanjaan peribadi
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 09:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Haziq tu kahwin kali ke 2 ke ?

Bila nya bercerai ?
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 10:05 AM | Show all posts
Semua menteri hidup bergantungkepada DERMA.
Takkan nak guna duit rakayat, kan.........................
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 10:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Anak zahid kawin indon mana ?
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 10:46 AM | Show all posts
bdn ikot kepala
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 11:02 AM | Show all posts
untung lerrrrrrr....
kalau xde org derma..
boleh guna alasan urusan rasmi@separuh rasmi...
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 11:16 AM | Show all posts
derma dan sponsorship dr kerajaan malaysia
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-9-2015 11:18 AM | Show all posts
menyambung susur galur keindonan
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 11:23 AM | Show all posts
elok la...sambil menyelam minum bergelen2 air
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Bapak borek
Anak rintik
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2015 11:34 AM | Show all posts
dalam gomen berlambak aje yg guna taktik ni.. buat urusan rasmi pada masa yg sama dengan urusan peribadi.

bezanya, ko tu org besar atau org kecik dlm gomen. yg ni dh sah2 org besar sb tu jd isu. kalau setakat ketua jbtn kat state myb x jd isu sgtlah...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

23-4-2024 12:32 AM GMT+8 , Processed in 0.805609 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list